Prima, doe het bij 1 of 2 mensen. Maar niet bij elke levende ziel die door de voordeur wandelt.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:53 schreef riri het volgende:
zelfs tegen de vuinisman ja...in zo'n opgesloten situatie doe je dat...als iets je in je hart geraakt heeft en je hebt geen familie bij je in de buurt zoek je mensen om je hart te luchten...in die villa vertrouw je namelijk niemand.
En het moet er gewoon uit,het maakt dan niet uit tegen wie
De hele villa heeft ze anders ook al gehad.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:53 schreef riri het volgende:
zelfs tegen de vuinisman ja...in zo'n opgesloten situatie doe je dat...als iets je in je hart geraakt heeft en je hebt geen familie bij je in de buurt zoek je mensen om je hart te luchten...in die villa vertrouw je namelijk niemand.
Lekkerquote:Op woensdag 19 december 2007 17:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Soort van OP is klaar.
De zangers verlaten het huis weer
Ik had het over de hond van de vuilnisman.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:53 schreef riri het volgende:
De topzangers, geloof ik. (die al lang en breed buiten de poort zijn)quote:Op woensdag 19 december 2007 17:57 schreef avonne het volgende:
Over wie willen Jaap en Luc stront heen gooien als ze sex hebben?
over dat geweldige muzikale stel dat net optradquote:Op woensdag 19 december 2007 17:57 schreef blomst het volgende:
waar wil Jaap een emmer stront overheen gooien?
gelukkig kan jij dat allemaal voor ons analyserenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:59 schreef riri het volgende:
veel mensen hier die niet weten hoe het menselijk brein werkt blijkbaar...en al zeker niet hoe het bij hen zelf werkt...in dezelfde situatie onder dezelfde condities zouden ze zelf het exacte zelfde gedrag vertonen
Ik loop al lang genoeg rond om te weten dat ik nooit tot dat niveau zou zakken.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:59 schreef riri het volgende:
veel mensen hier die niet weten hoe het menselijk brein werkt blijkbaar...en al zeker niet hoe het bij hen zelf werkt...in dezelfde situatie onder dezelfde condities zouden ze zelf het exacte zelfde gedrag vertonen
Het is wel normaal bij labiele personen. Dat zag je toch ook altijd bij het programma Taxi. Er zijn écht genoeg labielo's die hun ziel blootleggen aan iedereen die het wel en zelfs niet wilen horen. Van die bloedzuigers zijn dat, waar je niet meer van afkomt. Van die mensen die na 30 sec. melden dat ze een heel zwaar leven hebben gehad.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had het over de hond van de vuilnisman.
En nee, het is niet normaal om zo slecht te spreken, met zo veel verschillende vreemde mensen, over iemand waarmee je zo veel heb meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |