Ik vond hem in het begin bij Stenders Eetvermaak wat tegenvallen, maar ik vind hem in het huis echt geweldig...quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:39 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Vind Stenders altijd al bijzonder spitsvondig en adrem... om maar eens twee originele woorden te gebruiken.
idd, waarom hebben ze eigenlijk voor een andere locatie gekozen???quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:39 schreef Impry het volgende:
[..]
Klopt, alleen de locatie (in combinatie met het weer) is wat minder.
Om dat het Rode Kruis X jaar bestaatquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:44 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
idd, waarom hebben ze eigenlijk voor een andere locatie gekozen???
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:44 schreef Marc63 het volgende:
Ik mis Paul van Schaijk nog met een leuk item voor de veiling.
ik dacht 75 jaarquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Om dat het Rode Kruis X jaar bestaat
Volgens Wikipedia bestaat het Nederlandse Rode Kruis sinds 1867, maar die 75 jaar heb ik ook gehoord jaquote:
Hij kwam dinsdag ook in Doetinchem langs toen ik er was. Hij had voor Jelmer een karaokeset meegenomen. Rob baalde, want hij had een heel lullig karaokesetje geregeld.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:44 schreef Marc63 het volgende:
Ik mis Paul van Schaijk nog met een leuk item voor de veiling.
Rob was/is altijd heel sterk in dit soort programma's zonder al te strakke regie, hoewel hier natuurlijk ook een zeer strakke regie is, maar voor de DJ's zal het toch wat chaotisch zijn lijkt mij.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vond hem in het begin bij Stenders Eetvermaak wat tegenvallen, maar ik vind hem in het huis echt geweldig...
Ligt aan je huiskamerquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:54 schreef VoreG het volgende:
Lijkt me helemaal niks zo'n huiskamerconcert, krap etc.
Nee zelfs dan niet, op de een of andere manier lijkt het me niets hoe goed de band ook is. Weet eigenlijk niet waaromquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:55 schreef Impry het volgende:
[..]
Ligt aan je huiskamerAls je kraker bent in zo'n fabriekshal
Maar mij lijkt het wel gaaf hoor, Moke in de huiskamer!
Zo knus als dat wat ik van Stevie Ann zag... dat heeft wel wat vind ikquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:54 schreef VoreG het volgende:
Lijkt me helemaal niks zo'n huiskamerconcert, krap etc.
Net thuis, dus idd, * plop *quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Met die hele fijne clip!![]()
* -Hans- trekt even een biertje open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |