Ja kut is dat idd, hoewel ik er meestal ook wel weer vroeg uit ben.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:19 schreef lifeblind het volgende:
Waarom speelt op zaterdag Novembers Doom al om 12:45 en Rotting Christ op zondag al om 12:10?![]()
Mja ach, op Wacken speelt Negura Bunget al om 11:00 dacht ik, dat is helemaal zuurquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:03 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja kut is dat idd, hoewel ik er meestal ook wel weer vroeg uit ben.
Was zeker heel druk in die straat toen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:09 schreef lifeblind het volgende:
Kans is groot dat je bij een van de mensen die in de straat wonen daar het voetbal kan kijken hoor. Dat was 2 jaar geleden ook zo namelijk.
Laat iedereen maar lekker naar dat schermpje kijken, in de tussentijd sluip ik naar voren bij de acts..quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
Als Nederland in de finale staat dan denk ik dat het druk gaat worden bij de TV schermen en als de andere finalist Duitsland is kan je helemaal je lol op. Maar goed ik kom voor de muziek(metal) en niet voor het voetbal.
En ik vergeet het elk jaar.quote:
quote:EK-finale tijdens Graspop Metal Meeting - 2008-06-19
Gezien het oranje 11-tal een goede kans maakt om de finale te halen op zondag 29 juni, zal deze beslissende wedstrijd worden uitgezonden in de Metal Dome!
Ik neem steeds weer te veel mee, maar ja... het is altijd wat. Zul je net zien dat je die trui toch maar niet meeneemt en dat het toch wel kouder wordt dan je dacht.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:52 schreef Niara het volgende:
Nog even!
Heeft iemand nog tips? Dingen die definitief handig zijn om mee te hebben en niet al te voordehandliggend?
Sorry voor de late reactie, maar je hebt email terug.quote:
Zo mag het van mij wel worden!quote:Op maandag 23 juni 2008 22:59 schreef Motorhoofd het volgende:
Weerbericht mol:
Vrijdag: 25 graden, 95% zon 5% neerslag
Zaterdag: 24 graden, 50%zon 30% neerslag
Zondag: 22 graden, 35%zon 15% neerslag
Ziet er niet verkeerd uit
We zullen het dit jaar moeten merken!quote:Op maandag 23 juni 2008 23:23 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, waarom dat festival "gras"pop heet ...
Doe mij maar een hasj joint makker!quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:54 schreef TheSorrow het volgende:
Ik bied dit jaar voorgedraaide hasj en wiet joints aanEn die hamburgers vlak voor de entree van het festivalterrein, de tering, die zijn lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |