Dit moeten ze echt gaan uitzenden. Alle vragen achter elkaar geknipt en geplakt met een lullig muziekje erbij.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:33 schreef Kinga het volgende:
LMAO
Welke cursussen wil je volgen?
Wat vind je van schilderen?
Ik hou het wel ff bij die vragen
Ja, een nepzwerver. Wie zegt dat deze wel authentiek isquote:Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef Prospera het volgende:
Dat deden ze toch ook in BB een zwerver uitnodigen met het kerstdiner.
Blijft hij slapen![]()
[ afbeelding ]
Ja..quote:Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef Prospera het volgende:
Dat deden ze toch ook in BB een zwerver uitnodigen met het kerstdiner.
Blijft hij slapen![]()
[ afbeelding ]
Een andere zwerver wist laatst ook op tv te vertellen wie Amy Whinehouse was, toen ik het nog niet wist.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat weet een zwerver van Jensen??
Hebben ze in de slaaphoek van het leger des Heils TV??
Ja hequote:Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef pullup het volgende:
Die vragen die Amanda hem tot nu toe heeft gesteld zijn hilarisch bij het nalezen van de vorige COS
Ach joh. Zwervers hebben toch geen agendaquote:Op woensdag 19 december 2007 20:39 schreef mootie het volgende:
Lol hij is in 85 gepakt, was in 93 vrij en hij zegt gewoon dat hij 11,5 jaar heeft gezeten.![]()
En op z'n 16e gepakt.
Dat is waar ookquote:Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, een nepzwerver. Wie zegt dat deze wel authentiek is
en hij leeft vanaf '93 op straat.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een andere zwerver wist laatst ook op tv te vertellen wie Amy Whinehouse was, toen ik het nog niet wist.
Zwerver heeft 11 1/2 jaar gezeten. Van '85 tot '96 vanaf zijn 16e.
Deze wel, een verborgen agendaquote:Op woensdag 19 december 2007 20:40 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ach joh. Zwervers hebben toch geen agenda![]()
Hmmm, verborgen in zijn hondjequote:Op woensdag 19 december 2007 20:43 schreef mootie het volgende:
Hij weet ook niet meer hoeveel hij kreeg voor het smokkelen. Dat bedrag staat toch in je geheugen gegrift?
En 259kg drugs..... Curacao, hoe sleepte hij dat mee? Op het vliegveld gepakt.
TUUUUUURLIJK MET 259 KG BAGAGE OP HET VLIEGVELD AANKOMEN ZAKKEN.
Hij zei toch dat het in de koffers zat?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:43 schreef mootie het volgende:
Hij weet ook niet meer hoeveel hij kreeg voor het smokkelen. Dat bedrag staat toch in je geheugen gegrift?
TUUUUUURLIJK MET 259 KG BAGAGE OP HET VLIEGVELD AAN KOMEN ZAKKEN.
13 koffers met 20 kg?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij zei toch dat het in de koffers zat?
Met een paar man zei hij...dus zullen wel een stel koffers geweest zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:43 schreef mootie het volgende:
TUUUUUURLIJK MET 259 KG BAGAGE OP HET VLIEGVELD AAN KOMEN ZAKKEN.
Tnx voor de caps.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Als je ¤ 10.000 had zou je dan nieuwe miljonair willen zijn?
Deze lijst ik in.
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Deze lijst ik in.
ze worden steeds beter hequote:Op woensdag 19 december 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Deze lijst ik in.
Was wel vaag...ze noemen allebij wat namen en weten meteen over wie ze het hebben.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:49 schreef Prospera het volgende:
Brian gelooft dat hij een echte zwerver is, natuurlijk omdat ze dezelfde matties hadden op Curacao.
Al de zwervers die ik heb gezien zitten ook dagelijks op het paard.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb je wel eens paard gereden??
Ik heb er genoeg van, weltrusten
Nou, ik zie eerder Brian met zijn gitaartje ergens pingelen nadat hij net vrijgekomen is.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:52 schreef akveor het volgende:
Ja Huub kijk maar goed naar die zwerver... Dat is jou toekomst.
Maar leuk eindelijk eens een zuipmaatje voor Huub en hij heeft een nieuwe bedgenoot...
Hij is al 14 jaar niet dronken geweest en heeft al 14 jaar geen sex gehadquote:Op woensdag 19 december 2007 20:52 schreef akveor het volgende:
Maar leuk eindelijk eens een zuipmaatje voor Huub en hij heeft een nieuwe bedgenoot...
Brian is voor mij kandidaat nummer 1 om bij het Leger des Heils aan te kloppen.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:52 schreef akveor het volgende:
Wat een schatje is het tochquote:Op woensdag 19 december 2007 20:56 schreef Kinga het volgende:
Selene wil hem geld geven...
Hij kan natuurlijk in de komende 11 dagen jarig zijn en dan 39 worden...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:39 schreef Carlaa het volgende:
hij is van 67 en hij is 38??
Vreemd, ik ben van 69, en ik ben ook 38
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:00 schreef schatje het volgende:
Amanda kreeg een keer diarree tussen haar tenen.
Dan nog zou hij geen 38 zijn en 39 worden (maar 40).quote:Op woensdag 19 december 2007 21:02 schreef Leandra het volgende:
Hij kan natuurlijk in de komende 11 dagen jarig zijn en dan 39 worden...
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:08 schreef pullup het volgende:
Luc is er wel heel happig op om die zwerver te ' ontmaskeren' , iemand die langer dan hij in de gevangenis heeft gezeten is pikt hij niet.
Klopt... ik ging uit van 1968quote:Op woensdag 19 december 2007 21:09 schreef m1sse het volgende:
[..]
Dan nog zou hij geen 38 zijn en 39 worden (maar 40).
Let jij dan op hoe hij zijn handdoek vouwt?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp het al. De drugsdealgevangenisverhalen moeten Luc uit zijn diepe dal halen. Hij weet daar nl alles van.
Met zwaar gebroken stem.........quote:Op woensdag 19 december 2007 21:13 schreef Prospera het volgende:
Ik verwacht nu wel een dramatische aria te horen![]()
[ afbeelding ]
Ja, die kickt op het TV momentje, maar het hem echt geven? Ho maar!!!!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
Zeurlène doneert ¤ 500 aan Mikey omdat hij zo zielig is........
Doe ik voor je.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Let jij dan op hoe hij zijn handdoek vouwt?
Luc en Brian kennen dat al...
Op zich is het al denigrerend hoe hij nu praat.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:15 schreef riri het volgende:
Brian en zijn onderdanen lijven hem meteen in....je kan hem mooi gebruiken nietwaar
Brian zegt:....Zwerver...hoezo kan je daar niet mee praten?(sowieso al een rare opmerking die je normaal helemaal niet zou maken)
Hij zal eens uit de hoogte overkomen bij de streamer...dat wil ie natuurlijk niet
Het zijn mooie plaatjes voor de tv uitzending toch?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:17 schreef pullup het volgende:
Brian heeft een zwerver willen uitnodigen omdat hij dicht bij de samenleving wil blijven. PROEST
Ze citeerde Huub. Iedereen zat op Lieke af te geven in de chill (en eerder ging Palma op haar los). Hij was de enige die nog naar haar toeging en een handreiking deed.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:20 schreef Prospera het volgende:
Lieke: ik ben de enige die nog in je gelooft en een arm naar je uitsteekt.
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
Ik snap alleen niet waarom iedereen zo valt over het niet-kloppende verhaal van de zwerver... ten eerste zullen een hoop van jullie ook fouten gaan maken als je zaken vanaf 1985 moet gaan verantwoorden.
Daarbij kan hij in 1985 11½ jaar celstraf hebben gekregen en idd sinds 1993 zwerven... als hij wel tot 1996 had vastgezeten dan was hij zo ongeveer de enige gevangene ooit waarbij de automatische strafvermindering niet toegepast was.
Dus op zich klinkt het nog allemaal niet zo vreemd, daarbij is hij zwerver... hij is geen zwerver omdat hij zo goed in staat is een coherent verhaal te vertellen, dan was hij namelijk wel telefoonverkoper geworden en had hij niet hoeven zwerven
We kunnen er iig van uitgaan dat een acteur het script beter gelezen had, dus wellicht is het een echte zwerver... en tsja, die zijn er ook met een goed gebit en relatief schone kleding.
Juist als ze een beetje verzorgd blijven dan kunnen ze heel lang gebruik blijven maken van plekken waar het droog en warm is, en dat is van levensbelang.
En ook mensen met een uitstekende achtergrond kunnen uiteindelijk zwerver worden en die goede manieren zijn ze dan ook niet ineens kwijt, dus ik zou niet weten waarom een zwerver niet fatsoenlijk zou kunnen eten?
Zo te lezen stroomt het hier iig weer over van de kortzichtigheid... te verzorgd en te gemanierd om een zwerver te kunnen zijn.... wake up and smell the coffee... hij is de enige niet.
Dat zei Lieke vanmorgen ook?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:21 schreef Deisyy het volgende:
Huub ontkent dat hij vanmorgen aann Lieke heeft gevraagd of hij haar even vast mocht houden.
Ik heb dat vanmorgen hier toch ook gelezen
dan was hij namelijk wel telefoonverkoper geworden
Dat is omdat in BB met kerst een nep-zwerver binnen kwam.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
<knip>
Zo te lezen stroomt het hier iig weer over van de kortzichtigheid... te verzorgd en te gemanierd om een zwerver te kunnen zijn.... wake up and smell the coffee... hij is de enige niet.
Ik heb geen probleem met die zwerver.... maar zou de regie zomaar iemand van de straat plukken? Hoe check je zo iemand? Kan wel een psychopaat zijn en midden in de nacht naast je bed staan met een mes... om maar eens wat te noemen.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
Ik snap alleen niet waarom iedereen zo valt over het niet-kloppende verhaal van de zwerver... ten eerste zullen een hoop van jullie ook fouten gaan maken als je zaken vanaf 1985 moet gaan verantwoorden.
Daarbij kan hij in 1985 11½ jaar celstraf hebben gekregen en idd sinds 1993 zwerven... als hij wel tot 1996 had vastgezeten dan was hij zo ongeveer de enige gevangene ooit waarbij de automatische strafvermindering niet toegepast was.
Dus op zich klinkt het nog allemaal niet zo vreemd, daarbij is hij zwerver... hij is geen zwerver omdat hij zo goed in staat is een coherent verhaal te vertellen, dan was hij namelijk wel telefoonverkoper geworden en had hij niet hoeven zwerven
We kunnen er iig van uitgaan dat een acteur het script beter gelezen had, dus wellicht is het een echte zwerver... en tsja, die zijn er ook met een goed gebit en relatief schone kleding.
Juist als ze een beetje verzorgd blijven dan kunnen ze heel lang gebruik blijven maken van plekken waar het droog en warm is, en dat is van levensbelang.
En ook mensen met een uitstekende achtergrond kunnen uiteindelijk zwerver worden en die goede manieren zijn ze dan ook niet ineens kwijt, dus ik zou niet weten waarom een zwerver niet fatsoenlijk zou kunnen eten?
ik dacht hier vanmorgen gelezen te hebben dat huub dat inderdaad vroeg.quote:
Niet de enige, Piet Piraat is ook goed in handreikingen, vooral in de buurt van de wortelplantage.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze citeerde Huub. Iedereen zat op Lieke af te geven in de chill (en eerder ging Palma op haar los). Hij was de enige die nog naar haar toeging en een handreiking deed.
Het is wel duidelijk dat je geen streams kijkt. Maakt mij niet uit hoor maar kom dat niet met een verhaal wat kant nog wal raakt.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
Heh heh... Nee, het wordt tijd dat Lieke haar spirituele grenzen weer eens verlegt. Ik weet alleen niet precies wat we leuk zouden vinden... en magnetiseur of een wichelroedeloper ofzo?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet de enige, Piet Piraat is ook goed in handreikingen, vooral in de buurt van de wortelplantage.
Oeps, jij vond het na drie keer niet meer leuk
kwam ook uit Lieke haar mond.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik dacht hier vanmorgen gelezen te hebben dat huub dat inderdaad vroeg.
Lieke redt het nooit in haar eentje, dat moet ze zelf toch ook inzien. Volgens mij heeft ze de keuze tussen vertrekken of haar principes laten varen en weer met Huub gaan samen werken.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:24 schreef Carlaa het volgende:
Ik hoop dat Lieke inderdaad een keer op houdt met haar negativiteit. De relatie is over.. laten ze in elk geval met goed fatsoen samenwerken.
Zonder die samenwerking heeft ze geen schijn van kans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ok, ik wist niet meer precies hoe dat hier gebracht was.quote:
Echt een lieffie en dat zeg ik tegen Peter .quote:
Volgens mij zei Lieke dat...........quote:Op woensdag 19 december 2007 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik dacht hier vanmorgen gelezen te hebben dat huub dat inderdaad vroeg.
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je geen streams kijkt. Maakt mij niet uit hoor maar kom dat niet met een verhaal wat kant nog wal raakt.
Doet me denken aan die zwarte setter die ik heb gehad, van zijn eerste tot zijn veertiende.quote:
Een helder-ruikende lijkt me wel wat........quote:Op woensdag 19 december 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Heh heh... Nee, het wordt tijd dat Lieke haar spirituele grenzen weer eens verlegt. Ik weet alleen niet precies wat we leuk zouden vinden... en magnetiseur of een wichelroedeloper ofzo?
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Sterk statement van Mickey: daklozenopvangen tolereren vaak geen huisdieren.
Jeeeeez, ik ben het alweer met je eens, het moet niet gekker worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij zei Lieke dat...........
Er zijn manieren zat om dat enigszins te checken, zeker als hij regelmatig contact heeft met het Leger des Heils.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met die zwerver.... maar zou de regie zomaar iemand van de straat plukken? Hoe check je zo iemand? Kan wel een psychopaat zijn en midden in de nacht naast je bed staan met een mes... om maar eens wat te noemen.
Nou hij was wel zwerver geweest hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, een nepzwerver. Wie zegt dat deze wel authentiek is
waar zwierf je toen?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doet me denken aan die zwarte setter die ik heb gehad, van zijn eerste tot zijn veertiende.
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:31 schreef Starlie het volgende:
Wat hoorde ik nou? Gaan die kutwijfen die hond wassen??? Arm beest.... straks wordt zijn/haar haar nog gestyled..
Dank uquote:Op woensdag 19 december 2007 21:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is kant noch wal
![]()
en het verhaal is geschreven naar aanleiding van wat hier gelezen word....
Ik vind het verhaal van die zwerver nogal wazig, hij spreekt zichzelf op allerlei fronten tegen en mocht het toch zo zijn dat Mikey inderdaad een zwerver is, dan is dit een walgelijk idee.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn manieren zat om dat enigszins te checken, zeker als hij regelmatig contact heeft met het Leger des Heils.
Wat op zich best wel een prestatie is.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:35 schreef pullup het volgende:
Schaken kan hij nietHij is na 2 zetten al een pion kwijt
Kan iemand een caps maken met Brain in deze positie?? Die neus he?? Die lijkt heel echt hoor.quote:
Langs gouden kooitjes, om te kijken of er nog liefjes binnen zaten die me zomaar ¤500 wilden gevenquote:
Die twee begrepen elkaar niet in e relatie, en ook nu niet na de relatie.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:34 schreef Desii het volgende:
Ik heb het gesprek gevolgt en snap Lieke niet...... en ze draait echt om alles heen... volgens mij wil Huub echt niets van der; behalve haar hier doorheen slepen.
Ze zegt dat ze ook goeie dingen zegt over Huub; nou ik heb ze nog nooit gehoord.
Als Huub zegt zullen we Amanda erbij halen om haar roddels te checken; geeft ze een dikke zucht (nou, dan weet je toch genoeg) Trouwens dat horen we zelf ook allemaal.
Jammer dat ze zo'n verschillende manier van verwerken hebben..... want ik zie ze echt liever samenwerken.
OMG.... we zitten naar Vermist te kijken....quote:Op woensdag 19 december 2007 21:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Kan iemand een caps maken met Brain in deze positie?? Die neus he?? Die lijkt heel echt hoor.
Zelfde postuur, zelfde haarkleur en enigszins dracht, praat af en toe ook dweperig, papiments.
Ik kan het helemaal fout hebben, maar het verbaasd me niets als het wel zo is. Tenslotte heeft Brain hem uitgenodigd.
Die wist misschien, dat zijn vader zwerver van beroep was tegenwoordig.
Zo grappig als Amanda vanavond kan hij niet worden.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:38 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het wel een lollig figuur die Mikey.
Heb het gesprek niet gezien, wat is het 'autoverhaal'?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:28 schreef noekje het volgende:
En Lieke loopt weer weg. Op het autoverhaal reageerde ze opeens heel kriegel.
Ga maar even kijken hoe het met de kerstzwerver is.
Ik doe het met jullie bevindingen, heb hier alleen maar wazige streams zonder geluid.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:38 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het wel een lollig figuur die Mikey.
Ze luisteren ook helemaal niet naar elkaar, ze willen allebei hun gelijk halen en boven de ander uit.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Die twee begrepen elkaar niet in e relatie, en ook nu niet na de relatie.
Ik heb echt het idee dat Lieke niet begrijpt wat Huub haar wil zeggen.
De enige zwerver die ik persoonlijk ken, en hier wel eens een hapje mee-eet, is ook niet altijd even strak met z'n verhalen... en dat verbaast me nix, als je geen referentiekaders hebt als agenda's, kalenders, mailtjes, tv-programma's enz. dan is het soms wat lastiger om nou te weten of iets 15 of 25 dagen geleden gebeurd is, als je überhaupt al zeker weet welke dag het is.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het verhaal van die zwerver nogal wazig, hij spreekt zichzelf op allerlei fronten tegen en mocht het toch zo zijn dat Mikey inderdaad een zwerver is, dan is dit een walgelijk idee.
Amanda vertelde aan Huub dat ze in de limo alleen maar heeft gezeurd over Huub. Amanda werd er moe van.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:40 schreef KimiK het volgende:
[..]
Heb het gesprek niet gezien, wat is het 'autoverhaal'?
Nee, dan begrijp je me helemaal verkeerdquote:Op woensdag 19 december 2007 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
De enige zwerver die ik persoonlijk ken en die hier wel eens een hapje mee-eet, die is ook niet altijd even strak met z'n verhalen... en dat verbaast me nix, als je geen referentiekaders hebt als agenda's, kalenders, mailtjes, tv-programma's enz. dan is het soms wat lastiger om nou te weten of iets 15 of 25 dagen geleden gebeurd is, als je überhaupt al zeker weet welke dag het is.
Wat vind je precies walgelijk?? Dat hij komt eten in de villa?? Mag iemand die het zo slecht heeft niet geconfronteerd worden met de rijke werkelijkheid van deze nitwits??
Dat weet ik inmiddels, boeien. Het gaat om het feit dat we weer naar een stom script aan het kijken zijn en iedereen daar nog intrapt ook.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is kant noch wal
![]()
en het verhaal is geschreven naar aanleiding van wat hier gelezen word....
ggggggquote:Op woensdag 19 december 2007 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik inmiddels, boeien. Het gaat om het feit dat we weer naar een stom script aan het kijken zijn en iedereen daar nog intrapt ook.
Of is het: daar noch intrapt?
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda vertelde aan Huub dat ze in de limo alleen maar heeft gezeurd over Huub. Amanda werd er moe van.
Toen Huub Lieke hiermee confronteerde vanmiddag zei Lieke dat ze het er wel even over hebben gehad maar ook over meerdere dingen. Amanda vertelt een heel ander verhaal. Nu vroeg Huub het dus weer en nu zei Lieke dat ze ook goede dingen over hem zegt.
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
De enige zwerver die ik persoonlijk ken, en hier wel eens een hapje mee-eet, is ook niet altijd even strak met z'n verhalen... en dat verbaast me nix, als je geen referentiekaders hebt als agenda's, kalenders, mailtjes, tv-programma's enz. dan is het soms wat lastiger om nou te weten of iets 15 of 25 dagen geleden gebeurd is, als je überhaupt al zeker weet welke dag het is.
Wat vind je precies walgelijk?? Dat hij komt eten in de villa?? Mag iemand die het zo slecht heeft niet geconfronteerd worden met de rijke werkelijkheid van deze nitwits??
Oooooh, hij mag weer lekker op bed liggen en zijn hyenakreetjes uiten?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:45 schreef Dark het volgende:
Brian ligt ook weer oliebollen te bakken........... hij heeft z'n tvmomentje met de zwerver weer gehad.
Ach.. hij zal vast geweten hebben wat hij kon verwachten, en je weet niet wat voor prijskaartje er aan zijn aanwezigheid hangtquote:Op woensdag 19 december 2007 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dan begrijp je me helemaal verkeerd![]()
Ik vind het walgelijk dat ze hem als een kermisattractie in die kooi zetten en zodat hij de meest belachelijke vragen op zich afgevuurd krijgt door een stel verwende miljonairs.
Lol en dan hebben we straks zo supriseshow achtig is.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Kan iemand een caps maken met Brain in deze positie?? Die neus he?? Die lijkt heel echt hoor.
Zelfde postuur, zelfde haarkleur en enigszins dracht, praat af en toe ook dweperig, papiments.
Ik kan het helemaal fout hebben, maar het verbaasd me niets als het wel zo is. Tenslotte heeft Brain hem uitgenodigd.
Die wist misschien, dat zijn vader zwerver van beroep was tegenwoordig.
Ja maar je vergeet effe dat Brian morgen gaat regelen dat Mikey zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 21:45 schreef Dark het volgende:
Brian ligt ook weer oliebollen te bakken........... hij heeft z'n tvmomentje met de zwerver weer gehad.
Flens heeft weer zitten soppen bij de monoloog van his holiness tegen Mikey.........quote:Op woensdag 19 december 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oooooh, hij mag weer lekker op bed liggen en zijn hyenakreetjes uiten?
Flens is snel tevreden.
Daar kun jij toch niks aan doen?quote:
No wayquote:Op woensdag 19 december 2007 21:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sorry?
heb jij hem veroorzaakt?
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sorry?
heb jij hem veroorzaakt?
Ach, hij krijgt al een stijve als hij de woorden koetsjiekoetsjie hoort.quote:
Hij is net zo benieuwd als wij hoe dat zooitje eruit ziet...quote:Op woensdag 19 december 2007 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Op de één of andere manier kickt Brian op het dode haar van Amanda onder die pruik. Hij zegt dat hij haar vanavond zal masseren, maar dan moet ze wel haar pruik af doen.
Amanda bereed hem...quote:Op woensdag 19 december 2007 21:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach, hij krijgt al een stijve als hij de woorden koetsjiekoetsjie hoort.
Daar hoef jij je niet voor te verontschuldigen hoor.......
Ja en naar: Onder weg naar morgen en Goede tijden slechte tijden. As the world turn enz enz.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:39 schreef akveor het volgende:
[..]
OMG.... we zitten naar Vermist te kijken....
Huis van Bewaring...quote:Op woensdag 19 december 2007 21:57 schreef Kinga het volgende:
Huub neemt de telefoon op met: huis van brian..
LOL, ik denk hetquote:Op woensdag 19 december 2007 21:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Huis van Bewaring...
pammetje nodig?
Ik denk dat het ook is omdat Huub om Lieke geeft en ziet dat ze het in haar eentje niet redt, vooral na een dag van vandaag, waarin ze door iedereen is afgezeken. Hij kan het niet voor haar opnemen als zij alle deuren dicht houdt en bood haar daarom zijn vriendschap aan.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:54 schreef coldstar het volgende:
Ik begrijp zo langzamerhand niet waarom Huub, Lieke niet eens met rust laat. Hij blijft haar achterna lopen, het begint steeds meer op stalken te lijken. Hij moet en zal het gelijk toch aan zijn kant krijgen. Ik vraag me af wat hij van haar verwacht.....toch niet dat alles weer bij het oude komt. Dan heeft hij wel een hele dikke bunker voor zij kop.....
Andere script:quote:Op woensdag 19 december 2007 21:50 schreef Ayelet het volgende:
[..]
Lol en dan hebben we straks zo supriseshow achtig is.
Zwerver: brian ik ben eigelijk je vader. Ik durfte je niet eerder te zien of dat je mij zag. Ik ben zo diep gezonken en heb jouw, je broer en Netty verwaarloos. Nu ik zie ik pas in wat voor klootzak ik was. Door al mijn opgekropte haat, ontvriendelijk heden naar andere en fout levensstijl ben ik op straat beland. Dat is mijn straf die ik kreeg en die ik terecht vind. Ik hoop dat jullie me ooit kunnen vergeven, meer vraag ik niet.
* en dan vliegen ze elkaar in de armen*
* alles vergeten en vergeven het is tenslotte bijna kerst*
* redactie heeft weer een mooie opname *
* en misschien dat brian, kenneth, netty en zijn vader een luxe kerstvliegreis krijgen aangeboden. *
huis van bewaringquote:Op woensdag 19 december 2007 21:57 schreef Kinga het volgende:
hij zei;quote:Op woensdag 19 december 2007 21:57 schreef Kinga het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:57 schreef Kinga het volgende:
Huub neemt de telefoon op met: huis van bewaring ..
Een nieuwe bestelling teiltjes?quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Een nieuwe bestelling teiltjes?
Amanda wordt tegendraads omdat Selene en Brian iets over haar haar zeiden (doe die pruik af en toe eens af). Brian en Amanda krijgen nu bijna ruzie. Weg stijve.
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
Ah, Amanda gaat lekker door op het onderwerp para worden. Ga door Amanda![]()
Het is goed idee dat Huub lieke maar met rust moet laten. De rest geeft ook geen moer om haar. Daar zal ze dan ook wel achter komen. Huub is enigst die haar nog in een groepje wil trekken. Hij hoeft geen relatie enz enz.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:54 schreef coldstar het volgende:
Ik begrijp zo langzamerhand niet waarom Huub, Lieke niet eens met rust laat. Hij blijft haar achterna lopen, het begint steeds meer op stalken te lijken. Hij moet en zal het gelijk toch aan zijn kant krijgen. Ik vraag me af wat hij van haar verwacht.....toch niet dat alles weer bij het oude komt. Dan heeft hij wel een hele dikke bunker voor zij kop.....
Wist jij al dat.....quote:Op woensdag 19 december 2007 22:01 schreef Kinga het volgende:
Jahaaaa, was een foutje.
Ze heeft al vele malen aangegeven daar geen behoefte aan te hebben van hem. Ze heeft gezegt, met een opgehven hoofd de villa te verlaten als dat nodig is, maar niet door slijmen erin te willen blijven. Ze zal trouwens we heel ongeloof waardig over komen als ze zich nou door hem zou laten beschermen. Maar hij weet van geen ophoudenquote:Op woensdag 19 december 2007 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook is omdat Huub om Lieke geeft en ziet dat ze het in haar eentje niet redt, vooral na een dag van vandaag, waarin ze door iedereen is afgezeken. Hij kan het niet voor haar opnemen als zij alle deuren dicht houdt en bood haar daarom zijn vriendschap aan.
Tot nu toe ligt Brian met een stijve waar hij niks mee kan. Amanda is pissed off omdat ze haar als een kind behandelen en gaat ook flink tekeer tegen Zeurlène.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik geniet nou al en dat zonder streams. En als het echt heftig wordt komt daar wel een filmpje van
Ja ja, als er anderen (dicht)bij zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Zo zo Amanda durft, ze is Brian even flink de waarheid aan het zeggen.
Wat je zegt. Irritant wijf is het.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:07 schreef riri het volgende:
Selene is een eng kind....ik vind dat kind echt ziek
OMGquote:Op woensdag 19 december 2007 22:08 schreef Taurus het volgende:
Toe maar
Amanda: "Ja maar ik vind dat wel aanvallend, dan moet je niet tien keer iets herhalen!"
Luc: "Ja daar ben ik het wel 'n klein beetje mee eens. Ik hou er ook niet van als mensen 10 keer herhalen"gedurfd hoor.
Dat zou Selen nooit doen, ze zei het alleen maar met de beste bedoelingquote:Op woensdag 19 december 2007 22:09 schreef ruby het volgende:
Selene wil een knuffel van Amanda en ze wil haar ook nooit pijn doen.
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:11 schreef STAP01 het volgende:
nog meer zwervers?
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:11 schreef pullup het volgende:
Nog meer zwervers ?
Als ik geen hoofdletter had getypt was ik sneller geweestquote:
Speciaal voor Lieke, om I feel good te zingenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:13 schreef beequeen het volgende:
OMG, wat nu weer, James Brown is opgestaan?
Zou het Bas van Toor met schmink zijn ??quote:Op woensdag 19 december 2007 22:13 schreef beequeen het volgende:
OMG, wat nu weer, James Brown is opgestaan?
Jezoesquote:Op woensdag 19 december 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
Voor de non streamers.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:14 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Tis echt der opa hoor.
Ook een haarband en net zo'n schorre stem.
Zien jullie wel? Het wordt een familie reunie.
Speciaal voor de kerst.
En ook mensen met een uitstekende achtergrond kunnen uiteindelijk
zwerver worden en die goede manieren zijn ze dan ook niet ineens kwijt,
quote:
johquote:Op woensdag 19 december 2007 22:20 schreef Taurus het volgende:
James Brown is geloof ik dood hoor mensen
Joh, echt?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:20 schreef Taurus het volgende:
Ja en sprak volgens mij ook geen woord Nederlandsquote:Op woensdag 19 december 2007 22:20 schreef Taurus het volgende:
Ja, dat is hem duidelijk aan te zien....quote:Op woensdag 19 december 2007 22:20 schreef Taurus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |