Prima, doe het bij 1 of 2 mensen. Maar niet bij elke levende ziel die door de voordeur wandelt.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:53 schreef riri het volgende:
zelfs tegen de vuinisman ja...in zo'n opgesloten situatie doe je dat...als iets je in je hart geraakt heeft en je hebt geen familie bij je in de buurt zoek je mensen om je hart te luchten...in die villa vertrouw je namelijk niemand.
En het moet er gewoon uit,het maakt dan niet uit tegen wie
De hele villa heeft ze anders ook al gehad.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:53 schreef riri het volgende:
zelfs tegen de vuinisman ja...in zo'n opgesloten situatie doe je dat...als iets je in je hart geraakt heeft en je hebt geen familie bij je in de buurt zoek je mensen om je hart te luchten...in die villa vertrouw je namelijk niemand.
Lekkerquote:Op woensdag 19 december 2007 17:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Soort van OP is klaar.
De zangers verlaten het huis weer
Ik had het over de hond van de vuilnisman.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:53 schreef riri het volgende:
De topzangers, geloof ik. (die al lang en breed buiten de poort zijn)quote:Op woensdag 19 december 2007 17:57 schreef avonne het volgende:
Over wie willen Jaap en Luc stront heen gooien als ze sex hebben?
over dat geweldige muzikale stel dat net optradquote:Op woensdag 19 december 2007 17:57 schreef blomst het volgende:
waar wil Jaap een emmer stront overheen gooien?
gelukkig kan jij dat allemaal voor ons analyserenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:59 schreef riri het volgende:
veel mensen hier die niet weten hoe het menselijk brein werkt blijkbaar...en al zeker niet hoe het bij hen zelf werkt...in dezelfde situatie onder dezelfde condities zouden ze zelf het exacte zelfde gedrag vertonen
Ik loop al lang genoeg rond om te weten dat ik nooit tot dat niveau zou zakken.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:59 schreef riri het volgende:
veel mensen hier die niet weten hoe het menselijk brein werkt blijkbaar...en al zeker niet hoe het bij hen zelf werkt...in dezelfde situatie onder dezelfde condities zouden ze zelf het exacte zelfde gedrag vertonen
Het is wel normaal bij labiele personen. Dat zag je toch ook altijd bij het programma Taxi. Er zijn écht genoeg labielo's die hun ziel blootleggen aan iedereen die het wel en zelfs niet wilen horen. Van die bloedzuigers zijn dat, waar je niet meer van afkomt. Van die mensen die na 30 sec. melden dat ze een heel zwaar leven hebben gehad.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had het over de hond van de vuilnisman.
En nee, het is niet normaal om zo slecht te spreken, met zo veel verschillende vreemde mensen, over iemand waarmee je zo veel heb meegemaakt.
ja eigenlijk is het heel simpel, je kunt de mensheid verdelen in energiegevers en energievreters, lieke behoort met dit gedrag evenals huub tot de laatste categoriequote:Op woensdag 19 december 2007 18:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is wel normaal bij labiele personen. Dat zag je toch ook altijd bij het programma Taxi. Er zijn écht genoeg labielo's die hun ziel blootleggen aan iedereen die het wel en zelfs niet wilen horen. Van die bloedzuigers zijn dat, waar je niet meer van afkomt. Van die mensen die na 30 sec. melden dat ze een heel zwaar leven hebben gehad.
Onder protest van Lieke, ze mag nergens anders heen, de rest van het huis is of limits.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:06 schreef schatje het volgende:
Huub en Lieke doen samen de post.
Heeft Amanda dezelfde post als Huub?quote:
Dan heb je gisteren- of eergisterenavond toch echt gemist hoor !!quote:Op woensdag 19 december 2007 18:18 schreef mootie het volgende:
Ik vind het nog steeds hilarisch dat Amanda bijna geen fanpost of fancadeaus heeft gehad op haar verjaardag. Ik zie Lieke nog lopen met haar kar vol cadeaus.
Neequote:Op woensdag 19 december 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft Amanda dezelfde post als Huub?
Je hebt toch gezien hoe ze met haar "vriend' Jeroen omging in dat hok? Met een vriendin als Zeurlène heb je geen vijanden nodig.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:24 schreef noekje het volgende:
Vind het nog steeds verbazingwekkend dat die Selene niet één keer de buitenwereld in hoeft voor iets van werk of vriendschappen.
Maar ze heeft dus gewoon helemaal niks in de buitenwereld. Dat vind ik dan weer triest eigenlijk.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt toch gezien hoe ze met haar "vriend' Jeroen omging in dat hok? Met een vriendin als Zeurlène heb je geen.....je weetzzz.
en dit al weken lang.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:55 schreef blomst het volgende:
[..]
De hele villa heeft ze anders ook al gehad.
Met zo'n karakter snap ik dat wel, gewoon een kutwijf.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar ze heeft dus gewoon helemaal niks in de buitenwereld. Dat vind ik dan weer triest eigenlijk.
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:33 schreef avonne het volgende:
het wordt er niet beter op met Fok, geloof ik?
Brian die ineens cp gaat terugleggen.....quote:Op woensdag 19 december 2007 18:37 schreef mazaru het volgende:
Lieke heeft ineens extra cp's in haar pot.
Ze vraagt aan Huub of hij punten in haar pot heeft gedaan.
Huub zegt dat die geen punten in haar pot heeft gedaan.
Lieke vraagt zich af hoe ze dan ineens aan 300 punten komt
Ik ruik het werk van Del en Brrr hier, maar Selene zou er ook achter kunnen zitten.
Als het van Brian of Amanda zou komen hadden ze dat al van de daken afgeschreeuwd, gevoelsmensen hè?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:37 schreef mazaru het volgende:
Ik ruik het werk van Del en Brrr hier, maar Selene zou er ook achter kunnen zitten.
Rare Oma ben jij.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:16 schreef Oma1 het volgende:
Huub jongen laat dat mens ze is je echt niet waard smerig kreng
geef haar maar een touw
Is het nu geen 5 uur dan wel een andere keer. Hallo, dan kun je de klok er juist helemaal niet op gelijk zetten. Dat snapt iedereen die weet hoe het menselijk brein werkt.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:09 schreef riri het volgende:
[..]
is het niet vanavond dan gebeurt het wel de komende dagen...kun je de klok op gelijk zetten...
hij moet hem maandag inzingen, hoorde ik hem zeggen. En hij is verkouden.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:39 schreef rooie3 het volgende:
Hoe is de plaat van Jaap.Schakel net weer in ,maar las op villa vandaag dat ze hem in de chill gedraaid hadden.
Yep, maar ze vindt het hypocriet om ze aan te nemen. Ik zou zeggen....geef ze dan terug.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:41 schreef noekje het volgende:
Huub heeft het dus wel gegeven?
De laatste tijd verdwijnen er wel vaker contactpunten.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Brian die ineens cp gaat terugleggen.....geleuf er nix van
Ze zal wel verkeerd geteld hebben.
Huub zei toch tegen Lieke dat hij het niet gedaan had ?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:44 schreef noekje het volgende:
Maar goed, Huub heeft dus wel de punten gegeven omdat hij haar zo probeert te helpen. Lieke wil ze niet aannemen want dat vindt ze hypocriet want ze hoeft ook geen vuurtje van hem.
Ze heeft haar trots zei ze.
Heb ik dat goed begrepen?
Oh oh, ik loop Brr dus vals te beschuldigen hierquote:Op woensdag 19 december 2007 18:44 schreef noekje het volgende:
Maar goed, Huub heeft dus wel de punten gegeven omdat hij haar zo probeert te helpen. Lieke wil ze niet aannemen want dat vindt ze hypocriet want ze hoeft ook geen vuurtje van hem.
Ze heeft haar trots zei ze.
Heb ik dat goed begrepen?
Ja eerst wel. Later niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:46 schreef neehe het volgende:
[..]
Huub zei toch tegen Lieke dat hij het niet gedaan had ?
There runs ice through her veins.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:47 schreef mazaru het volgende:
Huub probeert een gesprek aan te knopen met Lieke,
Bij Lieke vallen de ijsblokken uit haar ogen.
Ik snapte er ook al helemaal niks meer van maar dat is het dus.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:55 schreef CHAOS_ het volgende:
Huub heeft ze niet in haar koffer gedaan, maar ze kan wel altijd punten van hem krijgen zei hij.
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
There runs ice through her vanes.
Je lacht me wel uit maar ik ben geen Lieke en bedank je voor de juiste schrijfwijze.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit hoor, maar het staat zo grappig: ijs door haar vlaggetjes.
veins
En langzaam maar zeker vergiftigt dat haar complete verblijf in de kooi.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:57 schreef beequeen het volgende:
There runs ice through her veins.
Nietes, ik lachte OM wat je schreef.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je lacht me wel uit maar ik ben geen Lieke en bedank je voor de juiste schrijfwijze.
Waarvan iedereen nu wel weet dat hij een vriendin thuis heeft zitten. Lieke zou wel gek zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:01 schreef neehe het volgende:
Zal Dimitri opdracht hebben om Lieke te versieren ?
Kijk, dat zou oliebollen opleverenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:20 schreef schatje het volgende:
Lonny bakt ook hond.
Volgens hem smaakt een zwervershond het malst.
Hij keek niet blij.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:24 schreef schatje het volgende:
Jaap: "Luc weet alles van pillensmokkel".
"Het is niet altijd feest"quote:Op woensdag 19 december 2007 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Zwerver bedelt zo'n 80 a 90 E per dag bijelkaar.
Dat is ruim 2000 E in de maand....
Ik word ook zwerver...
Een bijstandsmoeder kwijlt bij dat bedragquote:Op woensdag 19 december 2007 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik word ook zwerver...
Nee, ik denk dat het een goede weergave is van hoe het straks gaat.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:25 schreef neehe het volgende:
A en S zullen wel zegeen :Ga maar bij Lieke slapen.
Of is dat te voorspelbaar ?
Dat wordt je niet zomaar natuurlijk..quote:Op woensdag 19 december 2007 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik word ook zwerver...
Budget begint op te rakenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:27 schreef T-lex het volgende:
[..]
De kerstman is ook niet meer wat het geweest is....
Die heeft een dak boven het hoofd...inkomen, eten etc.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Een bijstandsmoeder kwijlt bij dat bedrag
oja... vindt Selene het wel goed dat er iemand aan tafel zit zonder pak?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:29 schreef neehe het volgende:
De zwerver zal wel een mooi pak krijgen en een knipbeurt, en ziet er dan nog het meest van allemaal als miljonair uit.
Wie weet is het wel een miljonair vermomd als zwerver.
De mooiste bewoner op dit momentquote:
quote:
Van 2000 euro per maand, bijna geen uitgaven, kan hij ook leuk sparen voor een dak boven zn hoofd.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die heeft een dak boven het hoofd...inkomen, eten etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |