quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:29 schreef Lady-night het volgende:
DIT BERICHT IS INMIDDELS WEER VERWIJDERD VAN VV????????
Ik kom gewoon even langswandelen en zwaai evenquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Effe serieus, Ja WAT.? Waarom heb jij zo'n schik?
Een alarmerend bericht. Mijn drinkebroeders Osewoudt en Dorbeck zijn geheel van slag. Wat te doen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weetikveel IkWeetNiets., schrik er ook van.
Ik rij niet in het donkerquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ook van 3fm. Vanaf morgen worden de dagen weer langer.![]()
Ik haat rijden in het donker
Net doen of je ook in een boek zit van WF en flink zuipen, tenzij je morgen vroeg op moet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Een alarmerend bericht. Mijn drinkebroeders Osewoudt en Dorbeck zijn geheel van slag. Wat te doen?
had wel verwacht dat jij en NMNS wel in Eemnes zouden zitten, dit is tenslotte toch een verkapte SL van al 6 uur langquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:46 schreef KimiK het volgende:
[..]
had wel verwacht dat jij en NMNS wel in Eemnes zouden zitten, dit is tenslotte toch een verkapte SL van al 6 uur lang
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oooooh shit, hij heeft mij niet verwittigd. Zit hij nou alleen in de bosjes.
Daar heb ik wel over nagedacht: zou dit puur technisch zijn of is er echt stront aan de knikker? Ik denk toch het eerste.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zou er iemand uitgestapt zijn vanavond??
Laat ik het even anders stellen.
Er zal toch niemand uitgestapt zijn vanavond??![]()
Kan maar zo, maar stond niets over in VVquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zou er iemand uitgestapt zijn vanavond??
Laat ik het even anders stellen.
Er zal toch niemand uitgestapt zijn vanavond??![]()
meestal weten ze wel dat ze offstream zijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:51 schreef Rotterdammert het volgende:
zouden de bewoners weten dat de er geen streams zijn?
ze kunnen nu alles bespreken en de redactie kan sturen en scripten wat het wil, want niemand ziet het toch.
en die andere 98 man????quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij laat het nu lelijk afweten
Offstream voor de bewoners is als ze weten/zien dat de camera's niets opnemen. Hoogst waarschijnlijk hebben ze geen benul wat met de camera-beelden wordt gedaan, dus ze weten vaak ook niet welke camera dan effectief op de stream staat.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:54 schreef KimiK het volgende:
[..]
meestal weten ze wel dat ze offstream zijn
De enige die stront aan zijn knikker heeft is Brianquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar heb ik wel over nagedacht: zou dit puur technisch zijn of is er echt stront aan de knikker? Ik denk toch het eerste.
Dat zijn die twee hoofdbedekkinkjes die deze week in de hut zijn geweest. Ik kan me de naam van de site niet herinneren of wil dat niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Komt hier het optreden van Amanda ?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |