Ik denk ook wel dat een optreden van bijvoorbeeld Stevie Ann wat beter tot zn recht komt bij een huiskamerconcert, dan dat een volledige band als Moke in je huiskamer hebt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee zelfs dan niet, op de een of andere manier lijkt het me niets hoe goed de band ook is. Weet eigenlijk niet waarom
Ik doe meequote:Op vrijdag 21 december 2007 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Proost dan maar! [ afbeelding ]
Have fun, Impry! tot vanavond
ik had Krezip wel in huis willen hebben hier, Had Annelies mogen blijvenquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:54 schreef VoreG het volgende:
Lijkt me helemaal niks zo'n huiskamerconcert, krap etc.
Het lijkt me een hele intieme sfeer geven...quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:54 schreef VoreG het volgende:
Lijkt me helemaal niks zo'n huiskamerconcert, krap etc.
Dan had ik erbij willen zijn en mocht Jaqcueline met mij meequote:Op vrijdag 21 december 2007 21:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had Krezip wel in huis willen hebben hier, Had Annelies mogen blijven [afbeelding]
Ik ben bang voor intimiteit denk ikquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het lijkt me een hele intieme sfeer geven...
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had Krezip wel in huis willen hebben hier, Had Annelies mogen blijven
hoi!quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, terug van een zelf organiseerde kerstborrel. Nog iets gemist?
Was 't gezellig??quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, terug van een zelf organiseerde kerstborrel. Nog iets gemist?
amateurquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je hoeft niet zenuwachtig te worden van me.
Okay dan! zit eigenlijk ook te wachten tot Gerard weer mag. Rob doet het leuk hoor, maar het tempo is er een beetje uit.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:11 schreef Treezz het volgende:
om 10.00 uur is gerard weer., toch wat iets fijner om naar te horen...
Idd vind ik ook, kende hem voor Stenders eetvermaak eigenlijk helemaal niet en toen hij het programma ging doen vond ik het niets. Maar hier klinkt hij veel beter en enhousiaster.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vond hem in het begin bij Stenders Eetvermaak wat tegenvallen, maar ik vind hem in het huis echt geweldig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |