ik ook hoor....quote:Op woensdag 19 december 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
Is er een echte zanger in dat hok en niemand weet dit te waarderen. Ik wel.....waar is Nostalgist?
Die zongen toch een heel wat softer genre dinkt mij.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:32 schreef Leandra het volgende:
Is het niet gewoon die ene van de Blue Diamonds??
Die ene die nog niet dood is
Dimitri heeft een vriendin.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:33 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoop echt dat Dimitri een arm om Lieke heenslaat.Huub is als de dood daarvoor.
Ik geef Huub groot gelijkquote:Op woensdag 19 december 2007 22:34 schreef Deisyy het volgende:Leandra
Ik word niet goed van dat geklef van Huub en zijn Greet Hofman
Gelukkig, dacht dat ik de enige was, en dit met die klote akoustiek.quote:
ik zit hier toch behoorlijk mee te swingenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig, dacht dat ik de enige was, en dit met die klote akoustiek.
wij hebben ook een bootjjequote:Op woensdag 19 december 2007 21:30 schreef Dark het volgende:
Zwerver heeft een bootje.
Amanda vraagt naar de kleur
Zwerver - Blauw/wit.
Dat vraag ik me al die tijd al af.....wat als er iemand inkomt die met Lieke aan de haal gaat. Ik denk dat je dan de TV krijgt waar vele naar uit zien.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:33 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoop echt dat Dimitri een arm om Lieke heenslaat.Huub is als de dood daarvoor.
Vind het nogal aso naar degene die op komt tredenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:37 schreef Kinga het volgende:
Goed zo! Lieke en Dimitri zonderen zich af!
Huub was toch degene die Selene niet vertrouwde en die elke keer op Lieke in aan het praten was om niet teveel met haar om te gaan.quote:
Vreselijke gast is ie eigenlijk... terwijl Selene half op hem lag...quote:Op woensdag 19 december 2007 22:38 schreef rooie3 het volgende:
En Huub gaat effe controleren wat Lieke doet.Goh wat is die gozer jaloers ,terwijl hij zelf er niet vies van is.
Huub heeft wel gelijk, nogal onbeschoft om muziek te gaan draaien als er een zanger binnen is.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:38 schreef Kinga het volgende:
Huub meteen komen zeiken!
Ze is lekker, dan doet het er niet zo toe of ze nou wel of niet te vertrouwen isquote:Op woensdag 19 december 2007 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huub was toch degene die Selene niet vertrouwde en die elke keer op Lieke in aan het praten was om niet teveel met haar om te gaan.
Dat word dan zo weer ruzie.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vreselijke gast is ie eigenlijk... terwijl Selene half op hem lag...
Hij gaf ze niet eens 2 minuten, hij rende er zowat meteen achteraan...
Als Brian het was geweest,had hij dat nooit gezegd.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huub heeft wel gelijk, nogal onbeschoft om muziek te gaan draaien als er een zanger binnen is.
Heb je meegeluisterd? Ik weet niet beter dan dat jij aanwezig ben bij livemuziek.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:39 schreef Nostalgist het volgende:
Uit Vught komt de zanger..... Grote Molukse gemeenschap daar.....
Eigenlijk ben je dan heel ziek, zelf alles doen wat god verboden heeft en een ander in de gaten houden. De alcohol tast zijn hersenen echt aanquote:Op woensdag 19 december 2007 22:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vreselijke gast is ie eigenlijk... terwijl Selene half op hem lag...
Hij gaf ze niet eens 2 minuten, hij rende er zowat meteen achteraan...
Daar heb je helemaal gelijk ik, Huub gaat uit jaloezie naar de chill onder het mom ze aan te spreken.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als Brian het was geweest,had hij dat nooit gezegd.
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je dan heel ziek, zelf alles doen wat god verboden heeft en een ander in de gaten houden. De alcohol tast zijn hersenen echt aan
Hij zet hiermee zichzelf alleen maar mee verschut. Lieke betaalt hem met gelijke munt terug, alleen wat minder a-sociaal.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk ik, Huub gaat uit jaloezie naar de chill onder het mom ze aan te spreken.
hij heeft gelijk dat het onbeschoft is, maar ik vind het geweldig dat hij nu jaloers is.
Dat floepte er zomaar uitquote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
Was zeker een grapje van Amanda,dat ze ging trouwen in januari.Ik kijk nergens meer van op hoor.
Met wie gaat ze trouwen dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
Was zeker een grapje van Amanda,dat ze ging trouwen in januari.Ik kijk nergens meer van op hoor.
En Brian is een rat die zijn wijf door de douchecabine rost en er ook nog mee wegkomt.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub is een klein jaloers kutmennekke.
Prima toch voor jouw.Top tv en jij kan je gal over Huub weer spuwen.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:47 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hij zet hiermee zichzelf alleen maar mee verschut. Lieke betaalt hem met gelijke munt terug, alleen wat minder a-sociaal.
Het vele gebruik van de alchohol die hij de laatste tijd weer veel vuldig gebruikt, maakt hem niet echt sterk.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub is een klein jaloers kutmennekke.
En Jaap laat vieze dikke schetenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Brian is een rat die zijn wijf door de douchecabine rost.
Dat ookquote:Op woensdag 19 december 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Brian is een rat die zijn wijf door de douchecabine rost.
Je vergeet dat Lieke zuur is...quote:Op woensdag 19 december 2007 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Jaap laat vieze dikke scheten![]()
En dat doet er nu ook niet toe.
Maar dan denk ik dat Huub nog net iets normaler kan denken dan para Brian, dat is hij nl al vanaf het begin van DGK.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat wijzigt niks aan mijn mening over Huub. Hij zit te lang in dat hok. Hij denkt niet normaal meer.
![]()
Daar heb ik dit niet voor nodig hoor.....quote:Op woensdag 19 december 2007 22:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Prima toch voor jouw.Top tv en jij kan je gal over Huub weer spuwen.
Lieke is zuurquote:Op woensdag 19 december 2007 22:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je vergeet dat Lieke zuur is...
Bij mij ook niet hoor.Brian is een klootzak,maar ga het niet elke post over brian hebbenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Daar heb ik dit niet voor nodig hoor.....
Huub is voor mij nog nooit wat geweest en zal dat nooit worden ook. Wat dat aan gaat geldt bij mij niet...zo als de wind waait, waait mijn kwastje![]()
Dat ook natuurlijk en Selene is een verwende etterbakprinses.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je vergeet dat Lieke zuur is...
Dan blijf ik nog even hangen hier.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:53 schreef Kinga het volgende:
Dat wordt gegarandeerd ruzie straks...
Huub denkt niet meer normaal. Als Lieke met een ventje naar een andere locatie gaat en Huub vindt dat hij dan moet weten wat daar gebeurt dan heeft hij een probleem. Tis toch uit. Huub stalkt.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dan denk ik dat Huub nog net iets normaler kan denken dan Brian.
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
Ik snap alleen niet waarom iedereen zo valt over het niet-kloppende verhaal van de zwerver... ten eerste zullen een hoop van jullie ook fouten gaan maken als je zaken vanaf 1985 moet gaan verantwoorden.
Daarbij kan hij in 1985 11½ jaar celstraf hebben gekregen en idd sinds 1993 zwerven... als hij wel tot 1996 had vastgezeten dan was hij zo ongeveer de enige gevangene ooit waarbij de automatische strafvermindering niet toegepast was.
Dus op zich klinkt het nog allemaal niet zo vreemd, daarbij is hij zwerver... hij is geen zwerver omdat hij zo goed in staat is een coherent verhaal te vertellen, dan was hij namelijk wel telefoonverkoper geworden en had hij niet hoeven zwerven
We kunnen er iig van uitgaan dat een acteur het script beter gelezen had, dus wellicht is het een echte zwerver... en tsja, die zijn er ook met een goed gebit en relatief schone kleding.
Juist als ze een beetje verzorgd blijven dan kunnen ze heel lang gebruik blijven maken van plekken waar het droog en warm is, en dat is van levensbelang.
En ook mensen met een uitstekende achtergrond kunnen uiteindelijk zwerver worden en die goede manieren zijn ze dan ook niet ineens kwijt, dus ik zou niet weten waarom een zwerver niet fatsoenlijk zou kunnen eten?
Zo te lezen stroomt het hier iig weer over van de kortzichtigheid... te verzorgd en te gemanierd om een zwerver te kunnen zijn.... wake up and smell the coffee... hij is de enige niet.
Ze is niks gewendquote:Op woensdag 19 december 2007 22:56 schreef KimiK het volgende:
[..]
Totdat ie zijn mond open doet![]()
Zie (en hoor) Mitch liever![]()
Ruzie Huub en Lieke nummer 998846658? Daar blijf ik niet voor wakker, ik ga mijn mandje zoekenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog even hangen hier.
Stoute jaloerse Huub.........quote:Op woensdag 19 december 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub denkt niet meer normaal. Als Lieke met een ventje naar een andere locatie gaat en Huub vindt dat hij dan moet weten wat daar gebeurt dan heeft hij een probleem. Tis toch uit. Huub stalkt.
Ik begin er ook vet van te balen.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruzie Huub en Lieke nummer 998846658? Daar blijf ik niet voor wakker, ik ga mijn mandje zoeken
Skattie, Brian heeft vanaf dag 1 al een kronkel, Huub heeft een probleem met de situatie van nu.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub denkt niet meer normaal. Als Lieke met een ventje naar een andere locatie gaat en Huub vindt dat hij dan moet weten wat daar gebeurt dan heeft hij een probleem. Tis toch uit. Huub stalkt.
nee je zou je post eens terug moeten lezenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet hoor.Brian is een klootzak,maar ga het niet elke post over brian hebben
Tnx BSOL, dat zijn grafieken waar Fons blij om kan zijn. Ik ook wel hoor, tis toch een beetje hobbyquote:Op woensdag 19 december 2007 22:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eerder schreef ik in de COS dat ik nieuwe kijkcijfers zou plaatsen. En mijn inschatting waarom ik denk dat het Oliebollen-akkoord richting 750.000 kijkers moet gaan.
Als je meer wilt weten, kijk dan naar de uitleg bij Kijkcijfers, Deel 7
Huub doet een Brianquote:Op woensdag 19 december 2007 23:01 schreef Kinga het volgende:
Zie je wel... Huub flipt.
CAPS, ik zie niksquote:Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Stoute jaloerse Huub gaat verhaal halen bij Zure Lieke en Dude Dimitri..
ruzie!
Vertel, ik luisterde naar Huub?quote:
Huub gaat tekeer en Zure Lieke zette expres de muziek aan..quote:
De zangert vroeg nog of ze het niet leuk vond wat hij deed.........quote:Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef beequeen het volgende:
Jaaa, ruzie en Huub heeft gelijk. Het is onbeschoft om muziek te gaan draaien als er een zanger is.
Ja, dat is Lieke preciesquote:Op woensdag 19 december 2007 23:03 schreef Kinga het volgende:
Ja hoor, nu is ze weer een arrogante bitch..
Jaap mag geen oprotten zeggen tegen Molukkers, dat is niet netjs, en Jaap moet ook nog de poort uit en Molukkers vinden dit soort dingen niet leuk.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:04 schreef avonne het volgende:
waar hadden Brian en Jaap het over?
Jaap deed weer zijn domme jongen act
Ga toch weg, Huub is gewoon jaloers, maar hij lag zelf wel Hedda te neuken waar Lieke notabene bij was.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, Brian heeft vanaf dag 1 al een kronkel, Huub heeft een probleem met de situatie van nu.
Kan ik me voorstellen met een ex waarvan je dacht dat ze oprecht was.
Hij had wel een punt eigenlijk.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:05 schreef beequeen het volgende:
Oh, ik hoor het al. Holy Brian vindt dat Jaap geen respect heeft voor de gasten. What else is new.
Er stond daarnet op de plasma dat het bezoek afgelopen was.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel, ik luisterde naar Huub?
Geloof je serieus dat Huub daar nou zo boos over was?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef beequeen het volgende:
Jaaa, ruzie en Huub heeft gelijk. Het is onbeschoft om muziek te gaan draaien als er een zanger is.
hij zei "gast" (misschien later pas zanger)quote:Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef beequeen het volgende:
Op de plasma stond dat de zanger moest vertrekken. Daarop riep Japio naar hem : "Oprotten !". Brian sprak hem hierop aan : "Wij wonen hier en weten hoe jij bent. Maar anderen snappen dat niet en schrikken als je 'Oprotten' roept"quote:Op woensdag 19 december 2007 23:04 schreef avonne het volgende:
Waarom? Alsof Lieke en Dimitri daar alleen "lekker onschuldig" staan te draaien. Ze zitten 'm uit te dagen, dan kunnen ze zo'n reactie verwachten.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:04 schreef 64-Bitch het volgende:
Huub de droeftoeter!! EXIT!
Saint Brrr legt aan Jaap uit dat het niet van fatsoen getuigd om 'oprotten' tegen een gast te zeggen.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:04 schreef avonne het volgende:
Ja hoor.Nog een keer dan Brian is altijd een klootzak en Huub is af en toe een enorme klootzak.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
nee je zou je post eens terug moeten lezen![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:07 schreef Dark het volgende:
Iedereen op de bank!
Thanxquote:Op woensdag 19 december 2007 23:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Er stond daarnet op de plasma dat het bezoek afgelopen was.
Jaap gelijk: "Mooi oprotten"
Daarop word hij dus nu door Brian gewezen dat dat dus echt niet kan.
Jaap: " Ok dank je wel..ik zal er over denken.... je bedoelt dat ze me anders gaan pakken buiten. Huub moeten ze pakken en niet mij...bedankt voor de tip"
Zeg dan geen dingen die niet waar zijn....dat staat zo domquote:Op woensdag 19 december 2007 23:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja hoor.Nog een keer dan Brian is altijd een klootzak en Huub is af en toe een enorme klootzak.
Ja sorry maar dat doet Huub zelf ook continu natuurlijk.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom? Alsof Lieke en Dimitri daar alleen "lekker onschuldig" staan te draaien. Ze zitten 'm uit te dagen, dan kunnen ze zo'n reactie verwachten.
Bedankt bsol.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En mijn inschatting waarom ik denk dat het Oliebollen-akkoord richting 750.000 kijkers moet gaan.
Nee, Lieke lult weer uit haar nekquote:Op woensdag 19 december 2007 23:11 schreef riri het volgende:
loopt hij weer te dreigen
vind het ook een type dat hard wegrentquote:Op woensdag 19 december 2007 23:10 schreef Frasier het volgende:
Dimitri is waarschijnlijk ook 't type gast die al een paar keer klappen heeft mogen ontvangen omdat hij 't nodig vond een meisje te versieren terwijl ze wist dat ze een vriend had
alweer?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, Lieke lult weer uit haar nek
Vind ik ook. Het is tijd voor Huub om Lieke los te laten en tegen haar te gaan spelen.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:13 schreef diedirk het volgende:
Wordt echt de hoogste tijd dat er eens opgetreden wordt tegen dat gedrag van huub.
Hij is echt elke realiteit verloren en maakt echt over alles ruzie en slaat helemaal door
EN hoe kan hij ooit verwachten dat lieke hem als vriend beschouwd als je zo met haar omgaat
Lieke heeft humor zegt zequote:Op woensdag 19 december 2007 23:13 schreef ricofromrio het volgende:
Liek haar zus is net zo nep
huub Huub Huub.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:14 schreef diedirk het volgende:
Leuk een opstekertje voor Jaap en lieke en terecht hoop dat ze een statement naar Huub maken
Het schaamrood vloog mij plaatsvervangend op de kaken, bij deze opmerkingquote:
quote:
Ik ga helemaal neer bij conjo bo Nettyquote:Op woensdag 19 december 2007 23:18 schreef beequeen het volgende:
Danielle ook aan het woord, niks te melden dus.
Nu Conyo Bo Mama aan het woord met een opgelezen tekst, ik lig in een deuk.
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ma Netty met 3 A4tjes voor Huub !
Cool!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:13 schreef itsme het volgende:
[..]
alweer?
Ik heb je poesjes gejat voor op een ander forum. voor en achter![]()
Ja....nou!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:20 schreef riri het volgende:
zo zo....netty heeft gesproken....moest er wel om lachen
ze had natuurlijk best gelijk in grote lijnen
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Oja dáár doet ze me altijd aan denken!
die is bang dat het op tv komt natuurlijk.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:23 schreef beequeen het volgende:
Brian baalt, hij zegt ..."kutzooi" dus voelt aan dat hij afgaat door het pleidooi van Conyo Bo Mama.
Netty staat zelfs bij een bezoek van haar zoon bij een disco op de stoep haar gezelschap uit te kafferen......quote:Op woensdag 19 december 2007 23:23 schreef Larisje het volgende:
Netty is ook weer de enige die het niet positief kan houden, Zo triest, maar goed je kan inderdaad goed zien dat het rattenkindje goed op zijn mama lijkt.
Iedereen schoot in de lach, daar op de bank en ik hier.........quote:Op woensdag 19 december 2007 23:23 schreef beequeen het volgende:
Brian baalt, hij zegt ..."kutzooi" dus voelt aan dat hij afgaat door het pleidooi van Conyo Bo Mama.
Ik hoop het van harte op deze "vrede op aarde 1e Kerstdag"in dat hok.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:25 schreef 2live het volgende:
[..]
die is bang dat het op tv komt natuurlijk.
je wordt bediend (ik ook)quote:Op woensdag 19 december 2007 23:26 schreef rooie3 het volgende:
En Brian en Amanda mogen we weer niet zien.
Ik hoop het, mis haar.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:25 schreef avonne het volgende:
Selene gaat misschien weg? (hoopt, hoopt)
Kaarsjes bij?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:28 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Kan deze afgelegd worden ??
Echtpaar van de eeuw!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:30 schreef Varen het volgende:
Amanda wil dat Brian zijn fouten noemt
Het gaat over dat Brian geen credits krijgt van Amanda en hem niet stimuleert in het stoppen met het knakken van z'n vingers ofzo.... En terwijl hij al niet meer knakt met zijn rug en nek.... Maar Amanda wil dat niet zien.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:31 schreef avonne het volgende:
Gaat het over het niet afzetten van de pruik?
en dan ditquote:Op woensdag 19 december 2007 23:34 schreef Kaleddis het volgende:
Je zou een Brian tegenover je hebben zitten die je zo de les zit te lezen.... brrrr.... die kon hem echt krijgen hoor.
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:34 schreef 64-Bitch het volgende:
ja Brian je boekt heel veel vooruit gang in je agressiviteit....moehahahahahahahaahaaaaa!! In real life had je amanda helemaal lens geslagen.
Amanda zegt dat Brian weinig vooruitgang boekt met zijn agressiviteit, maar hij wil GEEN grijs gebied, meneer eist een ja of nee!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:34 schreef 64-Bitch het volgende:
ja Brian je boekt heel veel vooruit gang in je agressiviteit....moehahahahahahahaahaaaaa!! In real life had je amanda helemaal lens geslagen.
Kooipausquote:Op woensdag 19 december 2007 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
WTF, Brian is hier voor zijn rust, sinds het schopje van Nena heeft hj zich in die hut alleen kunnnen handhaven omdat de kijkers het mooi vonden om te zien dat hij flipt om helemaal NIKS. Wordt tijd dat hij oplazert, zijne schijnheiligheid de kooipaus![]()
In hun taal: pief paf poefquote:Op woensdag 19 december 2007 23:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat over dat Brian geen credits krijgt van Amanda en hem niet stimuleert in het stoppen met het knakken van z'n vingers ofzo.... En terwijl hij al niet meer knakt met zijn rug en nek.... Maar Amanda wil dat niet zien.
Schiet mij maar lek.
nee dusquote:Op woensdag 19 december 2007 23:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda zegt dat Brian weinig vooruitgang boekt met zijn agressiviteit, maar hij wil GEEN grijs gebied, meneer eist een ja of nee!
Deze ruzies zijn het leukst.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
dit is écht lache........
op zéér agressieve manier aan iemand vragen of je vooruitgang hebt geboekt in je agressiviteit
![]()
hoe verzint ie het........
precis...hij is zijn macht kwijt over haar en daar kan hij niet tegen...quote:Op woensdag 19 december 2007 23:16 schreef 64-Bitch het volgende:
Huub heeft geen controle meer over Lieke en de nwe para brotha is geboren! EXIT!!
Ik zie anders met de minuut meer vooruitgang in zijn agressiviteit hurrr!!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
dit is écht lache........
op zéér agressieve manier aan iemand vragen of je vooruitgang hebt geboekt in je agressiviteit
![]()
hoe verzint ie het........
totdat ze glas in haar gezicht krijgt want dat gaat ook nog een keer gebeuren als ie weer doorslaat...hij slaat nu alweer bijna doorquote:
Ik weet niet ik luister naar Brian, want die is weer Para aan het worden.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:39 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft zwerver Mike gewonnen? Zwervers zijn goede schakers toch ?
Huh, geeft ze tegengasquote:Op woensdag 19 december 2007 23:37 schreef Dark het volgende:
Amanda geeft Brian altijd het gevoel dat hij fout zit............ga janken kreng!
even wachten, dit kan nog veel leukerquote:Op woensdag 19 december 2007 23:40 schreef rooie3 het volgende:
Kom op Jensen er nu in.
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:41 schreef avonne het volgende:
[..]
even wachten, dit kan nog veel leuker
idd... .zit hetzelfde te denken.... die blik in zijn ogenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weet niet ik luister naar Brian, want die is weer Para aan het worden.
Oke half uurtje dan.Maar effe nog meer para worden door het filmpje is nog mooier.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:41 schreef avonne het volgende:
[..]
even wachten, dit kan nog veel leuker
Calimero?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:42 schreef 64-Bitch het volgende:
Brian: ikke ben klein en zij zijn groot, en dat is neit eeeerlijk!
Heb je toevallig ook die toespraak van Netty opgenomen...? Die was zo lachen.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:40 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb een mooi stukje muziek met zeer toepasselijke tekst gevonden voor Brian:
http://www.evilshare.com/8d0a5344-ffd3-102a-a26d-000b6aa2a5f8
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:41 schreef Meds het volgende:
Dat petje bij Brain staat voor geen meter
Hij is meesterlijk met petjes en hoedjes Vooral dat witte slagershoedje scoort bij mij hoog.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:41 schreef Meds het volgende:
Dat petje bij Brain staat voor geen meter
Volgens mij de hele strip.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:43 schreef petraa het volgende:
Heeft hij weer pammetjes op ?
drankquote:Op woensdag 19 december 2007 23:43 schreef petraa het volgende:
Nope, bij netty's stem crashte Wavelab....quote:Op woensdag 19 december 2007 23:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook die toespraak van Netty opgenomen...? Die was zo lachen.
ha Jaap heeft nog nooit wat tegen brian durven doen.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:43 schreef 64-Bitch het volgende:
Waar is Terror jaap nu? Uitgewezen kans om ff naast Brian te gaan zitten.
De paraheid van Brian kom steeds vaker gespeeld over.....quote:Op woensdag 19 december 2007 23:28 schreef avonne het volgende:
Brian en Amanda ruzie![]()
(ik ben er dol op)
nee, pure stress denk ik. Hij doet zijn ui-ter-ste best om zijn agressie onder controle te houden.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:43 schreef petraa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |