quote:Op donderdag 20 december 2007 22:40 schreef mazaru het volgende:
Ik zag Jeroen in een flits bij Jensen
Ik heb me kostelijk vermaakt met dit filmpje, vooral op het laatst dat Huub en Jaap alles verdraaienquote:Op donderdag 20 december 2007 22:16 schreef Lady-night het volgende:
Hebben jullie deze gezien...van Jap, Huub en Mike
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=61003&sess=14591
Als het goed is, probeert hij de stream om de 2.5 min opnieuw op stream1quote:Op donderdag 20 december 2007 22:31 schreef Kinga het volgende:
Is de storing niet al voorbij toevallig? Kan het nu niet zien door die 3fm shit..
King Jaapquote:
Selene zat er ook.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:40 schreef mazaru het volgende:
Ik zag Jeroen in een flits bij Jensen
Ze hebben het stukje weer terug op de site gezetquote:18:40-Storing...
Storing...Momenteel hebben wij last van een storing op de streams. Wij hopen het probleem zo spoedig mogelijk te kunnen verhelpen. Onze excuses voor het ongemak!
Me onderschriftquote:Op donderdag 20 december 2007 23:01 schreef Lobasca het volgende:
Iemand een link voor mij mij van de HiDiHo streams?
Alleen irritant dat ze steeds hetzelfde stukje herhalen.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:00 schreef BuffyJan het volgende:
Ik vind de Glazen Huis streams top Hidiho
Ja erg jammer, duurt te langquote:Op donderdag 20 december 2007 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alleen irritant dat ze steeds hetzelfde stukje herhalen.
Tnx..quote:Op donderdag 20 december 2007 23:02 schreef AnTjUh het volgende:
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
HUH, Dat is wel heel vaag idd!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:22 schreef Lady-night het volgende:
Wij hebben geen streams.....berict van VOL
Lambal speciaal voor jouw van nowlive gepikt dit zegt een user daar he Niet ik lolll.
beste Menschen, da niemand von den user Bilder von DGK hat ist es schon verwunderlich, dass doch Filme gemacht werden können.
Beispiel: ( hier )Lambal
Posts: 3787 Lambal - donderdag 20 december 2007 @ 22:21 18:40-Storing...
Storing...Momenteel hebben wij last van een storing op de streams. Wij hopen het probleem zo spoedig mogelijk te kunnen verhelpen. Onze excuses voor het ongemak!
Al bijna 4 uur geen streams.
( dieser user muss die Redaktion vin DGK selbst sein )
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=61034&sess=14591
huhquote:Al bijna 4 uur geen streams.
( dieser user muss die Redaktion vin DGK selbst sein )
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=61034&sess=14591
oquote:Op donderdag 20 december 2007 23:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ow nee doh, die heeft gewoon de filmpjes van dgk.tv geupload
Hebben we toch iets gezien in de kooi vanavond.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:30 schreef Lady-night het volgende:
Ook deze is gewoon tijdens de storing gemaakt
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=61031&sess=14591&mvpageno=1
Met Huub? Gadverdammequote:Op donderdag 20 december 2007 23:29 schreef Dreamboy het volgende:
Selène en Amanda hebben zich na het eten weer even terug getrokken om de nieuwe tactieken door te nemen. “Ik heb expres met hem zitten zoenen om haar te zieken”, zegt de 20-jarige om te laten zien dat ze wel degelijk tegen Lieke is. De beauty knikt instemmend. Het ziet er naar uit dat de twee weer op één lijn zitten en dat ze vanaf heden hun pijlen weer gezamenlijk op Lieke gaan richten. Zal de Hilversumse hier tegen bestand zijn?
Zit me lekker blij te maken met een zieke musquote:
Nee, dan had ik deze wel gepostquote:Op donderdag 20 december 2007 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit me lekker blij te maken met een zieke mus
Om eerlijk te zijn: ik vind het wel een keertje relaxed zo. 3fm op de streams van HiDiHo (er is verder toch niks van de kooi te zien), users komen wat tot rust (van wat er tegen elkaar wordt geuit de laatste dagen word ik niet echt vrolijk) en ons modje hoeft even haar vingertjes niet te kneuzen met het multitasken (het bijlezen wordt wel sneller als er zo veel wordt 'weggemod')quote:Op donderdag 20 december 2007 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit me lekker blij te maken met een zieke mus
Zoiets zal het wel zijn. Opgenomen spul kunnen ze wel als filmpjes op de site zeten.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:52 schreef CHAOS_ het volgende:
de camera's zullen het ook best wel doen, maar de server niet, dan wordt er wel opgenomen, maar niets verzonden. Of zit ik fout?
En de tekst is gewoon uit de pastorale van Ramses en Liesbeth, maar kennen ze niet, vandaar hun verwonderen en nog maals na lezen.
Wat nog steeds betekent dat er stiekum wel beeld is. Maar dat is ook niet zo gek, de camera's zijn niet kaduuk. De beelden worden alleen niet doorgegeven naar buiten toe.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ow nee doh, die heeft gewoon de filmpjes van dgk.tv geupload
Dat is volgens mij toevallig maar een nick. De echte lamballen zitten in......... Het Hokjequote:Op donderdag 20 december 2007 23:53 schreef chufi het volgende:
Zou die Lambal van VOL achter de schermen werken ?
En dit zag de redactie al aankomen.Zelfs de ruzie om een dansje word gescript.Moet toch echt niet gekker worden.Hoop dat de streams nog effe wegblijven.Zijn we mooi afgekickt van die gescripte zooi.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:52 schreef Dreamboy het volgende:
23:30 - En daar is de discussie
Helaas is de afleiding van korte duur. De twee vriendinnen krijgen weer een discussie over het feit dat Selène vindt dat Amanda’s afwerking niet goed genoeg is. Wanneer de gastspeelster Amanda en Sabrina samen ziet dansen dan ziet ze duidelijk verschil, vertelt ze. De Amsterdamse vindt dit een rare vergelijking, omdat Sabrina immers haar danslerares is. Ook heeft Selène nog wat opmerkingen over Sabrina’s dansstijl, wat bij Amanda in het verkeerde keelgat schiet. Zal Selène met haar directe aanpak ook de vriendschap met Amanda op het spel zetten?
is dat geen dode mus dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, dan had ik deze wel gepost![]()
[ afbeelding ]
Waar komt deze info dan vandaan???quote:Op donderdag 20 december 2007 23:49 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke en Huub treffen elkaar in de keuken na het avondeten in de keuken en hoewel er geen pan op het vuur staat slaat de vlam toch in de pan. “Ik denk dat je hypocriet bent”, laat de blondine aan haar ex weten. “Waar ben ik dan hypocriet over”, wil Huub graag weten. “Gister nam je drie standpunten over één onderwerp “Ja relaxed hè”, zegt huub tussendoor “Eerst twijfel zaaien, daarna keihard het tegendeel aannemen en daarna zeggen dat je weet dat het allemaal onterecht is”, somt Lieke op. “Ja klopt, maar ik slingerde ook heel erg met emoties”, is het weerwoord van de Oldenzaler. Ben je dan hypocriet of niet? Wie zal het zeggen?
Ik weet niet of dit helpt, maar je kunt het proberenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:56 schreef lorence1 het volgende:
Ik krijg afkickverschijnselen
De redactie?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Waar komt deze info dan vandaan???
Is er iemand die wel het huis in kan kijken??
Lief die metamorfose van Brian.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:02 schreef Dreamboy het volgende:
23:45 - Mike's eerste dag in de Villa!
Vandaag beleefde Mike de zwerver samen met zijn hond Dilana zijn eerste dag in de Villa. Het was zeker even wennen zijn voor Mike aangezien hij eerst een kruisverhoor van Jaap en Huub moest ondergaan. Hoewel de Miljonairs mooie plannen hebben om de zwerver aan een huis te helpen en werk voor hem te zoeken, is hier wel een tegenprestatie aan verbonden. Mike zal moeten meewerken aan de snode plannen van het tweetal! Gelukkig zijn er ook nog Miljonairs die het beter met hem voor hebben. Als verrassing kreeg de zwerver vandaag een metamorfose van Brian, Amanda en Selène, Mike ziet er nu onherkenbaar goed uit zodat hij in stijl kon aanschuiven aan het diner dat Martijn, de kok, voor de Miljonairs had bereid. We zijn benieuwd wat er morgen voor Mike, Dilana en de rest van de Miljonairs op het programma zal staan!
Lijkt me wel lekker, ben een beetje imuun geraakt voor dit medicijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit helpt, maar je kunt het proberen![]()
[ afbeelding ]
Dosering
Volwassen streamers die meer dan 20 minuten per dag streamen: 1 Nicotinell TTS 30. Na 3-4 weken overgaan op 1 Nicotinell TTS 20 per dag en na weer 3-4 weken overgaan op 1 Nicotinell TTS 10 per dag. Bij minder dan 20 minuten per dag: beginnen met 1 Nicotinell TTS 20 per dag en na 3-4 weken overgaan op 1 Nicotinell TTS 10 per dag.
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:56 schreef lorence1 het volgende:
Ik krijg afkickverschijnselen
quote:
Ik zag vanvond een cap voor-en-na . Voor had het nog iets weg van Magnum , en na....... Maar ja, ik ben geen vrouw en misschien zien vrouwen dat anders (maar ik denk van nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:10 schreef Ziet het volgende:
[..]
de man ziet er niet meer uit nu
dus het is maar wat je lief noemt
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit helpt, maar je kunt het proberen![]()
[ afbeelding ]
Dosering
Volwassen streamers die meer dan 20 minuten per dag streamen: 1 Nicotinell TTS 30. Na 3-4 weken overgaan op 1 Nicotinell TTS 20 per dag en na weer 3-4 weken overgaan op 1 Nicotinell TTS 10 per dag. Bij minder dan 20 minuten per dag: beginnen met 1 Nicotinell TTS 20 per dag en na 3-4 weken overgaan op 1 Nicotinell TTS 10 per dag.
Stttttttt ik probeer niet meer te reageren op die kotsstukljes van poekie bij Villa vandaag.Ze vinden het alleen maar leuk dat we steeds zo reageren.Dus als we het niet meer doen ,hebben ze er ook geen aardigheid meer aan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:10 schreef Ziet het volgende:
[..]
de man ziet er niet meer uit nu
dus het is maar wat je lief noemt
Dus dat.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:17 schreef STAP01 het volgende:
Ze noemden FOKFORUM!!!!!!!!!!!!
Bij gebrek aan DGK!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:17 schreef HiDiHo het volgende:
Whehe, Fok volgt massaal het glazen huis
Ja, jammer dat het dit jaar in Den Haag is. Vorig jaar in Utrecht op de Neude was het vooral gezellig op donderdagavond (studentenavond met allemaal dronken rond dat huis). Zelf toen ook nog geweest, was erg gezelligquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:17 schreef HiDiHo het volgende:
Whehe, Fok volgt massaal het glazen huis
Massale Fok-bijeenkomst rond het glazen huis danquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja, jammer dat het dit jaar in Den Haag is. Vorig jaar in Utrecht op de Neude was het vooral gezellig op donderdagavond (studentenavond met allemaal dronken rond dat huis). Zelf toen ook nog geweest. Was erg gezellig.
Weetikveel IkWeetNiets., schrik er ook van.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
WTF, is iedereen ergens waar iedereen moet zijn?
(ik ga even een eitje bakken, doe ik anders nooit, echt niet)
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:29 schreef Lady-night het volgende:
DIT BERICHT IS INMIDDELS WEER VERWIJDERD VAN VV????????
Ik kom gewoon even langswandelen en zwaai evenquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Effe serieus, Ja WAT.? Waarom heb jij zo'n schik?
Een alarmerend bericht. Mijn drinkebroeders Osewoudt en Dorbeck zijn geheel van slag. Wat te doen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weetikveel IkWeetNiets., schrik er ook van.
Ik rij niet in het donkerquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ook van 3fm. Vanaf morgen worden de dagen weer langer.![]()
Ik haat rijden in het donker
Net doen of je ook in een boek zit van WF en flink zuipen, tenzij je morgen vroeg op moet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Een alarmerend bericht. Mijn drinkebroeders Osewoudt en Dorbeck zijn geheel van slag. Wat te doen?
had wel verwacht dat jij en NMNS wel in Eemnes zouden zitten, dit is tenslotte toch een verkapte SL van al 6 uur langquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:46 schreef KimiK het volgende:
[..]
had wel verwacht dat jij en NMNS wel in Eemnes zouden zitten, dit is tenslotte toch een verkapte SL van al 6 uur lang
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oooooh shit, hij heeft mij niet verwittigd. Zit hij nou alleen in de bosjes.
Daar heb ik wel over nagedacht: zou dit puur technisch zijn of is er echt stront aan de knikker? Ik denk toch het eerste.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zou er iemand uitgestapt zijn vanavond??
Laat ik het even anders stellen.
Er zal toch niemand uitgestapt zijn vanavond??![]()
Kan maar zo, maar stond niets over in VVquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zou er iemand uitgestapt zijn vanavond??
Laat ik het even anders stellen.
Er zal toch niemand uitgestapt zijn vanavond??![]()
meestal weten ze wel dat ze offstream zijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:51 schreef Rotterdammert het volgende:
zouden de bewoners weten dat de er geen streams zijn?
ze kunnen nu alles bespreken en de redactie kan sturen en scripten wat het wil, want niemand ziet het toch.
en die andere 98 man????quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij laat het nu lelijk afweten
Offstream voor de bewoners is als ze weten/zien dat de camera's niets opnemen. Hoogst waarschijnlijk hebben ze geen benul wat met de camera-beelden wordt gedaan, dus ze weten vaak ook niet welke camera dan effectief op de stream staat.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:54 schreef KimiK het volgende:
[..]
meestal weten ze wel dat ze offstream zijn
De enige die stront aan zijn knikker heeft is Brianquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar heb ik wel over nagedacht: zou dit puur technisch zijn of is er echt stront aan de knikker? Ik denk toch het eerste.
Dat zijn die twee hoofdbedekkinkjes die deze week in de hut zijn geweest. Ik kan me de naam van de site niet herinneren of wil dat niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Komt hier het optreden van Amanda ?
[ afbeelding ]
maar vaak weten ze wel als er een storing is geweest, zal dan wel door achter verteld worden, tijdens of achteraf.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Offstream voor de bewoners is als ze weten/zien dat de camera's niets opnemen. Hoogst waarschijnlijk hebben ze geen benul wat met de camera-beelden wordt gedaan, dus ze weten vaak ook niet welke camera dan effectief op de stream staat.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De enige die stront aan zijn knikker heeft is Brian
Haha, heel goed. Heb dat boek al minstens 20 jaar niet meer gelezen. Moet morgen wel vroeg op maar dat doe ik lekker niet. Tadaaaaaaquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net doen of je ook in een boek zit van WF en flink zuipen, tenzij je morgen vroeg op moet.
Vorig jaar was het toch met die schlemiel waarvan ik de naam spontaan ben vergeten? Gut hoe heet dat onooglijke blonde mannetje nou met die bril en dat lelijke gebit?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja, jammer dat het dit jaar in Den Haag is. Vorig jaar in Utrecht op de Neude was het vooral gezellig op donderdagavond (studentenavond met allemaal dronken rond dat huis). Zelf toen ook nog geweest, was erg gezellig.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Haha, heel goed. Heb dat boek al minstens 20 jaar niet meer gelezen. Moet morgen wel vroeg op maar dat doe ik lekker niet. Tadaaaaaa
Tja, even een refreshment of zo. Alles doornemen met elkaar, zonder die pottenkijkers??quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:51 schreef Rotterdammert het volgende:
zouden de bewoners weten dat de er geen streams zijn?
ze kunnen nu alles bespreken en de redactie kan sturen en scripten wat het wil, want niemand ziet het toch.
En stront in zijn mond.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, achteraf horen ze nogal eens wat in het hokje. Soms heb ik de indruk dat zeker Huub en Japio (wellicht ook anderen) iedere dag wel een keer 'achter' een bakkie koffie doen. Met een min-of-meer informele babbel kom je dan dit soort dingen te weten. Natasia was daar ook altijd heel erg mee bezig.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:57 schreef KimiK het volgende:
[..]
maar vaak weten ze wel als er een storing is geweest, zal dan wel door achter verteld worden, tijdens of achteraf.
Ik wou dat ik dat kon zeggen. Mijn baas accepteert dat niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Haha, heel goed. Heb dat boek al minstens 20 jaar niet meer gelezen. Moet morgen wel vroeg op maar dat doe ik lekker niet. Tadaaaaaa
Ja die.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:03 schreef Ziet het volgende:
giel beele
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Van mij mag alles..dat weet jequote:Op vrijdag 21 december 2007 01:14 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mijn prin6je van 5 heeft vanavond nog een foto reportage gemaakt (donkere kamer). Zou ik daarvan nog enkele ... shots ... moge plaatsen hier? Of is dat tegen het cos regelement?
Ik ook..potje pokeren dan maar, Prossie?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:18 schreef Prospera het volgende:
Ik dacht eerst dat Hidiho baalde van DGK en ons overzette op de glazen kooi.
Maar Hanff en Floris doen ook niks op streams.
En aangezien er geen Apache piloot tegen de leidingen daar is aangevlucht is er dus iets aan de hand.
Het zal wel zo zijn dat Brian zijn pilletjes niet heeft ingenomen en Huub teveel gedronken heeft.
En daar betaal ik voor
Waarom betalen als t ook graties kanquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:18 schreef Prospera het volgende:
Ik dacht eerst dat Hidiho baalde van DGK en ons overzette op de glazen kooi.
Maar Hanff en Floris doen ook niks op streams.
En aangezien er geen Apache piloot tegen de leidingen daar is aangevlucht is er dus iets aan de hand.
Het zal wel zo zijn dat Brian zijn pilletjes niet heeft ingenomen en Huub teveel gedronken heeft.
En daar betaal ik voor
quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Than you've really got a problem!![]()
Heb gisteren 2 miljoen opgehaaldquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook..potje pokeren dan maar, Prossie?
Mhhhhmm..marry mequote:Op vrijdag 21 december 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb gisteren 2 miljoen opgehaald![]()
Streams ontbreken...quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
Wat is er daar in DGK aan de hand dan?
Storinkje van al 7 uur langquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
Wat is er daar in DGK aan de hand dan?
2 miljoen wat ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb gisteren 2 miljoen opgehaald![]()
Ja, alsof ze daar geen stroom hebbenquote:
IkWeetNiets..IkZieNiets..quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahaaaaa, super. Ik heb wel de poetsvrouw vooruit betaald opdat zij ook een deel van de schade voor haar rekening kon nemen.
awel, hier den foto's van mijne schone, aldus genomen door mijnen schone (5 jaar oud, zojuist geworden
)
Wie zijn die lelijke kerels?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahaaaaa, super. Ik heb wel de poetsvrouw vooruit betaald opdat zij ook een deel van de schade voor haar rekening kon nemen.
awel, hier den foto's van mijne schone, aldus genomen door mijnen schone (5 jaar oud, zojuist geworden
)
Mogelijke nieuwe bewoners van DGK
(sorry, Fok doet raar, excuses voor mogelijke dubbelposting)
Wannabees in de rij voor Amanda.quote:
Don't blame me pokerface, er zijn al 7 uren geen streams...quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wannabees in de rij voor Amanda.
Soww lekker sc'en hier in de COS
Probeer het maar eens op partypoker.netquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok Gefeliciteerd dan maar, is toch niet moeilijk dat pokeren toch ?
Damn zo lang al?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Don't blame me pokerface, er zijn al 7 uren geen streams...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |