Kijk, dat zou oliebollen opleverenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:20 schreef schatje het volgende:
Lonny bakt ook hond.
Volgens hem smaakt een zwervershond het malst.
Hij keek niet blij.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:24 schreef schatje het volgende:
Jaap: "Luc weet alles van pillensmokkel".
"Het is niet altijd feest"quote:Op woensdag 19 december 2007 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Zwerver bedelt zo'n 80 a 90 E per dag bijelkaar.
Dat is ruim 2000 E in de maand....
Ik word ook zwerver...
Een bijstandsmoeder kwijlt bij dat bedragquote:Op woensdag 19 december 2007 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik word ook zwerver...
Nee, ik denk dat het een goede weergave is van hoe het straks gaat.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:25 schreef neehe het volgende:
A en S zullen wel zegeen :Ga maar bij Lieke slapen.
Of is dat te voorspelbaar ?
Dat wordt je niet zomaar natuurlijk..quote:Op woensdag 19 december 2007 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik word ook zwerver...
Budget begint op te rakenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:27 schreef T-lex het volgende:
[..]
De kerstman is ook niet meer wat het geweest is....
Die heeft een dak boven het hoofd...inkomen, eten etc.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Een bijstandsmoeder kwijlt bij dat bedrag
oja... vindt Selene het wel goed dat er iemand aan tafel zit zonder pak?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:29 schreef neehe het volgende:
De zwerver zal wel een mooi pak krijgen en een knipbeurt, en ziet er dan nog het meest van allemaal als miljonair uit.
Wie weet is het wel een miljonair vermomd als zwerver.
De mooiste bewoner op dit momentquote:
quote:
Van 2000 euro per maand, bijna geen uitgaven, kan hij ook leuk sparen voor een dak boven zn hoofd.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die heeft een dak boven het hoofd...inkomen, eten etc.
Ik wil haar hebben!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Met die grijze haren. Ik heb een zwak voor ouder wordende honden. Zo schattig.
Ben ik nu gemeen als ik hoop dat hij Brian bijt.Als hij weer dom koesiekoesie doet.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:30 schreef ericahysterica het volgende:
zometeen bijt die hond in de billen van selene
Kort door de bocht vind je ook niet?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Van 2000 euro per maand, bijna geen uitgaven, kan hij ook leuk sparen voor een dak boven zn hoofd.
en aangezien hij het regelboek niet heeft gelezen mag hij gratis ende voor niks Brian een keer meppenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:32 schreef kit2u het volgende:
Stop Mike in bad en wat andere kleding en je hebt zo een straatslimme speler.
Eentje waarvoor Huubje en Brian in de broek schijten.
Hard ende meedogenloosquote:Op woensdag 19 december 2007 19:34 schreef avonne het volgende:
[..]
en aangezien hij het regelboek niet heeft gelezen mag hij gratis ende voor niks Brian een keer meppen![]()
![]()
Ja en dat doen ze met heel wat minder geld.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die heeft een dak boven het hoofd...inkomen, eten etc.
Niet alleen een bijstandsmoeder hoor...................quote:Op woensdag 19 december 2007 19:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Een bijstandsmoeder kwijlt bij dat bedrag
Ja, dat zal best meespelen, mooi tv momentje...quote:Op woensdag 19 december 2007 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Zwerver is echt geen zwerver hoor... ze doen nu net of het Kruimeltje met Moor is ofzo, alsof die bestaan... and remember, het is 1ste kerstdag.
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben ik nu gemeen als ik hoop dat hij Brian bijt.Als hij weer dom koesiekoesie doet.
Pak jij Dimitri maar. Neem ik die hond. Die heet Dylano toch of heb ik dat verkeerd gehoord?quote:
Vind ik wel meevallen. 2000 euro per maand is een boel geld. Daar kan je als je wilt heel veel zinnigs mee doen.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kort door de bocht vind je ook niet?
Huub heeft zijn kamer opgezegd toen hij de gouden kooi inging. Hij woont al sinds zijn 17de niet meer thuis. Maar dakloos zou ik dat niet noemen.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:35 schreef kit2u het volgende:
Daar gaat Huub weer met zijn baan zoeken en een kamer.
Huub , je had zelf geen stuiver en geen dak zak.
Herman is incognitoquote:Op woensdag 19 december 2007 19:36 schreef Py het volgende:
Zwerver Miky mompelt een beetje. Maar als je die pet van zijn hoofd haalt en je trimt die baard, dan is het net Herman Heinsbroek
Oke deal.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Pak jij Dimitri maar. Neem ik die hond. Die heet Dylano toch of heb ik dat verkeerd gehoord?
Gansje , Huub heeft in Amsterdam overal geslapen behalve in iets van zichzelf.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub heeft zijn kamer opgezegd toen hij de gouden kooi inging. Hij woont al sinds zijn 17de niet meer thuis. Maar dakloos zou ik dat niet noemen.
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:38 schreef kit2u het volgende:
Hee lulletje Luc , wat ben je stil man.
beetje sip? Beetje broekpoep?
Kijk maar eens goed naar Mike , da's nou echt zo'n Ghetto vent die wat heeft meegemaakt.
Niet eentje die vanuit een fantasie naar boven komt.
Zal ik vragen of hij naast je komt zitten?
Of is je gastspeler rol dan snel uitgespeeld?
Heeft ze dat nog niet gevraagd dan? Hij is toch al langer als 10 minuten binnenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:40 schreef ericahysterica het volgende:
amanda vraagt naar zijn sexlevennog even en dan vraagt ze naar zijn sterrenbeeld
Nee, ze gaat vast vragen of hij naar het programma kijkt.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:40 schreef ericahysterica het volgende:
amanda vraagt naar zijn sexlevennog even en dan vraagt ze naar zijn sterrenbeeld
Ow noesss.quote:
Hij heeft zelf gezegd dat hij nu een bootje heeft en hoopt dat hij dat binnenkort kan kopen......wat een BS gedoe in dat hok. Kunnen ze nu echt niks anders verzinnen?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:41 schreef Mokum020 het volgende:
Zonder persoonlijk te worden zouden er sommigen weer eens terug naar school moeten....
http://www.scholieren.com/werkstukken/13383
Is wel iets waar Amanda wel verstand van heeft natuurlijk.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft ze dat nog niet gevraagd dan? Hij is toch al langer als 10 minuten binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |