De redactie?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Waar komt deze info dan vandaan???
Is er iemand die wel het huis in kan kijken??
Lief die metamorfose van Brian.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:02 schreef Dreamboy het volgende:
23:45 - Mike's eerste dag in de Villa!
Vandaag beleefde Mike de zwerver samen met zijn hond Dilana zijn eerste dag in de Villa. Het was zeker even wennen zijn voor Mike aangezien hij eerst een kruisverhoor van Jaap en Huub moest ondergaan. Hoewel de Miljonairs mooie plannen hebben om de zwerver aan een huis te helpen en werk voor hem te zoeken, is hier wel een tegenprestatie aan verbonden. Mike zal moeten meewerken aan de snode plannen van het tweetal! Gelukkig zijn er ook nog Miljonairs die het beter met hem voor hebben. Als verrassing kreeg de zwerver vandaag een metamorfose van Brian, Amanda en Selène, Mike ziet er nu onherkenbaar goed uit zodat hij in stijl kon aanschuiven aan het diner dat Martijn, de kok, voor de Miljonairs had bereid. We zijn benieuwd wat er morgen voor Mike, Dilana en de rest van de Miljonairs op het programma zal staan!
Lijkt me wel lekker, ben een beetje imuun geraakt voor dit medicijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit helpt, maar je kunt het proberen![]()
[ afbeelding ]
Dosering
Volwassen streamers die meer dan 20 minuten per dag streamen: 1 Nicotinell TTS 30. Na 3-4 weken overgaan op 1 Nicotinell TTS 20 per dag en na weer 3-4 weken overgaan op 1 Nicotinell TTS 10 per dag. Bij minder dan 20 minuten per dag: beginnen met 1 Nicotinell TTS 20 per dag en na 3-4 weken overgaan op 1 Nicotinell TTS 10 per dag.
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:56 schreef lorence1 het volgende:
Ik krijg afkickverschijnselen
quote:
Ik zag vanvond een cap voor-en-na . Voor had het nog iets weg van Magnum , en na....... Maar ja, ik ben geen vrouw en misschien zien vrouwen dat anders (maar ik denk van nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:10 schreef Ziet het volgende:
[..]
de man ziet er niet meer uit nu
dus het is maar wat je lief noemt
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit helpt, maar je kunt het proberen![]()
[ afbeelding ]
Dosering
Volwassen streamers die meer dan 20 minuten per dag streamen: 1 Nicotinell TTS 30. Na 3-4 weken overgaan op 1 Nicotinell TTS 20 per dag en na weer 3-4 weken overgaan op 1 Nicotinell TTS 10 per dag. Bij minder dan 20 minuten per dag: beginnen met 1 Nicotinell TTS 20 per dag en na 3-4 weken overgaan op 1 Nicotinell TTS 10 per dag.
Stttttttt ik probeer niet meer te reageren op die kotsstukljes van poekie bij Villa vandaag.Ze vinden het alleen maar leuk dat we steeds zo reageren.Dus als we het niet meer doen ,hebben ze er ook geen aardigheid meer aan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:10 schreef Ziet het volgende:
[..]
de man ziet er niet meer uit nu
dus het is maar wat je lief noemt
Dus dat.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:17 schreef STAP01 het volgende:
Ze noemden FOKFORUM!!!!!!!!!!!!
Bij gebrek aan DGK!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:17 schreef HiDiHo het volgende:
Whehe, Fok volgt massaal het glazen huis
Ja, jammer dat het dit jaar in Den Haag is. Vorig jaar in Utrecht op de Neude was het vooral gezellig op donderdagavond (studentenavond met allemaal dronken rond dat huis). Zelf toen ook nog geweest, was erg gezelligquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:17 schreef HiDiHo het volgende:
Whehe, Fok volgt massaal het glazen huis
Massale Fok-bijeenkomst rond het glazen huis danquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja, jammer dat het dit jaar in Den Haag is. Vorig jaar in Utrecht op de Neude was het vooral gezellig op donderdagavond (studentenavond met allemaal dronken rond dat huis). Zelf toen ook nog geweest. Was erg gezellig.
Weetikveel IkWeetNiets., schrik er ook van.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
WTF, is iedereen ergens waar iedereen moet zijn?
(ik ga even een eitje bakken, doe ik anders nooit, echt niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |