Ik miste de tags van dit topic alquote:Op woensdag 19 december 2007 19:45 schreef Dagonet het volgende:
Dndiek, succes natuurlijk met tags zetten en users najagen op betalingen. Jullie laten beiden een VBL na waar je met een goed gevoel op terug kan kijken.
Niks aan toe te voegen!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Heren, super bedankt voor de tijd die jullie in VBL hebben gestoken. Ik kom nog steeds met plezier hier en dat heb ik mede aan jullie te danken.
Kaap & de stakingsrel halen het gemiddelde naar benedenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het was ook wel weer tijd he. Wat is de gemiddelde levensduur van een mod op VBL?
dniekquote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:53 schreef Suijk het volgende:
Jammer, maar begrijpelijk! Bedankt!
Ray kan het wel in zijn eentje af.
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ray is een rood kruisje, wat ben je weer complimenteus Sjimz.
Daar komt het wel op neer jaquote:
Modje worden?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Heren, super bedankt voor de tijd die jullie in VBL hebben gestoken. Ik kom nog steeds met plezier hier en dat heb ik mede aan jullie te danken.
uiteraard vergeet ik die netquote:
Die moest ik nog even apart vermelden, maar die blijft blauw dus ik was het vergeten.quote:
Beestenbende, die crew.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:31 schreef sjimz het volgende:
Gaat er een eend weg, komt er een slang voor in de plaats
Een slang in het kippenhok erbij, dat gaat leuk wordenquote:
Ik blijf geen VBL-MEDjes tikken, hé?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:38 schreef RayMania het volgende:
Oach, de ratten zitten een treetje hoger in de rangorde, toch shmoop? Daar hebben wij geen last van.
ik wil ook wel blijven maar dan moet je ff een mod op een leuk subforum eruit gooienquote:Op woensdag 19 december 2007 22:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Die moest ik nog even apart vermelden, maar die blijft blauw dus ik was het vergeten.
Diekske, tof dat je blijft.![]()
Op VBL is nog een plekkiequote:Op woensdag 19 december 2007 22:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wil ook wel blijven maar dan moet je ff een mod op een leuk subforum eruit gooien
20 maanden VBL is voor mij wel genoegquote:
Je hebt het prima gedaan hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:58 schreef rubbereend het volgende:
20 maanden VBL is voor mij wel genoeg
Is "Neuken?" te 2006?quote:
Er zijn wel een paar uitzonderingen geweest, maar de laatste jaren inderdaad veel die het jaar niet redden.quote:Op donderdag 20 december 2007 02:28 schreef Grulez het volgende:
Een jaar is dus de maximale houdbaarheidsdatum op VBL.
Zegt de uitzondering zelfquote:Op donderdag 20 december 2007 07:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar uitzonderingen geweest, maar de laatste jaren inderdaad veel die het jaar niet redden.
Ik wil 'm ook wel mee uit eten nemen, maar blauw maken is goedkoper.quote:
ach met voetballers toch hetzelfdequote:Op woensdag 19 december 2007 20:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het was ook wel weer tijd he. Wat is de gemiddelde levensduur van een mod op VBL?
bedankt jongens. Ik denk dat alleen het KLB topic zwaarder is, deze komt op tweede plaatsquote:Op woensdag 19 december 2007 19:45 schreef Dagonet het volgende:
Eend, haske bedankt voor de gedane moeite in één van de lastigste fora met de zwaarste 'aanwezigheidverplichting'. Zolang je dat verzuurd zijn maar laat..
Dndiek, succes natuurlijk met tags zetten en users najagen op betalingen. Jullie laten beiden een VBL na waar je met een goed gevoel op terug kan kijken.
Wil je me weghebben?quote:Op zondag 23 december 2007 12:37 schreef WeebI het volgende:
maar waarom konden jullie Ray niet gewoon ook meenemen
Alsof dat niet reden genoeg isquote:Op zondag 23 december 2007 12:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wil je me weghebben?. Alleen maar omdat ik voor
Barca
ben hè
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |