klik op nieuwe topicsquote:Op woensdag 19 december 2007 23:40 schreef Peterchris het volgende:
Wat dan? Drukker dan normaal?
Beetje studeren en uitslapen. Niet echt productief ofzoquote:Op woensdag 19 december 2007 23:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Beter!
En wat doet Pc zo in het dagelijks leven?
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar inmiddels ben je wel een van de trouwe KSC'ers![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan er moeilijk naast kijken.quote:Niet gezien kom daar bijna nooit. Zal zo eens kijken
volgens mij weet je dat bestquote:Op woensdag 19 december 2007 23:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kom op Hounjiee! Even die vraag beamtwoorden!!!
en wat voor studie doe je?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:45 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Beetje studeren en uitslapen. Niet echt productief ofzo
Ik merk hetquote:Op woensdag 19 december 2007 23:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hoeft alleen maar op nieuwe topics te klikken![]()
de ontgroening van venomsnake
het houdt je van de straatquote:Op woensdag 19 december 2007 23:52 schreef buzzer het volgende:
Zo, het was me m'n dagje wel weer
Hard gewerkt (en ook op m'n werk)
Derde jaars bedrijfskunde aan de RUG en daarnaast werkloos (quote:Op woensdag 19 december 2007 23:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
en wat voor studie doe je?
n.b. ik ben zelf verandermanager, en doe daarnaast hbo bedrijfskunde
oh, en daarnaast nog het e.e.a. wil je dat ook nog weten, laat maar weten![]()
vooral humorquote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:52 schreef buzzer het volgende:
Zo, het was me m'n dagje wel weer
Hard gewerkt (en ook op m'n werk)
ik was iig blij dat ik op dat moment supreme in VBl net een PM aan het tikken wasquote:Op woensdag 19 december 2007 23:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
vooral humor
is stiekem blij dat dit nieuwe GC mods bespaard wordt
[..]
Whehe. Kunnen we wel eens regelen BXquote:Op woensdag 19 december 2007 23:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
vooral humor
is stiekem blij dat dit nieuwe GC mods bespaard wordt
[..]
Wat?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:02 schreef OA het volgende:
VVV wordt kampioen _O_
M, dat je je hebt laten verleiden....
weltrusten !quote:Op donderdag 20 december 2007 00:11 schreef buzzer het volgende:
Ik ga mijn mandje in, het is de hele week al half drie enzo
tot morgen
quote:
Trustenquote:Op donderdag 20 december 2007 00:11 schreef buzzer het volgende:
Ik ga mijn mandje in, het is de hele week al half drie enzo
tot morgen
Trustequote:
Nee, morgen werken en dan 's avonds naar Bert Visscherquote:Op donderdag 20 december 2007 00:16 schreef OA het volgende:
[..]
Truste![]()
Ben jij morgen nog een beetje aanwezig?
Dat meen je nietquote:Op donderdag 20 december 2007 00:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, morgen werken en dan 's avonds naar Bert Visscher
Mooie showquote:Op donderdag 20 december 2007 00:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, morgen werken en dan 's avonds naar Bert Visscher
dat zei je ook toen ik gingquote:Op donderdag 20 december 2007 00:18 schreef OA het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Bert V.![]()
Sorry![]()
Veel plezier iig.
V&Aquote:
Consequentie ftw!quote:
TRVquote:
quote:
Was het druk?quote:
In principe alleen voor de beginnende mod, later even bijgesprongen met wat slotjes zettenquote:
Hahaquote:Op donderdag 20 december 2007 00:22 schreef OA het volgende:
[..]
Consequentie ftw!![]()
Ik zeg het weer volgende maand als OAdin gaat met haar ouders...
Trustequote:
k ben nog wakker, maar ga geloof ik maar eens verstandig mijn nestje in. Ik mag dan wel niet werken morgen van mijn baas, maar wil er toch wel bijtijds uit en zulks.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:46 schreef Peterchris het volgende:
Wie is er eigenlijk nog wakker?
'Navond!quote:
waarschijnlijk pit je al, maar toch: welterusten!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben nog even wakker. Maar ga bijna slapen
Trustenquote:Op donderdag 20 december 2007 01:35 schreef BrandX het volgende:
En zoals gezegd, ik ga verstandig doen en mijn mandje opzoeken! Ciaoo!!![]()
hey blauwe BXquote:Op donderdag 20 december 2007 01:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
k ben nog wakker, maar ga geloof ik maar eens verstandig mijn nestje in. Ik mag dan wel niet werken morgen van mijn baas, maar wil er toch wel bijtijds uit en zulks. [afbeelding]
[..]
'Navond! [afbeelding]
[..]
waarschijnlijk pit je al, maar toch: welterusten! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
En zoals gezegd, ik ga verstandig doen en mijn mandje opzoeken! Ciaoo!! [afbeelding] [afbeelding]
Zie onder mijn usernamequote:Op donderdag 20 december 2007 01:53 schreef Peterchris het volgende:
Waar zit je dan?
Jeps, prima te hebben inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2007 01:57 schreef Peterchris het volgende:
Lekker warm daar zeker [afbeelding]
Hoi Sebasserquote:Op donderdag 20 december 2007 07:46 schreef Wisvijfje het volgende:
Hihi wat een kut TT.
Daarom ook 2 verschillende reactiesquote:
dat houdt het spannend hequote:Op donderdag 20 december 2007 08:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daarom ook 2 verschillende reacties
hmmm, lekker! ik ga ook een bakkie zetten.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, koffie aan het zetten, zo maar weer aan de slag hier
als je dan toch bezig bent...quote:Op donderdag 20 december 2007 09:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
hmmm, lekker! ik ga ook een bakkie zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |