ik ook hoor....quote:Op woensdag 19 december 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
Is er een echte zanger in dat hok en niemand weet dit te waarderen. Ik wel.....waar is Nostalgist?
Die zongen toch een heel wat softer genre dinkt mij.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:32 schreef Leandra het volgende:
Is het niet gewoon die ene van de Blue Diamonds??
Die ene die nog niet dood is
Dimitri heeft een vriendin.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:33 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoop echt dat Dimitri een arm om Lieke heenslaat.Huub is als de dood daarvoor.
Ik geef Huub groot gelijkquote:Op woensdag 19 december 2007 22:34 schreef Deisyy het volgende:Leandra
Ik word niet goed van dat geklef van Huub en zijn Greet Hofman
Gelukkig, dacht dat ik de enige was, en dit met die klote akoustiek.quote:
ik zit hier toch behoorlijk mee te swingenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig, dacht dat ik de enige was, en dit met die klote akoustiek.
wij hebben ook een bootjjequote:Op woensdag 19 december 2007 21:30 schreef Dark het volgende:
Zwerver heeft een bootje.
Amanda vraagt naar de kleur
Zwerver - Blauw/wit.
Dat vraag ik me al die tijd al af.....wat als er iemand inkomt die met Lieke aan de haal gaat. Ik denk dat je dan de TV krijgt waar vele naar uit zien.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:33 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoop echt dat Dimitri een arm om Lieke heenslaat.Huub is als de dood daarvoor.
Vind het nogal aso naar degene die op komt tredenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:37 schreef Kinga het volgende:
Goed zo! Lieke en Dimitri zonderen zich af!
Huub was toch degene die Selene niet vertrouwde en die elke keer op Lieke in aan het praten was om niet teveel met haar om te gaan.quote:
Vreselijke gast is ie eigenlijk... terwijl Selene half op hem lag...quote:Op woensdag 19 december 2007 22:38 schreef rooie3 het volgende:
En Huub gaat effe controleren wat Lieke doet.Goh wat is die gozer jaloers ,terwijl hij zelf er niet vies van is.
Huub heeft wel gelijk, nogal onbeschoft om muziek te gaan draaien als er een zanger binnen is.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:38 schreef Kinga het volgende:
Huub meteen komen zeiken!
Ze is lekker, dan doet het er niet zo toe of ze nou wel of niet te vertrouwen isquote:Op woensdag 19 december 2007 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huub was toch degene die Selene niet vertrouwde en die elke keer op Lieke in aan het praten was om niet teveel met haar om te gaan.
Dat word dan zo weer ruzie.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vreselijke gast is ie eigenlijk... terwijl Selene half op hem lag...
Hij gaf ze niet eens 2 minuten, hij rende er zowat meteen achteraan...
Als Brian het was geweest,had hij dat nooit gezegd.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huub heeft wel gelijk, nogal onbeschoft om muziek te gaan draaien als er een zanger binnen is.
Heb je meegeluisterd? Ik weet niet beter dan dat jij aanwezig ben bij livemuziek.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:39 schreef Nostalgist het volgende:
Uit Vught komt de zanger..... Grote Molukse gemeenschap daar.....
Eigenlijk ben je dan heel ziek, zelf alles doen wat god verboden heeft en een ander in de gaten houden. De alcohol tast zijn hersenen echt aanquote:Op woensdag 19 december 2007 22:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vreselijke gast is ie eigenlijk... terwijl Selene half op hem lag...
Hij gaf ze niet eens 2 minuten, hij rende er zowat meteen achteraan...
Daar heb je helemaal gelijk ik, Huub gaat uit jaloezie naar de chill onder het mom ze aan te spreken.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als Brian het was geweest,had hij dat nooit gezegd.
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je dan heel ziek, zelf alles doen wat god verboden heeft en een ander in de gaten houden. De alcohol tast zijn hersenen echt aan
Hij zet hiermee zichzelf alleen maar mee verschut. Lieke betaalt hem met gelijke munt terug, alleen wat minder a-sociaal.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk ik, Huub gaat uit jaloezie naar de chill onder het mom ze aan te spreken.
hij heeft gelijk dat het onbeschoft is, maar ik vind het geweldig dat hij nu jaloers is.
Dat floepte er zomaar uitquote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
Was zeker een grapje van Amanda,dat ze ging trouwen in januari.Ik kijk nergens meer van op hoor.
Met wie gaat ze trouwen dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
Was zeker een grapje van Amanda,dat ze ging trouwen in januari.Ik kijk nergens meer van op hoor.
En Brian is een rat die zijn wijf door de douchecabine rost en er ook nog mee wegkomt.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub is een klein jaloers kutmennekke.
Prima toch voor jouw.Top tv en jij kan je gal over Huub weer spuwen.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:47 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hij zet hiermee zichzelf alleen maar mee verschut. Lieke betaalt hem met gelijke munt terug, alleen wat minder a-sociaal.
Het vele gebruik van de alchohol die hij de laatste tijd weer veel vuldig gebruikt, maakt hem niet echt sterk.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub is een klein jaloers kutmennekke.
En Jaap laat vieze dikke schetenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Brian is een rat die zijn wijf door de douchecabine rost.
Dat ookquote:Op woensdag 19 december 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Brian is een rat die zijn wijf door de douchecabine rost.
Je vergeet dat Lieke zuur is...quote:Op woensdag 19 december 2007 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Jaap laat vieze dikke scheten![]()
En dat doet er nu ook niet toe.
Maar dan denk ik dat Huub nog net iets normaler kan denken dan para Brian, dat is hij nl al vanaf het begin van DGK.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat wijzigt niks aan mijn mening over Huub. Hij zit te lang in dat hok. Hij denkt niet normaal meer.
![]()
Daar heb ik dit niet voor nodig hoor.....quote:Op woensdag 19 december 2007 22:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Prima toch voor jouw.Top tv en jij kan je gal over Huub weer spuwen.
Lieke is zuurquote:Op woensdag 19 december 2007 22:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je vergeet dat Lieke zuur is...
Bij mij ook niet hoor.Brian is een klootzak,maar ga het niet elke post over brian hebbenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Daar heb ik dit niet voor nodig hoor.....
Huub is voor mij nog nooit wat geweest en zal dat nooit worden ook. Wat dat aan gaat geldt bij mij niet...zo als de wind waait, waait mijn kwastje![]()
Dat ook natuurlijk en Selene is een verwende etterbakprinses.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je vergeet dat Lieke zuur is...
Dan blijf ik nog even hangen hier.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:53 schreef Kinga het volgende:
Dat wordt gegarandeerd ruzie straks...
Huub denkt niet meer normaal. Als Lieke met een ventje naar een andere locatie gaat en Huub vindt dat hij dan moet weten wat daar gebeurt dan heeft hij een probleem. Tis toch uit. Huub stalkt.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dan denk ik dat Huub nog net iets normaler kan denken dan Brian.
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
Ik snap alleen niet waarom iedereen zo valt over het niet-kloppende verhaal van de zwerver... ten eerste zullen een hoop van jullie ook fouten gaan maken als je zaken vanaf 1985 moet gaan verantwoorden.
Daarbij kan hij in 1985 11½ jaar celstraf hebben gekregen en idd sinds 1993 zwerven... als hij wel tot 1996 had vastgezeten dan was hij zo ongeveer de enige gevangene ooit waarbij de automatische strafvermindering niet toegepast was.
Dus op zich klinkt het nog allemaal niet zo vreemd, daarbij is hij zwerver... hij is geen zwerver omdat hij zo goed in staat is een coherent verhaal te vertellen, dan was hij namelijk wel telefoonverkoper geworden en had hij niet hoeven zwerven
We kunnen er iig van uitgaan dat een acteur het script beter gelezen had, dus wellicht is het een echte zwerver... en tsja, die zijn er ook met een goed gebit en relatief schone kleding.
Juist als ze een beetje verzorgd blijven dan kunnen ze heel lang gebruik blijven maken van plekken waar het droog en warm is, en dat is van levensbelang.
En ook mensen met een uitstekende achtergrond kunnen uiteindelijk zwerver worden en die goede manieren zijn ze dan ook niet ineens kwijt, dus ik zou niet weten waarom een zwerver niet fatsoenlijk zou kunnen eten?
Zo te lezen stroomt het hier iig weer over van de kortzichtigheid... te verzorgd en te gemanierd om een zwerver te kunnen zijn.... wake up and smell the coffee... hij is de enige niet.
Ze is niks gewendquote:Op woensdag 19 december 2007 22:56 schreef KimiK het volgende:
[..]
Totdat ie zijn mond open doet![]()
Zie (en hoor) Mitch liever![]()
Ruzie Huub en Lieke nummer 998846658? Daar blijf ik niet voor wakker, ik ga mijn mandje zoekenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog even hangen hier.
Stoute jaloerse Huub.........quote:Op woensdag 19 december 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub denkt niet meer normaal. Als Lieke met een ventje naar een andere locatie gaat en Huub vindt dat hij dan moet weten wat daar gebeurt dan heeft hij een probleem. Tis toch uit. Huub stalkt.
Ik begin er ook vet van te balen.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruzie Huub en Lieke nummer 998846658? Daar blijf ik niet voor wakker, ik ga mijn mandje zoeken
Skattie, Brian heeft vanaf dag 1 al een kronkel, Huub heeft een probleem met de situatie van nu.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub denkt niet meer normaal. Als Lieke met een ventje naar een andere locatie gaat en Huub vindt dat hij dan moet weten wat daar gebeurt dan heeft hij een probleem. Tis toch uit. Huub stalkt.
nee je zou je post eens terug moeten lezenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet hoor.Brian is een klootzak,maar ga het niet elke post over brian hebben
Tnx BSOL, dat zijn grafieken waar Fons blij om kan zijn. Ik ook wel hoor, tis toch een beetje hobbyquote:Op woensdag 19 december 2007 22:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eerder schreef ik in de COS dat ik nieuwe kijkcijfers zou plaatsen. En mijn inschatting waarom ik denk dat het Oliebollen-akkoord richting 750.000 kijkers moet gaan.
Als je meer wilt weten, kijk dan naar de uitleg bij Kijkcijfers, Deel 7
Huub doet een Brianquote:Op woensdag 19 december 2007 23:01 schreef Kinga het volgende:
Zie je wel... Huub flipt.
CAPS, ik zie niksquote:Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Stoute jaloerse Huub gaat verhaal halen bij Zure Lieke en Dude Dimitri..
ruzie!
Vertel, ik luisterde naar Huub?quote:
Huub gaat tekeer en Zure Lieke zette expres de muziek aan..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |