Tja, als het topic toch volmoetquote:
Whehe, helaas zal dat waarschijnlijk nooit gebeurenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:05 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Tja, als het topic toch volmoet![]()
'In 10 minutes, a hurricane expends more energy than all of the nuclear weapons in the world combined.'
Mm, als we die energie nou eens konden gebruiken..
Omzetten in stroomvoorziening enzo
Welk land?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:58 schreef Pheno het volgende:
13 people each year are killed by Vending Machine's falling on them
Sterkte man!!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:01 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik ga slapen, morgen en vrijdag een rotte dag voor de boeg (vanaf nu niet meer eten).
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:14 schreef BrandX het volgende:
keb maar ff misbruik gemaakt van mijn extra knopjes
OP gefixed
Mag ik volgende keer ook in de opquote:Op woensdag 19 december 2007 23:14 schreef BrandX het volgende:
keb maar ff misbruik gemaakt van mijn extra knopjes
OP gefixed
Oeh, dat moet je aan wikimaster MPG vragen, geen idee hoe dat moet.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:20 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Mag ik volgende keer ook in de op?
Hahaquote:Op woensdag 19 december 2007 23:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
zo af en toe komt er wat goeds uit gezet. Dan verbaas ik mezelf
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:20 schreef Peterchris het volgende:
[..]
waarin?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:22 schreef Houniet het volgende:
eer-ik had gelijk
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:20 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Ehm. Ja, nou, kijk. Van mij mag je best in de OP, maar ik heb geen zin om zoals wel vaker is voorgekomen "eendagsvliegen" in de OP te zetten, die vervolgens een tiental topics meeposten en dan met de noorderzon vertrekken, waarna ik ze er weer uit kan halen. Ik wacht dus bewust even af of je mee blijft draaien, en wellicht sta je er over een tijdje bijquote:Op woensdag 19 december 2007 23:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
Oeh, dat moet je aan wikimaster MPG vragen, geen idee hoe dat moet.
goed punt. Dat is inderdaad waar.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Ehm. Ja, nou, kijk. Van mij mag je best in de OP, maar ik heb geen zin om zoals wel vaker is voorgekomen "eendagsvliegen" in de OP te zetten, die vervolgens een tiental topics meeposten en dan met de noorderzon vertrekken, waarna ik ze er weer uit kan halen. Ik wacht dus bewust even af of je mee blijft draaien, en wellicht sta je er over een tijdje bij![]()
Tofquote:
Daar ben ik voorquote:Op woensdag 19 december 2007 23:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
gezellig!
nog een bakkie dan maar?
Jeeeeeuuuzes, wat een gaap!quote:
Het duurde bij mij ook een maand, en ik ben een fanatieke poster (hoewel ik op het moment in vakantie-modus zit)quote:
Maar inmiddels ben je wel een van de trouwe KSC'ersquote:Op woensdag 19 december 2007 23:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het duurde bij mij ook een maand, en ik ben een fanatieke poster (hoewel ik op het moment in vakantie-modus zit)
Hebben jullie trouwens die waterval van VBL-topics gezien?
zeg maar Houniet hoorquote:
je hoeft alleen maar op nieuwe topics te klikkenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar inmiddels ben je wel een van de trouwe KSC'ers![]()
![]()
![]()
![]()
Niet gezien kom daar bijna nooit. Zal zo eens kijken
klik op nieuwe topicsquote:Op woensdag 19 december 2007 23:40 schreef Peterchris het volgende:
Wat dan? Drukker dan normaal?
Beetje studeren en uitslapen. Niet echt productief ofzoquote:Op woensdag 19 december 2007 23:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Beter!
En wat doet Pc zo in het dagelijks leven?
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar inmiddels ben je wel een van de trouwe KSC'ers![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan er moeilijk naast kijken.quote:Niet gezien kom daar bijna nooit. Zal zo eens kijken
volgens mij weet je dat bestquote:Op woensdag 19 december 2007 23:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kom op Hounjiee! Even die vraag beamtwoorden!!!
en wat voor studie doe je?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:45 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Beetje studeren en uitslapen. Niet echt productief ofzo
Ik merk hetquote:Op woensdag 19 december 2007 23:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hoeft alleen maar op nieuwe topics te klikken![]()
de ontgroening van venomsnake
het houdt je van de straatquote:Op woensdag 19 december 2007 23:52 schreef buzzer het volgende:
Zo, het was me m'n dagje wel weer
Hard gewerkt (en ook op m'n werk)
Derde jaars bedrijfskunde aan de RUG en daarnaast werkloos (quote:Op woensdag 19 december 2007 23:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
en wat voor studie doe je?
n.b. ik ben zelf verandermanager, en doe daarnaast hbo bedrijfskunde
oh, en daarnaast nog het e.e.a. wil je dat ook nog weten, laat maar weten![]()
vooral humorquote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:52 schreef buzzer het volgende:
Zo, het was me m'n dagje wel weer
Hard gewerkt (en ook op m'n werk)
ik was iig blij dat ik op dat moment supreme in VBl net een PM aan het tikken wasquote:Op woensdag 19 december 2007 23:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
vooral humor
is stiekem blij dat dit nieuwe GC mods bespaard wordt
[..]
Whehe. Kunnen we wel eens regelen BXquote:Op woensdag 19 december 2007 23:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
vooral humor
is stiekem blij dat dit nieuwe GC mods bespaard wordt
[..]
Wat?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:02 schreef OA het volgende:
VVV wordt kampioen _O_
M, dat je je hebt laten verleiden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |