Komt in ordequote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe mij maar een hasj joint makker!
Hej maareh jij komt dus vrijdag ochtend he? Aangezien wij er donderdagavond al zijn neem ik mn gsm wel mee, dan bel ik je wel ff voor onze aardkorstverschuivende meet en de jointsquote:
2006quote:Op maandag 23 juni 2008 23:22 schreef TheSorrow het volgende:
2005 was dat, toen het in totaal 2 keer de lucht bijna zwart werd en keihard losbarstte. Stond veilig in mn TPG regenpak onder een partytent, die bij de 2e bui wegwaaide
![]()
Uhm.. ik ben er donderdagavond alquote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hej maareh jij komt dus vrijdag ochtend he? Aangezien wij er donderdagavond al zijn neem ik mn gsm wel mee, dan bel ik je wel ff voor onze aardkorstverschuivende meet en de joints![]()
6e Graspop op rij trouwens, verdomde jammer dat SLAYER er niet bij is, dat was wel juist geweest![]()
Nee, in dit geval juist erg langzaamquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:27 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mijn excuses!De tijd gaat ook zo snel!
Hoe prijzig is prijzig?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:27 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Uhm.. ik ben er donderdagavond alDe joints zijn wel prijzig, maar je krijgt ook kwaliteit voor je geld!
Dat verwacht ik ook nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tjeumig de peumig
Nja ik kan nog niet beloven dat we zn allen bij mekaar kunnen gaan zitten, maar we zoeken elkaar zeker te weten wel een keer op he?
Hoezo? Er zijn ook mensen die van metal en voetbal houden. Die finale moet ik sowieso zien. Spanje moet winnen!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:36 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb er niks op tegen iig, maar voetbal op een Metalfestival vind ik wel een rare combinatie
Umm er is alleen zondag een wedstrijd hoor. Ik vertrek pas vrijdag en wat dan nog? Wat heb jij daar mee te maken?! Ga jij maar lekker veel bier drinken dan krijg je nog een dikkere bierbuikquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:18 schreef TheSorrow het volgende:
Je betaalt 130 euro voor een kaartje en dan ga je voetbal kijken. Ik hoop dat ze flink gaan rellen in die tent waar het afgespeeld wordt.
Post eens een foto, dan weet ik tegen wie ik aan moet beuken met mn bierbuik die ik niet heb.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:27 schreef austin_yankee het volgende:
[..]
Umm er is alleen zondag een wedstrijd hoor. Ik vertrek pas vrijdag en wat dan nog? Wat heb jij daar mee te maken?! Ga jij maar lekker veel bier drinken dan krijg je nog een dikkere bierbuik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |