Lol en dan hebben we straks zo supriseshow achtig is.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Kan iemand een caps maken met Brain in deze positie?? Die neus he?? Die lijkt heel echt hoor.
Zelfde postuur, zelfde haarkleur en enigszins dracht, praat af en toe ook dweperig, papiments.
Ik kan het helemaal fout hebben, maar het verbaasd me niets als het wel zo is. Tenslotte heeft Brain hem uitgenodigd.
Die wist misschien, dat zijn vader zwerver van beroep was tegenwoordig.
Ja maar je vergeet effe dat Brian morgen gaat regelen dat Mikey zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 21:45 schreef Dark het volgende:
Brian ligt ook weer oliebollen te bakken........... hij heeft z'n tvmomentje met de zwerver weer gehad.
Flens heeft weer zitten soppen bij de monoloog van his holiness tegen Mikey.........quote:Op woensdag 19 december 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oooooh, hij mag weer lekker op bed liggen en zijn hyenakreetjes uiten?
Flens is snel tevreden.
Daar kun jij toch niks aan doen?quote:
No wayquote:Op woensdag 19 december 2007 21:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sorry?
heb jij hem veroorzaakt?
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sorry?
heb jij hem veroorzaakt?
Ach, hij krijgt al een stijve als hij de woorden koetsjiekoetsjie hoort.quote:
Hij is net zo benieuwd als wij hoe dat zooitje eruit ziet...quote:Op woensdag 19 december 2007 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Op de één of andere manier kickt Brian op het dode haar van Amanda onder die pruik. Hij zegt dat hij haar vanavond zal masseren, maar dan moet ze wel haar pruik af doen.
Amanda bereed hem...quote:Op woensdag 19 december 2007 21:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach, hij krijgt al een stijve als hij de woorden koetsjiekoetsjie hoort.
Daar hoef jij je niet voor te verontschuldigen hoor.......
Ja en naar: Onder weg naar morgen en Goede tijden slechte tijden. As the world turn enz enz.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:39 schreef akveor het volgende:
[..]
OMG.... we zitten naar Vermist te kijken....
Huis van Bewaring...quote:Op woensdag 19 december 2007 21:57 schreef Kinga het volgende:
Huub neemt de telefoon op met: huis van brian..
LOL, ik denk hetquote:Op woensdag 19 december 2007 21:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Huis van Bewaring...
pammetje nodig?
Ik denk dat het ook is omdat Huub om Lieke geeft en ziet dat ze het in haar eentje niet redt, vooral na een dag van vandaag, waarin ze door iedereen is afgezeken. Hij kan het niet voor haar opnemen als zij alle deuren dicht houdt en bood haar daarom zijn vriendschap aan.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:54 schreef coldstar het volgende:
Ik begrijp zo langzamerhand niet waarom Huub, Lieke niet eens met rust laat. Hij blijft haar achterna lopen, het begint steeds meer op stalken te lijken. Hij moet en zal het gelijk toch aan zijn kant krijgen. Ik vraag me af wat hij van haar verwacht.....toch niet dat alles weer bij het oude komt. Dan heeft hij wel een hele dikke bunker voor zij kop.....
Andere script:quote:Op woensdag 19 december 2007 21:50 schreef Ayelet het volgende:
[..]
Lol en dan hebben we straks zo supriseshow achtig is.
Zwerver: brian ik ben eigelijk je vader. Ik durfte je niet eerder te zien of dat je mij zag. Ik ben zo diep gezonken en heb jouw, je broer en Netty verwaarloos. Nu ik zie ik pas in wat voor klootzak ik was. Door al mijn opgekropte haat, ontvriendelijk heden naar andere en fout levensstijl ben ik op straat beland. Dat is mijn straf die ik kreeg en die ik terecht vind. Ik hoop dat jullie me ooit kunnen vergeven, meer vraag ik niet.
* en dan vliegen ze elkaar in de armen*
* alles vergeten en vergeven het is tenslotte bijna kerst*
* redactie heeft weer een mooie opname *
* en misschien dat brian, kenneth, netty en zijn vader een luxe kerstvliegreis krijgen aangeboden. *
huis van bewaringquote:Op woensdag 19 december 2007 21:57 schreef Kinga het volgende:
hij zei;quote:Op woensdag 19 december 2007 21:57 schreef Kinga het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:57 schreef Kinga het volgende:
Huub neemt de telefoon op met: huis van bewaring ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |