Wahaha!quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:33 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Post eens een foto, dan weet ik tegen wie ik aan moet beuken met mn bierbuik die ik niet heb.
Mafkees.
Ben ik het helemaal mee eens!quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:18 schreef TheSorrow het volgende:
Je betaalt 130 euro voor een kaartje en dan ga je voetbal kijken. Ik hoop dat ze flink gaan rellen in die tent waar het afgespeeld wordt.
Nee niet doen straks overlijdt die jongen. Dat geeft weer zo´n gedoe. Zeker als het tijdens een festival gebeurt. Maar goed volgens mij houdt hij helemaal niet van metal. Dus je kan hem helemaal geen wall of death geven.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Fijn voor jou, die wall of death van FOK!kers op je hoofd.
Ho dat vind ik een belediging ik aanbid heul niet. Die bestaat heul niet.quote:
Pfff alsof ik bang moet worden van die magere sprietjes hahaquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Fijn voor jou, die wall of death van FOK!kers op je hoofd.
Waarom denk je dat ik naar graspop ga idioot?!quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee niet doen straks overlijdt die jongen. Dat geeft weer zo´n gedoe. Zeker als het tijdens een festival gebeurt. Maar goed volgens mij houdt hij helemaal niet van metal. Dus je kan hem helemaal geen wall of death geven.
Om Lauren Harris te kijkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:38 schreef austin_yankee het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik naar graspop ga idioot?!
Volgens mij is dat Essenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:58 schreef DeHovenier het volgende:
Ik moet nog een treinkaartje kopen naar het eerste Belgische station, vanaf daar kan ik met die voucher gratis reizen.. welk station is dat?
De groep met wie ik meega gaan van Rotterdam naar Antwerpen, en van daaruit nemen we de trein naar Mol. Moet ik dan een kaartje kopen tot Antwerpen?quote:Het station in Mol is het dichtstbijzijnde station, ongeveer 8km van de festivalweide.
De Belgische Spoorwegen beschikt over een website (www.nmbs.be), opgemaakt in 4 talen waar je op een eenvoudige manier je reisroute kan bepalen. Als eindstation vul je het station MOL in. Er zijn geen nachttreinen!
Eerste Belgisch station vanuit Nederland: Essen en Visé
Geen idee, dat heb ik vorig jaar in ieder geval niet gedaan, maar ik denk dat het eigenlijk wel hoort.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:02 schreef DeHovenier het volgende:
Idd, heb het net gevonden op de site
[..]
De groep met wie ik meega gaan van Rotterdam naar Antwerpen, en van daaruit nemen we de trein naar Mol. Moet ik dan een kaartje kopen tot Antwerpen?
Ok. Je bent zeker met de auto gegaan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:06 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Geen idee, dat heb ik vorig jaar in ieder geval niet gedaan, maar ik denk dat het eigenlijk wel hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |