De zangert vroeg nog of ze het niet leuk vond wat hij deed.........quote:Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef beequeen het volgende:
Jaaa, ruzie en Huub heeft gelijk. Het is onbeschoft om muziek te gaan draaien als er een zanger is.
Ja, dat is Lieke preciesquote:Op woensdag 19 december 2007 23:03 schreef Kinga het volgende:
Ja hoor, nu is ze weer een arrogante bitch..
Jaap mag geen oprotten zeggen tegen Molukkers, dat is niet netjs, en Jaap moet ook nog de poort uit en Molukkers vinden dit soort dingen niet leuk.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:04 schreef avonne het volgende:
waar hadden Brian en Jaap het over?
Jaap deed weer zijn domme jongen act
Ga toch weg, Huub is gewoon jaloers, maar hij lag zelf wel Hedda te neuken waar Lieke notabene bij was.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, Brian heeft vanaf dag 1 al een kronkel, Huub heeft een probleem met de situatie van nu.
Kan ik me voorstellen met een ex waarvan je dacht dat ze oprecht was.
Hij had wel een punt eigenlijk.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:05 schreef beequeen het volgende:
Oh, ik hoor het al. Holy Brian vindt dat Jaap geen respect heeft voor de gasten. What else is new.
Er stond daarnet op de plasma dat het bezoek afgelopen was.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel, ik luisterde naar Huub?
Geloof je serieus dat Huub daar nou zo boos over was?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef beequeen het volgende:
Jaaa, ruzie en Huub heeft gelijk. Het is onbeschoft om muziek te gaan draaien als er een zanger is.
hij zei "gast" (misschien later pas zanger)quote:Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef beequeen het volgende:
Op de plasma stond dat de zanger moest vertrekken. Daarop riep Japio naar hem : "Oprotten !". Brian sprak hem hierop aan : "Wij wonen hier en weten hoe jij bent. Maar anderen snappen dat niet en schrikken als je 'Oprotten' roept"quote:Op woensdag 19 december 2007 23:04 schreef avonne het volgende:
Waarom? Alsof Lieke en Dimitri daar alleen "lekker onschuldig" staan te draaien. Ze zitten 'm uit te dagen, dan kunnen ze zo'n reactie verwachten.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:04 schreef 64-Bitch het volgende:
Huub de droeftoeter!! EXIT!
Saint Brrr legt aan Jaap uit dat het niet van fatsoen getuigd om 'oprotten' tegen een gast te zeggen.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:04 schreef avonne het volgende:
Ja hoor.Nog een keer dan Brian is altijd een klootzak en Huub is af en toe een enorme klootzak.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
nee je zou je post eens terug moeten lezen![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:07 schreef Dark het volgende:
Iedereen op de bank!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |