Volgens mij zei Lieke dat...........quote:Op woensdag 19 december 2007 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik dacht hier vanmorgen gelezen te hebben dat huub dat inderdaad vroeg.
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je geen streams kijkt. Maakt mij niet uit hoor maar kom dat niet met een verhaal wat kant nog wal raakt.
Doet me denken aan die zwarte setter die ik heb gehad, van zijn eerste tot zijn veertiende.quote:
Een helder-ruikende lijkt me wel wat........quote:Op woensdag 19 december 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Heh heh... Nee, het wordt tijd dat Lieke haar spirituele grenzen weer eens verlegt. Ik weet alleen niet precies wat we leuk zouden vinden... en magnetiseur of een wichelroedeloper ofzo?
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Sterk statement van Mickey: daklozenopvangen tolereren vaak geen huisdieren.
Jeeeeez, ik ben het alweer met je eens, het moet niet gekker worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij zei Lieke dat...........
Er zijn manieren zat om dat enigszins te checken, zeker als hij regelmatig contact heeft met het Leger des Heils.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met die zwerver.... maar zou de regie zomaar iemand van de straat plukken? Hoe check je zo iemand? Kan wel een psychopaat zijn en midden in de nacht naast je bed staan met een mes... om maar eens wat te noemen.
Nou hij was wel zwerver geweest hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, een nepzwerver. Wie zegt dat deze wel authentiek is
waar zwierf je toen?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doet me denken aan die zwarte setter die ik heb gehad, van zijn eerste tot zijn veertiende.
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:31 schreef Starlie het volgende:
Wat hoorde ik nou? Gaan die kutwijfen die hond wassen??? Arm beest.... straks wordt zijn/haar haar nog gestyled..
Dank uquote:Op woensdag 19 december 2007 21:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is kant noch wal
![]()
en het verhaal is geschreven naar aanleiding van wat hier gelezen word....
Ik vind het verhaal van die zwerver nogal wazig, hij spreekt zichzelf op allerlei fronten tegen en mocht het toch zo zijn dat Mikey inderdaad een zwerver is, dan is dit een walgelijk idee.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn manieren zat om dat enigszins te checken, zeker als hij regelmatig contact heeft met het Leger des Heils.
Wat op zich best wel een prestatie is.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:35 schreef pullup het volgende:
Schaken kan hij nietHij is na 2 zetten al een pion kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |