Huub heeft zijn kamer opgezegd toen hij de gouden kooi inging. Hij woont al sinds zijn 17de niet meer thuis. Maar dakloos zou ik dat niet noemen.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:35 schreef kit2u het volgende:
Daar gaat Huub weer met zijn baan zoeken en een kamer.
Huub , je had zelf geen stuiver en geen dak zak.
Herman is incognitoquote:Op woensdag 19 december 2007 19:36 schreef Py het volgende:
Zwerver Miky mompelt een beetje. Maar als je die pet van zijn hoofd haalt en je trimt die baard, dan is het net Herman Heinsbroek
Oke deal.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Pak jij Dimitri maar. Neem ik die hond. Die heet Dylano toch of heb ik dat verkeerd gehoord?
Gansje , Huub heeft in Amsterdam overal geslapen behalve in iets van zichzelf.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub heeft zijn kamer opgezegd toen hij de gouden kooi inging. Hij woont al sinds zijn 17de niet meer thuis. Maar dakloos zou ik dat niet noemen.
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:38 schreef kit2u het volgende:
Hee lulletje Luc , wat ben je stil man.
beetje sip? Beetje broekpoep?
Kijk maar eens goed naar Mike , da's nou echt zo'n Ghetto vent die wat heeft meegemaakt.
Niet eentje die vanuit een fantasie naar boven komt.
Zal ik vragen of hij naast je komt zitten?
Of is je gastspeler rol dan snel uitgespeeld?
Heeft ze dat nog niet gevraagd dan? Hij is toch al langer als 10 minuten binnenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:40 schreef ericahysterica het volgende:
amanda vraagt naar zijn sexlevennog even en dan vraagt ze naar zijn sterrenbeeld
Nee, ze gaat vast vragen of hij naar het programma kijkt.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:40 schreef ericahysterica het volgende:
amanda vraagt naar zijn sexlevennog even en dan vraagt ze naar zijn sterrenbeeld
Ow noesss.quote:
Hij heeft zelf gezegd dat hij nu een bootje heeft en hoopt dat hij dat binnenkort kan kopen......wat een BS gedoe in dat hok. Kunnen ze nu echt niks anders verzinnen?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:41 schreef Mokum020 het volgende:
Zonder persoonlijk te worden zouden er sommigen weer eens terug naar school moeten....
http://www.scholieren.com/werkstukken/13383
Is wel iets waar Amanda wel verstand van heeft natuurlijk.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft ze dat nog niet gevraagd dan? Hij is toch al langer als 10 minuten binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |