Wat Djaser zegt, ook MDB en Ministry zie ik wel zitten.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:28 schreef Djaser het volgende:
Priest & Maiden, daar kom ik dus weer niet onder uit.
Hier nog 1, tenzij zon gegarandeerd is. Die modderbak van de afgelopen 2 jaar wil ik echt niet meer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:58 schreef Giertje het volgende:
als dit zo blijft dan haak ik wel af
Megadeth was echt zwaar k*tquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:59 schreef Ilovepie het volgende:
Ik hoop dat Metallica eens komt, of als een paar jaar terug, Megadeth.
En geen schijt meer als Slipknot!
Ja, is idd kut, hoewel ik het ergste vind dat je een soort wet-area in je tent moet maken. Hehe.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:43 schreef maxor het volgende:
Nou weet je, regen kan ik op zich wel handelen. Maar het feit dat je niet normaal ergens op het gras kan zitten vind ik echt zwaar klote.
125 Euroquote:Op maandag 24 december 2007 20:23 schreef Ilovepie het volgende:
Hoeveel kostte een 3 daags ticket vorig jaar?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:16 schreef denka het volgende:
Van Def Leppard was al eerder te zien dat ze zich hadden bevestigd, nu heeft ook Testament bevestigd af te reizen naar Graspop Metal Meeting 2008. Als we het Belgische ashladan.be mogen geloven is ook Cavalera Conspiracy bevestigd.
Saxon heeft zichzelf bevestigd in een interview. Na 1997, 2000, 2002, 2004 en 2006 zijn deze hardrockers dus ook in 2008 te zien op de Graspop-weide.
bron
Dus tot nu:
Bevestigde artiesten:At The Gates Bullet For My Valentine Cavalera Conspiracy Comeback Kid Converge Deathstars Def Leppard Forbidden Hollenthon Iron Maiden Judas Priest Madball Ministry My Dying Bride Saxon Sonata Arctica Testament Volbeat Whitesnake
Opeth al 3 jaar achter elkaarquote:7-2-2008 Meer nieuwe namen! Nu al 35 bevestigde bands.
Cavalera Conspiracy, Def Leppard, In Flames, Apocalyptica, Opeth, Avenged Sevenfold, Saxon, Testament, Morbid Angel, Madball, Yngwie Malmsteen, Obituary, Korpiklaani, Nile, Soilwork, Dying Fetus, Rotting Christ, 36 Crazy Fists, Sabaton, Alchemist, Behemoth
Ik had Opeth vorig jaar graag op Graspop willen zien maar waar ik ook keek, ze waren nergens te vinden.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:56 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Opeth al 3 jaar achter elkaarMaar goede shit zeg, daaaaaamn!
Ja, wat Gurgeh zegt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Tsja, wat moet dat moet. Dus ik zal er wel weer bij zijn dit jaar.
Kiss of Metallica zou nog wel leuk zijn, maar ik ga er niet van uit dat ze die nog strikken.
Desnoods ga ik in mn eentje, er gaan toch wel genoeg bekendenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:43 schreef Vital_Remains het volgende:
Nog meer mensen die naar Graspop willen maar niemand hebben om mee te gaan?
Dying Fetus![]()
Korpiklaani![]()
In Flames![]()
Nile![]()
Vooral In Flames wil ik erg graag zien, erg benieuwd naar hun nieuwe cd, als die niet op een ander festival in de buurt komen moet ik wel
jullie hebben ook altijd watquote:Op zondag 2 maart 2008 22:02 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica hard op zoek naar oppas gaat
Disco.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:28 schreef Djaser het volgende:
[..]
En jouw bands hebben kutplaten gemaakt.
Wat is er nu erger?
had me idd ook wel leuk gelekenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:35 schreef ThE_ED het volgende:
Tsja, het is meer een showband, maar dat is toch wel leuk als dagafsluiting?
Ik vind het wel tof.
Ze luisteren naar me!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Tsja, wat moet dat moet. Dus ik zal er wel weer bij zijn dit jaar.
Kiss of Metallica zou nog wel leuk zijn, maar ik ga er niet van uit dat ze die nog strikken.
Verzet je toch gewoon je trouwdatum!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
had me idd ook wel leuk geleken
Die gaan maar mooi op Arrow staan.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Van Halen lijkt me trouwens ok wel een mooie Graspop band.
*hint* *hint*.
Ik heb ze gezien in de Effenaar 4 juni 2004, de dag voor Dynamo (DOA pre-party). Was super!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:03 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, enorm vet, heb ze eens op Dynamo gezien.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:21 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien in de Effenaar 4 juni 2004, de dag voor Dynamo (DOA pre-party). Was super!
heb ikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Idd, kan me vaag herinneren dat ze de dag ervoor al ergens waren.
DOA was ook heel tof, moet nog steeds die DVD ergens vinden.
zullen we......quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:37 schreef vamperotica het volgende:
Kiss!!![]()
Die speelde ook op het eerste gebeuren waar ik als klein braaf meisje naar toe mocht!!
Monsters of Rock in Tilburg..... Ooit lang geleden!
quote:
die komen naar Waldrock, dus ik vermoed dat ze niet op Fields Of Rock gaan staan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:07 schreef iuvenis het volgende:
Symphony X komt hier...
Hopelijk ook bij fields of rock!
had ik gewoon niet gezienquote:Op maandag 10 maart 2008 10:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Verzet je toch gewoon je trouwdatum!
Ook goed....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
had ik gewoon niet gezien![]()
ha ha hij ziet me aankomen
ik stem nog als optie vrijgezellen feest
mona dus bel die maar nummer staat op kerstkaartje of ff op d'r hyves ha haquote:Op zondag 16 maart 2008 08:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ook goed....
Wie regelt die eik???![]()
Die had andere plannen en andere data in dr hoofd...quote:Op zondag 16 maart 2008 13:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mona dus bel die maar nummer staat op kerstkaartje of ff op d'r hyves ha ha
Denk dat ze nog gauw wat willen regelen met afvallers van FoRquote:Op zondag 30 maart 2008 14:47 schreef iuvenis het volgende:
Wanneer komen die laatste namen nou eens...
hmmm flauw!quote:Op zondag 30 maart 2008 15:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die had andere plannen en andere data in dr hoofd...
Hoelaat was je daar dan? Ik ben om 10 voor 6 vertrokken, 5 voor 7 was ik aan het uitladen, en ik was rond half 8 binnen, ik heb uiterlijk 5 minuten in de rij moeten staanquote:Op maandag 7 april 2008 22:53 schreef lifeblind het volgende:
Ik. We hebben dit jaar geen zin om om weer om 6 uur uit bed te moeten op vrijdag en half brak daar alsnog een half uur moeten wachten voor je binnen bent, ook al is 't maar 3 kwartier rijden vanaf hier.
Ja, ik ga toch wel kijken, omdat iedereen ze zo goed vindt, dus misschien is het beter geworden. Ik vind die zanger altijd zó erg.quote:
en Sabaton!quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:25 schreef xtheduellistx het volgende:
Benieuwd naar Kiss en Priest !!!
En Maiden uiteraard...
Verder ook Testament en Agent steel maar checken, Iced earth, Saxon, Whitesnake en Def leppard.
mwa, denk dat het wel mee gaat vallen... was het niet vorig jaar ook 1 dag uitverkocht?quote:Op zondag 18 mei 2008 16:04 schreef Djaser het volgende:
Dat is waar maar ik ben nu bang voor taferelen à la Fields of Rock 2005 waar je met moeite iets op de grond kon zitten eten.
Hmm, denk dat ik dan toch Opeth kiesquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:32 schreef Djaser het volgende:
Opeth en Arch Enemy naast elkaar en direct voor Maiden.
Dat is idd ook wel een goede optie.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:53 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik kies voor een fatsoenlijk plekje bij Maiden.
Voor mij komt het een beetje "nieuwer" over dan Judas Priest, Kiss etc.quote:
Zeker dan Kiss wel, idd, natuurlijk. En Priest en Kiss (en Maiden) zijn natuurlijk wel ff wat ouder dan RATM.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:50 schreef Niara het volgende:
[..]
Voor mij komt het een beetje "nieuwer" over dan Judas Priest, Kiss etc.
But maybe that's just me..
Een shirt van "Pokolgép", ze konden bijna niet geloven dat iemand naar "hun" Hongaarse bands zou luisteren. Gingen ze ook helemaal uitleggen dat dat echt de bekendste band was daar enzo. Maarja, dat wistik al.quote:
Whiskey-cola, metal, bivakmuts, gasmasker.... It's going to be 1 hell of a partyquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:43 schreef Maastrix het volgende:
Nice ik ben donderdag en vrijdag voor graspop roostervrij, dus ik ben er donderdag ook al! Laat het bier en de metal maar weer rijkelijk vloeien dit jaar!
Douchetijden moet ik in de gaten houden, thanks!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:48 schreef Maastrix het volgende:
De openingstijden staan trouwens online!
voor de camping
festivalterrein
Als ik het niet doe zit ik weer de dinsdag erna in t ziekenhuis met een eczeemexplosie, nee dank jequote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:06 schreef ThE_ED het volgende:
haha douchen!
Jij niet dan?quote:
quote:Met z'n allen naar de festivals maar geen zin in het 'sleuren' van tent en toebehoren ... De Festihut biedt hiervoor de oplossing!
In een weersbestendig houten huisje met bedden lekker relaxen op de festivalcamping. In het gezellig festidorp zorgeloos genieten van je festivalbezoek.
Een Festihut is een gezellig houten huisje met afsluitbare deur, een raampje en voorzien van bedden/stapelbedden en matrassen. Op de festivalcamping wordt een heus 'festidorp' gebouwd waar het gezellig vertouven is!
Aan de Festihut-balie kan je de sleutel van uw hut steed afgeven. Zo kan je met een gerust hart de weide op.
De Festihutten worden enkel voor een volledig weekend verhuurd.
Kostprijs: 270 euro per hut (max. 4 personen) + 100 euro waarborg. Na goede afloop wordt deze binnen de 5 werkdagen teruggestort op uw persoonlijke rekening of wordt deze teruggegeven na controle van uw festihut.
[...]
inderdaad, scheren doe ik ook nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
Douchen dat doe ik een keer per jaar met kerst.![]()
Douchen op een festival dat doe je toch niet. Een beetje wassen is genoeg. Ik ga als ik thuis kom wel weer douchen.
en zelfs moesten ze goedkoper zijn, geen festival zonder veel te krappe tent + brakke campingstoeltjesquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:35 schreef TheSorrow het volgende:
Gewoon lekker met de tent, kijk hoe duur die huisjes zijn
ik denk van niet, kost een hotel voor drie dagen niet minder dan 270¤?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:48 schreef Niara het volgende:
Gewoon gezellig in een tentje vind ik veel leuker dan in een hutje ^^
En voor die prijs nee..
maar er blijven altijd ook nog mensen die een hotel boeken voor het weekend.. dan is dit misschien wel beter?
Eigenlijk niet echt ervaring mee.. maar tja.. als je dan ook nog heen en weer moet pendellen..quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:53 schreef Ewout1 het volgende:
[..]
ik denk van niet, kost een hotel voor drie dagen niet minder dan 270¤?
Op het festivalterrein kun je allerlei soorten voer kopen. (Moet je eerst bonnen kopen wel.)quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:08 schreef DeHovenier het volgende:
Kan je daar eigenlijk eten kopen ofzo?
Doe het snel!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:59 schreef DeHovenier het volgende:
Zouden er nog kaarten over zijn? Ik moet die dingen namelijk nog kopen
Ja kut is dat idd, hoewel ik er meestal ook wel weer vroeg uit ben.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:19 schreef lifeblind het volgende:
Waarom speelt op zaterdag Novembers Doom al om 12:45 en Rotting Christ op zondag al om 12:10?![]()
Mja ach, op Wacken speelt Negura Bunget al om 11:00 dacht ik, dat is helemaal zuurquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:03 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja kut is dat idd, hoewel ik er meestal ook wel weer vroeg uit ben.
Was zeker heel druk in die straat toen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:09 schreef lifeblind het volgende:
Kans is groot dat je bij een van de mensen die in de straat wonen daar het voetbal kan kijken hoor. Dat was 2 jaar geleden ook zo namelijk.
Laat iedereen maar lekker naar dat schermpje kijken, in de tussentijd sluip ik naar voren bij de acts..quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
Als Nederland in de finale staat dan denk ik dat het druk gaat worden bij de TV schermen en als de andere finalist Duitsland is kan je helemaal je lol op. Maar goed ik kom voor de muziek(metal) en niet voor het voetbal.
En ik vergeet het elk jaar.quote:
quote:EK-finale tijdens Graspop Metal Meeting - 2008-06-19
Gezien het oranje 11-tal een goede kans maakt om de finale te halen op zondag 29 juni, zal deze beslissende wedstrijd worden uitgezonden in de Metal Dome!
Ik neem steeds weer te veel mee, maar ja... het is altijd wat. Zul je net zien dat je die trui toch maar niet meeneemt en dat het toch wel kouder wordt dan je dacht.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:52 schreef Niara het volgende:
Nog even!
Heeft iemand nog tips? Dingen die definitief handig zijn om mee te hebben en niet al te voordehandliggend?
Sorry voor de late reactie, maar je hebt email terug.quote:
Zo mag het van mij wel worden!quote:Op maandag 23 juni 2008 22:59 schreef Motorhoofd het volgende:
Weerbericht mol:
Vrijdag: 25 graden, 95% zon 5% neerslag
Zaterdag: 24 graden, 50%zon 30% neerslag
Zondag: 22 graden, 35%zon 15% neerslag
Ziet er niet verkeerd uit
We zullen het dit jaar moeten merken!quote:Op maandag 23 juni 2008 23:23 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, waarom dat festival "gras"pop heet ...
Doe mij maar een hasj joint makker!quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:54 schreef TheSorrow het volgende:
Ik bied dit jaar voorgedraaide hasj en wiet joints aanEn die hamburgers vlak voor de entree van het festivalterrein, de tering, die zijn lekker
Komt in ordequote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe mij maar een hasj joint makker!
Hej maareh jij komt dus vrijdag ochtend he? Aangezien wij er donderdagavond al zijn neem ik mn gsm wel mee, dan bel ik je wel ff voor onze aardkorstverschuivende meet en de jointsquote:
2006quote:Op maandag 23 juni 2008 23:22 schreef TheSorrow het volgende:
2005 was dat, toen het in totaal 2 keer de lucht bijna zwart werd en keihard losbarstte. Stond veilig in mn TPG regenpak onder een partytent, die bij de 2e bui wegwaaide
![]()
Uhm.. ik ben er donderdagavond alquote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hej maareh jij komt dus vrijdag ochtend he? Aangezien wij er donderdagavond al zijn neem ik mn gsm wel mee, dan bel ik je wel ff voor onze aardkorstverschuivende meet en de joints![]()
6e Graspop op rij trouwens, verdomde jammer dat SLAYER er niet bij is, dat was wel juist geweest![]()
Nee, in dit geval juist erg langzaamquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:27 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mijn excuses!De tijd gaat ook zo snel!
Hoe prijzig is prijzig?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:27 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Uhm.. ik ben er donderdagavond alDe joints zijn wel prijzig, maar je krijgt ook kwaliteit voor je geld!
Dat verwacht ik ook nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tjeumig de peumig
Nja ik kan nog niet beloven dat we zn allen bij mekaar kunnen gaan zitten, maar we zoeken elkaar zeker te weten wel een keer op he?
Hoezo? Er zijn ook mensen die van metal en voetbal houden. Die finale moet ik sowieso zien. Spanje moet winnen!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:36 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb er niks op tegen iig, maar voetbal op een Metalfestival vind ik wel een rare combinatie
Umm er is alleen zondag een wedstrijd hoor. Ik vertrek pas vrijdag en wat dan nog? Wat heb jij daar mee te maken?! Ga jij maar lekker veel bier drinken dan krijg je nog een dikkere bierbuikquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:18 schreef TheSorrow het volgende:
Je betaalt 130 euro voor een kaartje en dan ga je voetbal kijken. Ik hoop dat ze flink gaan rellen in die tent waar het afgespeeld wordt.
Post eens een foto, dan weet ik tegen wie ik aan moet beuken met mn bierbuik die ik niet heb.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:27 schreef austin_yankee het volgende:
[..]
Umm er is alleen zondag een wedstrijd hoor. Ik vertrek pas vrijdag en wat dan nog? Wat heb jij daar mee te maken?! Ga jij maar lekker veel bier drinken dan krijg je nog een dikkere bierbuik![]()
Wahaha!quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:33 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Post eens een foto, dan weet ik tegen wie ik aan moet beuken met mn bierbuik die ik niet heb.
Mafkees.
Ben ik het helemaal mee eens!quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:18 schreef TheSorrow het volgende:
Je betaalt 130 euro voor een kaartje en dan ga je voetbal kijken. Ik hoop dat ze flink gaan rellen in die tent waar het afgespeeld wordt.
Nee niet doen straks overlijdt die jongen. Dat geeft weer zo´n gedoe. Zeker als het tijdens een festival gebeurt. Maar goed volgens mij houdt hij helemaal niet van metal. Dus je kan hem helemaal geen wall of death geven.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Fijn voor jou, die wall of death van FOK!kers op je hoofd.
Ho dat vind ik een belediging ik aanbid heul niet. Die bestaat heul niet.quote:
Pfff alsof ik bang moet worden van die magere sprietjes hahaquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Fijn voor jou, die wall of death van FOK!kers op je hoofd.
Waarom denk je dat ik naar graspop ga idioot?!quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee niet doen straks overlijdt die jongen. Dat geeft weer zo´n gedoe. Zeker als het tijdens een festival gebeurt. Maar goed volgens mij houdt hij helemaal niet van metal. Dus je kan hem helemaal geen wall of death geven.
Om Lauren Harris te kijkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:38 schreef austin_yankee het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik naar graspop ga idioot?!
Volgens mij is dat Essenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:58 schreef DeHovenier het volgende:
Ik moet nog een treinkaartje kopen naar het eerste Belgische station, vanaf daar kan ik met die voucher gratis reizen.. welk station is dat?
De groep met wie ik meega gaan van Rotterdam naar Antwerpen, en van daaruit nemen we de trein naar Mol. Moet ik dan een kaartje kopen tot Antwerpen?quote:Het station in Mol is het dichtstbijzijnde station, ongeveer 8km van de festivalweide.
De Belgische Spoorwegen beschikt over een website (www.nmbs.be), opgemaakt in 4 talen waar je op een eenvoudige manier je reisroute kan bepalen. Als eindstation vul je het station MOL in. Er zijn geen nachttreinen!
Eerste Belgisch station vanuit Nederland: Essen en Visé
Geen idee, dat heb ik vorig jaar in ieder geval niet gedaan, maar ik denk dat het eigenlijk wel hoort.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:02 schreef DeHovenier het volgende:
Idd, heb het net gevonden op de site
[..]
De groep met wie ik meega gaan van Rotterdam naar Antwerpen, en van daaruit nemen we de trein naar Mol. Moet ik dan een kaartje kopen tot Antwerpen?
Ok. Je bent zeker met de auto gegaan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:06 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Geen idee, dat heb ik vorig jaar in ieder geval niet gedaan, maar ik denk dat het eigenlijk wel hoort.
Nee, ik ga altijd met de trein op vrijdagochtend vanuit Rotterdam.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok. Je bent zeker met de auto gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |