Ja, idd hier bij ons ook..quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier had upc vanmiddag het geweldige idee om een of andere turkse zender op het preview kanaal te zetten. Nu weer terug gelukkig.
UPC is dikke bagger. Mn ouders hebben niet eens een etalagekanaal. Das best balen, aangezien ik daar morgen heen ga (na een omweg langs Den Haag).quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier had upc vanmiddag het geweldige idee om een of andere turkse zender op het preview kanaal te zetten. Nu weer terug gelukkig.
Ook dat ja.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:20 schreef Marc63 het volgende:
Het is ook vrijdagavond (zou je bijna vergeten). Dan hoor je tussen 7 en 10 eigenlijk Ekdom en Veenstra te horen.
ik had toen ook nog hardhorende bejaarde onderburen die van opera hielden, en ja, dat moet ook vrij hardquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:22 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ik had hier eerst bovenburen die af en toe van dat trash metal draaiden. En dan het liefst rond twaalven natuurlijk
. Echt terrible! Nu nieuwe buren en die hoooor ik niet
. Heerlijk.
Damnquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had toen ook nog hardhorende bejaarde onderburen die van opera hielden, en ja, dat moet ook vrij hardMaar die deden dat overdag. Toppunt was toen zij bij mijn bovenbuurman kwamen klagen dat z'n 'muziek' te hard stond
Toen wist ik wel dat ik mij niet aan het aanstellen was
Zou dat expres zijn gedaan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:32 schreef Marc63 het volgende:
Die kan beter in het Engels blijven zingen. In het Nederlands heeft ze een zwaar Amsterdams accent.
Die ligt volgens mij nog even op bed. Hij moet om 22 uur weer.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:33 schreef Treezz het volgende:
waar is gerard,.. veilig tv!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, ze is leuk. Gaat ze ook nog strippen?
Volgens Giel wel. En ze sprak het niet tegen. Misschien is het wachten nog op een goed bod.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, ze is leuk. Gaat ze ook nog strippen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |