ik ook hoor....quote:Op woensdag 19 december 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
Is er een echte zanger in dat hok en niemand weet dit te waarderen. Ik wel.....waar is Nostalgist?
Die zongen toch een heel wat softer genre dinkt mij.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:32 schreef Leandra het volgende:
Is het niet gewoon die ene van de Blue Diamonds??
Die ene die nog niet dood is
Dimitri heeft een vriendin.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:33 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoop echt dat Dimitri een arm om Lieke heenslaat.Huub is als de dood daarvoor.
Ik geef Huub groot gelijkquote:Op woensdag 19 december 2007 22:34 schreef Deisyy het volgende:Leandra
Ik word niet goed van dat geklef van Huub en zijn Greet Hofman
Gelukkig, dacht dat ik de enige was, en dit met die klote akoustiek.quote:
ik zit hier toch behoorlijk mee te swingenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig, dacht dat ik de enige was, en dit met die klote akoustiek.
wij hebben ook een bootjjequote:Op woensdag 19 december 2007 21:30 schreef Dark het volgende:
Zwerver heeft een bootje.
Amanda vraagt naar de kleur
Zwerver - Blauw/wit.
Dat vraag ik me al die tijd al af.....wat als er iemand inkomt die met Lieke aan de haal gaat. Ik denk dat je dan de TV krijgt waar vele naar uit zien.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:33 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoop echt dat Dimitri een arm om Lieke heenslaat.Huub is als de dood daarvoor.
Vind het nogal aso naar degene die op komt tredenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:37 schreef Kinga het volgende:
Goed zo! Lieke en Dimitri zonderen zich af!
Huub was toch degene die Selene niet vertrouwde en die elke keer op Lieke in aan het praten was om niet teveel met haar om te gaan.quote:
Vreselijke gast is ie eigenlijk... terwijl Selene half op hem lag...quote:Op woensdag 19 december 2007 22:38 schreef rooie3 het volgende:
En Huub gaat effe controleren wat Lieke doet.Goh wat is die gozer jaloers ,terwijl hij zelf er niet vies van is.
Huub heeft wel gelijk, nogal onbeschoft om muziek te gaan draaien als er een zanger binnen is.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:38 schreef Kinga het volgende:
Huub meteen komen zeiken!
Ze is lekker, dan doet het er niet zo toe of ze nou wel of niet te vertrouwen isquote:Op woensdag 19 december 2007 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huub was toch degene die Selene niet vertrouwde en die elke keer op Lieke in aan het praten was om niet teveel met haar om te gaan.
Dat word dan zo weer ruzie.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vreselijke gast is ie eigenlijk... terwijl Selene half op hem lag...
Hij gaf ze niet eens 2 minuten, hij rende er zowat meteen achteraan...
Als Brian het was geweest,had hij dat nooit gezegd.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huub heeft wel gelijk, nogal onbeschoft om muziek te gaan draaien als er een zanger binnen is.
Heb je meegeluisterd? Ik weet niet beter dan dat jij aanwezig ben bij livemuziek.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:39 schreef Nostalgist het volgende:
Uit Vught komt de zanger..... Grote Molukse gemeenschap daar.....
Eigenlijk ben je dan heel ziek, zelf alles doen wat god verboden heeft en een ander in de gaten houden. De alcohol tast zijn hersenen echt aanquote:Op woensdag 19 december 2007 22:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vreselijke gast is ie eigenlijk... terwijl Selene half op hem lag...
Hij gaf ze niet eens 2 minuten, hij rende er zowat meteen achteraan...
Daar heb je helemaal gelijk ik, Huub gaat uit jaloezie naar de chill onder het mom ze aan te spreken.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als Brian het was geweest,had hij dat nooit gezegd.
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je dan heel ziek, zelf alles doen wat god verboden heeft en een ander in de gaten houden. De alcohol tast zijn hersenen echt aan
Hij zet hiermee zichzelf alleen maar mee verschut. Lieke betaalt hem met gelijke munt terug, alleen wat minder a-sociaal.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk ik, Huub gaat uit jaloezie naar de chill onder het mom ze aan te spreken.
hij heeft gelijk dat het onbeschoft is, maar ik vind het geweldig dat hij nu jaloers is.
Dat floepte er zomaar uitquote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
Was zeker een grapje van Amanda,dat ze ging trouwen in januari.Ik kijk nergens meer van op hoor.
Met wie gaat ze trouwen dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
Was zeker een grapje van Amanda,dat ze ging trouwen in januari.Ik kijk nergens meer van op hoor.
En Brian is een rat die zijn wijf door de douchecabine rost en er ook nog mee wegkomt.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub is een klein jaloers kutmennekke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |