weltrusten !quote:Op donderdag 20 december 2007 00:11 schreef buzzer het volgende:
Ik ga mijn mandje in, het is de hele week al half drie enzo
tot morgen
quote:
Trustenquote:Op donderdag 20 december 2007 00:11 schreef buzzer het volgende:
Ik ga mijn mandje in, het is de hele week al half drie enzo
tot morgen
Trustequote:
Nee, morgen werken en dan 's avonds naar Bert Visscherquote:Op donderdag 20 december 2007 00:16 schreef OA het volgende:
[..]
Truste![]()
Ben jij morgen nog een beetje aanwezig?
Dat meen je nietquote:Op donderdag 20 december 2007 00:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, morgen werken en dan 's avonds naar Bert Visscher
Mooie showquote:Op donderdag 20 december 2007 00:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, morgen werken en dan 's avonds naar Bert Visscher
dat zei je ook toen ik gingquote:Op donderdag 20 december 2007 00:18 schreef OA het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Bert V.![]()
Sorry![]()
Veel plezier iig.
V&Aquote:
Consequentie ftw!quote:
TRVquote:
quote:
Was het druk?quote:
In principe alleen voor de beginnende mod, later even bijgesprongen met wat slotjes zettenquote:
Hahaquote:Op donderdag 20 december 2007 00:22 schreef OA het volgende:
[..]
Consequentie ftw!![]()
Ik zeg het weer volgende maand als OAdin gaat met haar ouders...
Trustequote:
k ben nog wakker, maar ga geloof ik maar eens verstandig mijn nestje in. Ik mag dan wel niet werken morgen van mijn baas, maar wil er toch wel bijtijds uit en zulks.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:46 schreef Peterchris het volgende:
Wie is er eigenlijk nog wakker?
'Navond!quote:
waarschijnlijk pit je al, maar toch: welterusten!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben nog even wakker. Maar ga bijna slapen
Trustenquote:Op donderdag 20 december 2007 01:35 schreef BrandX het volgende:
En zoals gezegd, ik ga verstandig doen en mijn mandje opzoeken! Ciaoo!!![]()
hey blauwe BXquote:Op donderdag 20 december 2007 01:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
k ben nog wakker, maar ga geloof ik maar eens verstandig mijn nestje in. Ik mag dan wel niet werken morgen van mijn baas, maar wil er toch wel bijtijds uit en zulks. [afbeelding]
[..]
'Navond! [afbeelding]
[..]
waarschijnlijk pit je al, maar toch: welterusten! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
En zoals gezegd, ik ga verstandig doen en mijn mandje opzoeken! Ciaoo!! [afbeelding] [afbeelding]
Zie onder mijn usernamequote:Op donderdag 20 december 2007 01:53 schreef Peterchris het volgende:
Waar zit je dan?
Jeps, prima te hebben inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2007 01:57 schreef Peterchris het volgende:
Lekker warm daar zeker [afbeelding]
Hoi Sebasserquote:Op donderdag 20 december 2007 07:46 schreef Wisvijfje het volgende:
Hihi wat een kut TT.
Daarom ook 2 verschillende reactiesquote:
dat houdt het spannend hequote:Op donderdag 20 december 2007 08:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daarom ook 2 verschillende reacties
hmmm, lekker! ik ga ook een bakkie zetten.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, koffie aan het zetten, zo maar weer aan de slag hier
als je dan toch bezig bent...quote:Op donderdag 20 december 2007 09:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
hmmm, lekker! ik ga ook een bakkie zetten.
Sjowhan is ook niet een alledaagse naam...quote:Op donderdag 20 december 2007 09:53 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan geeft Muck ook een bakkie.
Zojuist de salarisadministratie aan de lijn; door een foutieve naam was 't salaris niet gestort. Wordt rechtgezet zodat het geld alsnog overgemaakt wordt
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:55 schreef Pheno het volgende:
Ik hier?
Zeker niet als men bij de naam 'Postbank' invult.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
Sjowhan is ook niet een alledaagse naam...
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
Sjowhan is ook niet een alledaagse naam... [afbeelding]
Ik heb net een bakje vla op. Van die vla die al te lang open stond (vanaf maandag). Nu nog wat yoghurt en dan mag ik gaan darmspoelen met de bijbehorende krampen etc.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
jij hier!
Houdt je maag het nog een beetje?
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zeker niet als men bij de naam 'Postbank' invult.
Mooi, dan ben ik weer wakker geworden (damn die darmen als ze hun werk niet doen).quote:
Nog al niet over? Jeetje zegquote:Op donderdag 20 december 2007 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb net een bakje vla op. Van die vla die al te lang open stond (vanaf maandag). Nu nog wat yoghurt en dan mag ik gaan darmspoelen met de bijbehorende krampen etc.
Dood ga ik toch een keer. maar dit vinden ze te leuk om te laten lijden, dus dat zal nog wel even duren. Ik kijk echt uit naar die rottroep, 4 liter drank dat nog smeriger is dan koffiequote:Op donderdag 20 december 2007 10:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nog al niet over? Jeetje zeg
Ok, het smaakt naar dat saroma vanille poeder opgelost in water, alleen zonder de vanille smaak. Een wat zoutige bijsmaak, wat probeert weer naar boven te komen zo gauw je het naar binnen hebt getikt. En tikken zul je, langzaam drinken wil je niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar koffie is juist lekker, dus ik heb geen goed vergelijkingsmateriaal
liefquote:Op donderdag 20 december 2007 09:53 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan geeft Muck ook een bakkie.
Jezus wat een stomme actiequote:Zojuist de salarisadministratie aan de lijn; door een foutieve naam was 't salaris niet gestort. Wordt rechtgezet zodat het geld alsnog overgemaakt wordt
jechquote:Op donderdag 20 december 2007 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ok, het smaakt naar dat saroma vanille poeder opgelost in water, alleen zonder de vanille smaak. Een wat zoutige bijsmaak, wat probeert weer naar boven te komen zo gauw je het naar binnen hebt getikt. En tikken zul je, langzaam drinken wil je niet.
jezusquote:
En dat vind ik dan in de bus vanmorgen. Echt, die boomknuffelaars willen dat de ouderen hun kleinkinderen niet meer zien of zoquote:Op donderdag 20 december 2007 10:49 schreef Muck het volgende:
[..]
jezus![]()
we mogen geen eendjes meer voeren van groenlinks
Ben ik trouwens de enige die meteen aan sebagger denkt?
Halloquote:
Idemquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van woensdag 19 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
021. 115 Pheno
050. 071 Papierversnipperaar
063. 063 BrandX
071. 061 eer-ik
071. 061 Sjowhan
071. 061 Lenny_Leonard
079. 059 Peterchris
083. 058 Houniet
086. 056 Muck
104. 051 dndiek
107. 050 vrolijke-frits
110. 048 JortK
119. 046 MPG
147. 040 Memento-Mori
153. 039 juon_jacket1
163. 037 Kuukske
210. 031 Bengeltje
228. 029 motorbloempje
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
Goed gewerkt dusquote:Op donderdag 20 december 2007 11:44 schreef Pheno het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, ik was op mijn werk, dat kan niet......
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:44 schreef Pheno het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, ik was op mijn werk, dat kan niet......
Oow, fuck. Je hebt een nieuwe UI.quote:
Een ander type versnipperaar.quote:
al drie wekenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Oow, fuck. Je hebt een nieuwe UI.
Ik zal kijken of ik deze week nog een keer tijd heb hem bij te werken in de wiki. Nu eerst vergaderen, en dan naar Muck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |