Zoiets zal het wel zijn. Opgenomen spul kunnen ze wel als filmpjes op de site zeten.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:52 schreef CHAOS_ het volgende:
de camera's zullen het ook best wel doen, maar de server niet, dan wordt er wel opgenomen, maar niets verzonden. Of zit ik fout?
En de tekst is gewoon uit de pastorale van Ramses en Liesbeth, maar kennen ze niet, vandaar hun verwonderen en nog maals na lezen.
Wat nog steeds betekent dat er stiekum wel beeld is. Maar dat is ook niet zo gek, de camera's zijn niet kaduuk. De beelden worden alleen niet doorgegeven naar buiten toe.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ow nee doh, die heeft gewoon de filmpjes van dgk.tv geupload
Dat is volgens mij toevallig maar een nick. De echte lamballen zitten in......... Het Hokjequote:Op donderdag 20 december 2007 23:53 schreef chufi het volgende:
Zou die Lambal van VOL achter de schermen werken ?
En dit zag de redactie al aankomen.Zelfs de ruzie om een dansje word gescript.Moet toch echt niet gekker worden.Hoop dat de streams nog effe wegblijven.Zijn we mooi afgekickt van die gescripte zooi.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:52 schreef Dreamboy het volgende:
23:30 - En daar is de discussie
Helaas is de afleiding van korte duur. De twee vriendinnen krijgen weer een discussie over het feit dat Selène vindt dat Amanda’s afwerking niet goed genoeg is. Wanneer de gastspeelster Amanda en Sabrina samen ziet dansen dan ziet ze duidelijk verschil, vertelt ze. De Amsterdamse vindt dit een rare vergelijking, omdat Sabrina immers haar danslerares is. Ook heeft Selène nog wat opmerkingen over Sabrina’s dansstijl, wat bij Amanda in het verkeerde keelgat schiet. Zal Selène met haar directe aanpak ook de vriendschap met Amanda op het spel zetten?
is dat geen dode mus dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, dan had ik deze wel gepost![]()
[ afbeelding ]
Waar komt deze info dan vandaan???quote:Op donderdag 20 december 2007 23:49 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke en Huub treffen elkaar in de keuken na het avondeten in de keuken en hoewel er geen pan op het vuur staat slaat de vlam toch in de pan. “Ik denk dat je hypocriet bent”, laat de blondine aan haar ex weten. “Waar ben ik dan hypocriet over”, wil Huub graag weten. “Gister nam je drie standpunten over één onderwerp “Ja relaxed hè”, zegt huub tussendoor “Eerst twijfel zaaien, daarna keihard het tegendeel aannemen en daarna zeggen dat je weet dat het allemaal onterecht is”, somt Lieke op. “Ja klopt, maar ik slingerde ook heel erg met emoties”, is het weerwoord van de Oldenzaler. Ben je dan hypocriet of niet? Wie zal het zeggen?
Ik weet niet of dit helpt, maar je kunt het proberenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:56 schreef lorence1 het volgende:
Ik krijg afkickverschijnselen
De redactie?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Waar komt deze info dan vandaan???
Is er iemand die wel het huis in kan kijken??
Lief die metamorfose van Brian.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:02 schreef Dreamboy het volgende:
23:45 - Mike's eerste dag in de Villa!
Vandaag beleefde Mike de zwerver samen met zijn hond Dilana zijn eerste dag in de Villa. Het was zeker even wennen zijn voor Mike aangezien hij eerst een kruisverhoor van Jaap en Huub moest ondergaan. Hoewel de Miljonairs mooie plannen hebben om de zwerver aan een huis te helpen en werk voor hem te zoeken, is hier wel een tegenprestatie aan verbonden. Mike zal moeten meewerken aan de snode plannen van het tweetal! Gelukkig zijn er ook nog Miljonairs die het beter met hem voor hebben. Als verrassing kreeg de zwerver vandaag een metamorfose van Brian, Amanda en Selène, Mike ziet er nu onherkenbaar goed uit zodat hij in stijl kon aanschuiven aan het diner dat Martijn, de kok, voor de Miljonairs had bereid. We zijn benieuwd wat er morgen voor Mike, Dilana en de rest van de Miljonairs op het programma zal staan!
Lijkt me wel lekker, ben een beetje imuun geraakt voor dit medicijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit helpt, maar je kunt het proberen![]()
[ afbeelding ]
Dosering
Volwassen streamers die meer dan 20 minuten per dag streamen: 1 Nicotinell TTS 30. Na 3-4 weken overgaan op 1 Nicotinell TTS 20 per dag en na weer 3-4 weken overgaan op 1 Nicotinell TTS 10 per dag. Bij minder dan 20 minuten per dag: beginnen met 1 Nicotinell TTS 20 per dag en na 3-4 weken overgaan op 1 Nicotinell TTS 10 per dag.
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:56 schreef lorence1 het volgende:
Ik krijg afkickverschijnselen
quote:
Ik zag vanvond een cap voor-en-na . Voor had het nog iets weg van Magnum , en na....... Maar ja, ik ben geen vrouw en misschien zien vrouwen dat anders (maar ik denk van nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:10 schreef Ziet het volgende:
[..]
de man ziet er niet meer uit nu
dus het is maar wat je lief noemt
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit helpt, maar je kunt het proberen![]()
[ afbeelding ]
Dosering
Volwassen streamers die meer dan 20 minuten per dag streamen: 1 Nicotinell TTS 30. Na 3-4 weken overgaan op 1 Nicotinell TTS 20 per dag en na weer 3-4 weken overgaan op 1 Nicotinell TTS 10 per dag. Bij minder dan 20 minuten per dag: beginnen met 1 Nicotinell TTS 20 per dag en na 3-4 weken overgaan op 1 Nicotinell TTS 10 per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |