Ik vond hem in het begin bij Stenders Eetvermaak wat tegenvallen, maar ik vind hem in het huis echt geweldig...quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:39 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Vind Stenders altijd al bijzonder spitsvondig en adrem... om maar eens twee originele woorden te gebruiken.
idd, waarom hebben ze eigenlijk voor een andere locatie gekozen???quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:39 schreef Impry het volgende:
[..]
Klopt, alleen de locatie (in combinatie met het weer) is wat minder.
Om dat het Rode Kruis X jaar bestaatquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:44 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
idd, waarom hebben ze eigenlijk voor een andere locatie gekozen???
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:44 schreef Marc63 het volgende:
Ik mis Paul van Schaijk nog met een leuk item voor de veiling.
ik dacht 75 jaarquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Om dat het Rode Kruis X jaar bestaat
Volgens Wikipedia bestaat het Nederlandse Rode Kruis sinds 1867, maar die 75 jaar heb ik ook gehoord jaquote:
Hij kwam dinsdag ook in Doetinchem langs toen ik er was. Hij had voor Jelmer een karaokeset meegenomen. Rob baalde, want hij had een heel lullig karaokesetje geregeld.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:44 schreef Marc63 het volgende:
Ik mis Paul van Schaijk nog met een leuk item voor de veiling.
Rob was/is altijd heel sterk in dit soort programma's zonder al te strakke regie, hoewel hier natuurlijk ook een zeer strakke regie is, maar voor de DJ's zal het toch wat chaotisch zijn lijkt mij.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vond hem in het begin bij Stenders Eetvermaak wat tegenvallen, maar ik vind hem in het huis echt geweldig...
Ligt aan je huiskamerquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:54 schreef VoreG het volgende:
Lijkt me helemaal niks zo'n huiskamerconcert, krap etc.
Nee zelfs dan niet, op de een of andere manier lijkt het me niets hoe goed de band ook is. Weet eigenlijk niet waaromquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:55 schreef Impry het volgende:
[..]
Ligt aan je huiskamerAls je kraker bent in zo'n fabriekshal
Maar mij lijkt het wel gaaf hoor, Moke in de huiskamer!
Zo knus als dat wat ik van Stevie Ann zag... dat heeft wel wat vind ikquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:54 schreef VoreG het volgende:
Net thuis, dus idd, * plop *quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Met die hele fijne clip!![]()
* -Hans- trekt even een biertje open.
Ik denk ook wel dat een optreden van bijvoorbeeld Stevie Ann wat beter tot zn recht komt bij een huiskamerconcert, dan dat een volledige band als Moke in je huiskamer hebt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee zelfs dan niet, op de een of andere manier lijkt het me niets hoe goed de band ook is. Weet eigenlijk niet waarom
Ik doe meequote:Op vrijdag 21 december 2007 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Proost dan maar! [ afbeelding ]
Have fun, Impry! tot vanavond
ik had Krezip wel in huis willen hebben hier, Had Annelies mogen blijvenquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:54 schreef VoreG het volgende:
Het lijkt me een hele intieme sfeer geven...quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:54 schreef VoreG het volgende:
Dan had ik erbij willen zijn en mocht Jaqcueline met mij meequote:Op vrijdag 21 december 2007 21:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had Krezip wel in huis willen hebben hier, Had Annelies mogen blijven [afbeelding]
Ik ben bang voor intimiteit denk ikquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het lijkt me een hele intieme sfeer geven...
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had Krezip wel in huis willen hebben hier, Had Annelies mogen blijven
hoi!quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, terug van een zelf organiseerde kerstborrel. Nog iets gemist?
Was 't gezellig??quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, terug van een zelf organiseerde kerstborrel. Nog iets gemist?
amateurquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je hoeft niet zenuwachtig te worden van me.
Okay dan! zit eigenlijk ook te wachten tot Gerard weer mag. Rob doet het leuk hoor, maar het tempo is er een beetje uit.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:11 schreef Treezz het volgende:
om 10.00 uur is gerard weer., toch wat iets fijner om naar te horen...
Idd vind ik ook, kende hem voor Stenders eetvermaak eigenlijk helemaal niet en toen hij het programma ging doen vond ik het niets. Maar hier klinkt hij veel beter en enhousiaster.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vond hem in het begin bij Stenders Eetvermaak wat tegenvallen, maar ik vind hem in het huis echt geweldig...
Zo een hekel aan Stendersquote:
s'middags is rob wel leuk ,maar s'avonds ben ik gewoon aan het wachten tot gerard er weer is...quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay dan! zit eigenlijk ook te wachten tot Gerard weer mag. Rob doet het leuk hoor, maar het tempo is er een beetje uit.
Nee de TV uitzendingen wel,quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:03 schreef Marc63 het volgende:
Weet iemand of de SR-headlines terug te kijken zijn?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:12 schreef cosmick het volgende:
[..]. Zat in de knoop met het snoer van de laptopvoeding
.
Gerard praat wat vaker en maakt vaker een praatje met de buitenwereld, en is fijner om naar te kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:14 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Zo een hekel aan StendersIk vind met alle respect deze Request tot nu toe Rob het meest origineel van ze allemaal. Die lucht grappen van Ekdom ken je wel na een tijdje en Michiel valt me tegen. Rob is tenminste origineel
![]()
Gerard is altijd heerlijk onvermoeibaar enthousiast. Maar Rob vind ik ook erg okay.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:14 schreef Treezz het volgende:
[..]
s'middags is rob wel leuk ,maar s'avonds ben ik gewoon aan het wachten tot gerard er weer is...
Had het al gevonden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:14 schreef valing het volgende:
[..]
Nee de TV uitzendingen wel,
Maricha is daar ook op te zien ( het zijn maar 2 frames, net na de masterclass van de NOS )
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:16 schreef Againzender het volgende:
Tijdje een bovenbuurman gehad die enorm fan was van Neil Young. Dan is de geluidsoverlast nog best dragelijk
Een hekel aan Stenders? Nee joh! Maar luister nu alweer 4 uur naar Rob en ben nu wel weer toe aan een ander stemgeluid.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:14 schreef alwaysleft het volgende:
Zo een hekel aan StendersIk vind met alle respect deze Request tot nu toe Rob het meest origineel van ze allemaal. Die lucht grappen van Ekdom ken je wel na een tijdje en Michiel valt me tegen. Rob is tenminste origineel
![]()
die woonden voor hem boven onsquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:18 schreef cosmick het volgende:
[..]. Meest irritantie is dat fantasieloze ge-Boem boem boem boem boem boem boem boem idd.
Het is ook vrijdagavond (zou je bijna vergeten). Dan hoor je tussen 7 en 10 eigenlijk Ekdom en Veenstra te horen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een hekel aan Stenders? Nee joh! Maar luister nu alweer 4 uur naar Rob en ben nu wel weer toe aan een ander stemgeluid.
Vannacht vroegen ze Paradise by the dashboardlight aan voor 30 euro oid.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:18 schreef Againzender het volgende:
het is gelukkig geen kort nummer voor je 3500 euri
klassiekertjequote:
heuh?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:19 schreef Treezz het volgende:
upc heeft een uurtje turkse tv uitlaten zenden, ineens ...
nou, zit ik weer hier , wil iemand een film kijken
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
die woonden voor hem boven onsruzie gehad met die gast.
Weet nog dat hij liet vallen te gaan verhuizen. Ik: oh, waar ga je heen? Hij: Assen. Mijn vriendin: Mooi, lekker ver weg!
Hier had upc vanmiddag het geweldige idee om een of andere turkse zender op het preview kanaal te zettenquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gerard is altijd heerlijk onvermoeibaar enthousiast. Maar Rob vind ik ook erg okay.
Heb ook weer afgestemd op het @home Preview kanaal [afbeelding].
Ja, idd hier bij ons ook..quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier had upc vanmiddag het geweldige idee om een of andere turkse zender op het preview kanaal te zetten. Nu weer terug gelukkig.
UPC is dikke bagger. Mn ouders hebben niet eens een etalagekanaal. Das best balen, aangezien ik daar morgen heen ga (na een omweg langs Den Haag).quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier had upc vanmiddag het geweldige idee om een of andere turkse zender op het preview kanaal te zetten. Nu weer terug gelukkig.
Ook dat ja.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:20 schreef Marc63 het volgende:
Het is ook vrijdagavond (zou je bijna vergeten). Dan hoor je tussen 7 en 10 eigenlijk Ekdom en Veenstra te horen.
ik had toen ook nog hardhorende bejaarde onderburen die van opera hielden, en ja, dat moet ook vrij hardquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:22 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ik had hier eerst bovenburen die af en toe van dat trash metal draaiden. En dan het liefst rond twaalven natuurlijk
. Echt terrible! Nu nieuwe buren en die hoooor ik niet
. Heerlijk.
Damnquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had toen ook nog hardhorende bejaarde onderburen die van opera hielden, en ja, dat moet ook vrij hardMaar die deden dat overdag. Toppunt was toen zij bij mijn bovenbuurman kwamen klagen dat z'n 'muziek' te hard stond
Toen wist ik wel dat ik mij niet aan het aanstellen was
Zou dat expres zijn gedaan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:32 schreef Marc63 het volgende:
Die kan beter in het Engels blijven zingen. In het Nederlands heeft ze een zwaar Amsterdams accent.
Die ligt volgens mij nog even op bed. Hij moet om 22 uur weer.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:33 schreef Treezz het volgende:
waar is gerard,.. veilig tv!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, ze is leuk. Gaat ze ook nog strippen?
Volgens Giel wel. En ze sprak het niet tegen. Misschien is het wachten nog op een goed bod.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, ze is leuk. Gaat ze ook nog strippen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |