Voor mij komt het een beetje "nieuwer" over dan Judas Priest, Kiss etc.quote:
Zeker dan Kiss wel, idd, natuurlijk. En Priest en Kiss (en Maiden) zijn natuurlijk wel ff wat ouder dan RATM.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:50 schreef Niara het volgende:
[..]
Voor mij komt het een beetje "nieuwer" over dan Judas Priest, Kiss etc.
But maybe that's just me..
Een shirt van "Pokolgép", ze konden bijna niet geloven dat iemand naar "hun" Hongaarse bands zou luisteren. Gingen ze ook helemaal uitleggen dat dat echt de bekendste band was daar enzo. Maarja, dat wistik al.quote:
Whiskey-cola, metal, bivakmuts, gasmasker.... It's going to be 1 hell of a partyquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:43 schreef Maastrix het volgende:
Nice ik ben donderdag en vrijdag voor graspop roostervrij, dus ik ben er donderdag ook al! Laat het bier en de metal maar weer rijkelijk vloeien dit jaar!
Douchetijden moet ik in de gaten houden, thanks!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:48 schreef Maastrix het volgende:
De openingstijden staan trouwens online!
voor de camping
festivalterrein
Als ik het niet doe zit ik weer de dinsdag erna in t ziekenhuis met een eczeemexplosie, nee dank jequote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:06 schreef ThE_ED het volgende:
haha douchen!
Jij niet dan?quote:
quote:Met z'n allen naar de festivals maar geen zin in het 'sleuren' van tent en toebehoren ... De Festihut biedt hiervoor de oplossing!
In een weersbestendig houten huisje met bedden lekker relaxen op de festivalcamping. In het gezellig festidorp zorgeloos genieten van je festivalbezoek.
Een Festihut is een gezellig houten huisje met afsluitbare deur, een raampje en voorzien van bedden/stapelbedden en matrassen. Op de festivalcamping wordt een heus 'festidorp' gebouwd waar het gezellig vertouven is!
Aan de Festihut-balie kan je de sleutel van uw hut steed afgeven. Zo kan je met een gerust hart de weide op.
De Festihutten worden enkel voor een volledig weekend verhuurd.
Kostprijs: 270 euro per hut (max. 4 personen) + 100 euro waarborg. Na goede afloop wordt deze binnen de 5 werkdagen teruggestort op uw persoonlijke rekening of wordt deze teruggegeven na controle van uw festihut.
[...]
inderdaad, scheren doe ik ook nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
Douchen dat doe ik een keer per jaar met kerst.![]()
Douchen op een festival dat doe je toch niet. Een beetje wassen is genoeg. Ik ga als ik thuis kom wel weer douchen.
en zelfs moesten ze goedkoper zijn, geen festival zonder veel te krappe tent + brakke campingstoeltjesquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:35 schreef TheSorrow het volgende:
Gewoon lekker met de tent, kijk hoe duur die huisjes zijn
ik denk van niet, kost een hotel voor drie dagen niet minder dan 270¤?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:48 schreef Niara het volgende:
Gewoon gezellig in een tentje vind ik veel leuker dan in een hutje ^^
En voor die prijs nee..
maar er blijven altijd ook nog mensen die een hotel boeken voor het weekend.. dan is dit misschien wel beter?
Eigenlijk niet echt ervaring mee.. maar tja.. als je dan ook nog heen en weer moet pendellen..quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:53 schreef Ewout1 het volgende:
[..]
ik denk van niet, kost een hotel voor drie dagen niet minder dan 270¤?
Op het festivalterrein kun je allerlei soorten voer kopen. (Moet je eerst bonnen kopen wel.)quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:08 schreef DeHovenier het volgende:
Kan je daar eigenlijk eten kopen ofzo?
Doe het snel!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:59 schreef DeHovenier het volgende:
Zouden er nog kaarten over zijn? Ik moet die dingen namelijk nog kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |