ze worden steeds beter hequote:Op woensdag 19 december 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Als je ¤ 10.000 had zou je dan nieuwe miljonair willen zijn?
Deze lijst ik in.
Was wel vaag...ze noemen allebij wat namen en weten meteen over wie ze het hebben.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:49 schreef Prospera het volgende:
Brian gelooft dat hij een echte zwerver is, natuurlijk omdat ze dezelfde matties hadden op Curacao.
Al de zwervers die ik heb gezien zitten ook dagelijks op het paard.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb je wel eens paard gereden??
Ik heb er genoeg van, weltrusten
Nou, ik zie eerder Brian met zijn gitaartje ergens pingelen nadat hij net vrijgekomen is.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:52 schreef akveor het volgende:
Ja Huub kijk maar goed naar die zwerver... Dat is jou toekomst.
Maar leuk eindelijk eens een zuipmaatje voor Huub en hij heeft een nieuwe bedgenoot...
Hij is al 14 jaar niet dronken geweest en heeft al 14 jaar geen sex gehadquote:Op woensdag 19 december 2007 20:52 schreef akveor het volgende:
Maar leuk eindelijk eens een zuipmaatje voor Huub en hij heeft een nieuwe bedgenoot...
Brian is voor mij kandidaat nummer 1 om bij het Leger des Heils aan te kloppen.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:52 schreef akveor het volgende:
Wat een schatje is het tochquote:Op woensdag 19 december 2007 20:56 schreef Kinga het volgende:
Selene wil hem geld geven...
Hij kan natuurlijk in de komende 11 dagen jarig zijn en dan 39 worden...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:39 schreef Carlaa het volgende:
hij is van 67 en hij is 38??
Vreemd, ik ben van 69, en ik ben ook 38
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:00 schreef schatje het volgende:
Amanda kreeg een keer diarree tussen haar tenen.
Dan nog zou hij geen 38 zijn en 39 worden (maar 40).quote:Op woensdag 19 december 2007 21:02 schreef Leandra het volgende:
Hij kan natuurlijk in de komende 11 dagen jarig zijn en dan 39 worden...
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:08 schreef pullup het volgende:
Luc is er wel heel happig op om die zwerver te ' ontmaskeren' , iemand die langer dan hij in de gevangenis heeft gezeten is pikt hij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |