maar vaak weten ze wel als er een storing is geweest, zal dan wel door achter verteld worden, tijdens of achteraf.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Offstream voor de bewoners is als ze weten/zien dat de camera's niets opnemen. Hoogst waarschijnlijk hebben ze geen benul wat met de camera-beelden wordt gedaan, dus ze weten vaak ook niet welke camera dan effectief op de stream staat.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De enige die stront aan zijn knikker heeft is Brian
Haha, heel goed. Heb dat boek al minstens 20 jaar niet meer gelezen. Moet morgen wel vroeg op maar dat doe ik lekker niet. Tadaaaaaaquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net doen of je ook in een boek zit van WF en flink zuipen, tenzij je morgen vroeg op moet.
Vorig jaar was het toch met die schlemiel waarvan ik de naam spontaan ben vergeten? Gut hoe heet dat onooglijke blonde mannetje nou met die bril en dat lelijke gebit?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja, jammer dat het dit jaar in Den Haag is. Vorig jaar in Utrecht op de Neude was het vooral gezellig op donderdagavond (studentenavond met allemaal dronken rond dat huis). Zelf toen ook nog geweest, was erg gezellig.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Haha, heel goed. Heb dat boek al minstens 20 jaar niet meer gelezen. Moet morgen wel vroeg op maar dat doe ik lekker niet. Tadaaaaaa
Tja, even een refreshment of zo. Alles doornemen met elkaar, zonder die pottenkijkers??quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:51 schreef Rotterdammert het volgende:
zouden de bewoners weten dat de er geen streams zijn?
ze kunnen nu alles bespreken en de redactie kan sturen en scripten wat het wil, want niemand ziet het toch.
En stront in zijn mond.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, achteraf horen ze nogal eens wat in het hokje. Soms heb ik de indruk dat zeker Huub en Japio (wellicht ook anderen) iedere dag wel een keer 'achter' een bakkie koffie doen. Met een min-of-meer informele babbel kom je dan dit soort dingen te weten. Natasia was daar ook altijd heel erg mee bezig.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:57 schreef KimiK het volgende:
[..]
maar vaak weten ze wel als er een storing is geweest, zal dan wel door achter verteld worden, tijdens of achteraf.
Ik wou dat ik dat kon zeggen. Mijn baas accepteert dat niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Haha, heel goed. Heb dat boek al minstens 20 jaar niet meer gelezen. Moet morgen wel vroeg op maar dat doe ik lekker niet. Tadaaaaaa
Ja die.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:03 schreef Ziet het volgende:
giel beele
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Van mij mag alles..dat weet jequote:Op vrijdag 21 december 2007 01:14 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mijn prin6je van 5 heeft vanavond nog een foto reportage gemaakt (donkere kamer). Zou ik daarvan nog enkele ... shots ... moge plaatsen hier? Of is dat tegen het cos regelement?
Ik ook..potje pokeren dan maar, Prossie?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:18 schreef Prospera het volgende:
Ik dacht eerst dat Hidiho baalde van DGK en ons overzette op de glazen kooi.
Maar Hanff en Floris doen ook niks op streams.
En aangezien er geen Apache piloot tegen de leidingen daar is aangevlucht is er dus iets aan de hand.
Het zal wel zo zijn dat Brian zijn pilletjes niet heeft ingenomen en Huub teveel gedronken heeft.
En daar betaal ik voor
Waarom betalen als t ook graties kanquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:18 schreef Prospera het volgende:
Ik dacht eerst dat Hidiho baalde van DGK en ons overzette op de glazen kooi.
Maar Hanff en Floris doen ook niks op streams.
En aangezien er geen Apache piloot tegen de leidingen daar is aangevlucht is er dus iets aan de hand.
Het zal wel zo zijn dat Brian zijn pilletjes niet heeft ingenomen en Huub teveel gedronken heeft.
En daar betaal ik voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |