quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Than you've really got a problem!![]()
Heb gisteren 2 miljoen opgehaaldquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook..potje pokeren dan maar, Prossie?
Mhhhhmm..marry mequote:Op vrijdag 21 december 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb gisteren 2 miljoen opgehaald![]()
Streams ontbreken...quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
Wat is er daar in DGK aan de hand dan?
Storinkje van al 7 uur langquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
Wat is er daar in DGK aan de hand dan?
2 miljoen wat ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb gisteren 2 miljoen opgehaald![]()
Ja, alsof ze daar geen stroom hebbenquote:
IkWeetNiets..IkZieNiets..quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahaaaaa, super. Ik heb wel de poetsvrouw vooruit betaald opdat zij ook een deel van de schade voor haar rekening kon nemen.
awel, hier den foto's van mijne schone, aldus genomen door mijnen schone (5 jaar oud, zojuist geworden
)
Wie zijn die lelijke kerels?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahaaaaa, super. Ik heb wel de poetsvrouw vooruit betaald opdat zij ook een deel van de schade voor haar rekening kon nemen.
awel, hier den foto's van mijne schone, aldus genomen door mijnen schone (5 jaar oud, zojuist geworden
)
Mogelijke nieuwe bewoners van DGK
(sorry, Fok doet raar, excuses voor mogelijke dubbelposting)
Wannabees in de rij voor Amanda.quote:
Don't blame me pokerface, er zijn al 7 uren geen streams...quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wannabees in de rij voor Amanda.
Soww lekker sc'en hier in de COS
Probeer het maar eens op partypoker.netquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok Gefeliciteerd dan maar, is toch niet moeilijk dat pokeren toch ?
Damn zo lang al?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Don't blame me pokerface, er zijn al 7 uren geen streams...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |