Desnoods ga ik in mn eentje, er gaan toch wel genoeg bekendenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:43 schreef Vital_Remains het volgende:
Nog meer mensen die naar Graspop willen maar niemand hebben om mee te gaan?
Dying Fetus![]()
Korpiklaani![]()
In Flames![]()
Nile![]()
Vooral In Flames wil ik erg graag zien, erg benieuwd naar hun nieuwe cd, als die niet op een ander festival in de buurt komen moet ik wel
jullie hebben ook altijd watquote:Op zondag 2 maart 2008 22:02 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica hard op zoek naar oppas gaat
Disco.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:28 schreef Djaser het volgende:
[..]
En jouw bands hebben kutplaten gemaakt.
Wat is er nu erger?
had me idd ook wel leuk gelekenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:35 schreef ThE_ED het volgende:
Tsja, het is meer een showband, maar dat is toch wel leuk als dagafsluiting?
Ik vind het wel tof.
Ze luisteren naar me!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Tsja, wat moet dat moet. Dus ik zal er wel weer bij zijn dit jaar.
Kiss of Metallica zou nog wel leuk zijn, maar ik ga er niet van uit dat ze die nog strikken.
Verzet je toch gewoon je trouwdatum!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
had me idd ook wel leuk geleken
Die gaan maar mooi op Arrow staan.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Van Halen lijkt me trouwens ok wel een mooie Graspop band.
*hint* *hint*.
Ik heb ze gezien in de Effenaar 4 juni 2004, de dag voor Dynamo (DOA pre-party). Was super!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:03 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, enorm vet, heb ze eens op Dynamo gezien.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:21 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien in de Effenaar 4 juni 2004, de dag voor Dynamo (DOA pre-party). Was super!
heb ikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Idd, kan me vaag herinneren dat ze de dag ervoor al ergens waren.
DOA was ook heel tof, moet nog steeds die DVD ergens vinden.
zullen we......quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:37 schreef vamperotica het volgende:
Kiss!!![]()
Die speelde ook op het eerste gebeuren waar ik als klein braaf meisje naar toe mocht!!
Monsters of Rock in Tilburg..... Ooit lang geleden!
quote:
die komen naar Waldrock, dus ik vermoed dat ze niet op Fields Of Rock gaan staan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:07 schreef iuvenis het volgende:
Symphony X komt hier...
Hopelijk ook bij fields of rock!
had ik gewoon niet gezienquote:Op maandag 10 maart 2008 10:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Verzet je toch gewoon je trouwdatum!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |