Dit moeten ze echt gaan uitzenden. Alle vragen achter elkaar geknipt en geplakt met een lullig muziekje erbij.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:33 schreef Kinga het volgende:
LMAO
Welke cursussen wil je volgen?
Wat vind je van schilderen?
Ik hou het wel ff bij die vragen
Ja, een nepzwerver. Wie zegt dat deze wel authentiek isquote:Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef Prospera het volgende:
Dat deden ze toch ook in BB een zwerver uitnodigen met het kerstdiner.
Blijft hij slapen![]()
[ afbeelding ]
Ja..quote:Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef Prospera het volgende:
Dat deden ze toch ook in BB een zwerver uitnodigen met het kerstdiner.
Blijft hij slapen![]()
[ afbeelding ]
Een andere zwerver wist laatst ook op tv te vertellen wie Amy Whinehouse was, toen ik het nog niet wist.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat weet een zwerver van Jensen??
Hebben ze in de slaaphoek van het leger des Heils TV??
Ja hequote:Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef pullup het volgende:
Die vragen die Amanda hem tot nu toe heeft gesteld zijn hilarisch bij het nalezen van de vorige COS
Ach joh. Zwervers hebben toch geen agendaquote:Op woensdag 19 december 2007 20:39 schreef mootie het volgende:
Lol hij is in 85 gepakt, was in 93 vrij en hij zegt gewoon dat hij 11,5 jaar heeft gezeten.![]()
En op z'n 16e gepakt.
Dat is waar ookquote:Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, een nepzwerver. Wie zegt dat deze wel authentiek is
en hij leeft vanaf '93 op straat.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een andere zwerver wist laatst ook op tv te vertellen wie Amy Whinehouse was, toen ik het nog niet wist.
Zwerver heeft 11 1/2 jaar gezeten. Van '85 tot '96 vanaf zijn 16e.
Deze wel, een verborgen agendaquote:Op woensdag 19 december 2007 20:40 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ach joh. Zwervers hebben toch geen agenda![]()
Hmmm, verborgen in zijn hondjequote:Op woensdag 19 december 2007 20:43 schreef mootie het volgende:
Hij weet ook niet meer hoeveel hij kreeg voor het smokkelen. Dat bedrag staat toch in je geheugen gegrift?
En 259kg drugs..... Curacao, hoe sleepte hij dat mee? Op het vliegveld gepakt.
TUUUUUURLIJK MET 259 KG BAGAGE OP HET VLIEGVELD AANKOMEN ZAKKEN.
Hij zei toch dat het in de koffers zat?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:43 schreef mootie het volgende:
Hij weet ook niet meer hoeveel hij kreeg voor het smokkelen. Dat bedrag staat toch in je geheugen gegrift?
TUUUUUURLIJK MET 259 KG BAGAGE OP HET VLIEGVELD AAN KOMEN ZAKKEN.
13 koffers met 20 kg?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij zei toch dat het in de koffers zat?
Met een paar man zei hij...dus zullen wel een stel koffers geweest zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:43 schreef mootie het volgende:
TUUUUUURLIJK MET 259 KG BAGAGE OP HET VLIEGVELD AAN KOMEN ZAKKEN.
Tnx voor de caps.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Als je ¤ 10.000 had zou je dan nieuwe miljonair willen zijn?
Deze lijst ik in.
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Als je ¤ 10.000 had zou je dan nieuwe miljonair willen zijn?
Deze lijst ik in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |