Is "Neuken?" te 2006?quote:
Er zijn wel een paar uitzonderingen geweest, maar de laatste jaren inderdaad veel die het jaar niet redden.quote:Op donderdag 20 december 2007 02:28 schreef Grulez het volgende:
Een jaar is dus de maximale houdbaarheidsdatum op VBL.
Zegt de uitzondering zelfquote:Op donderdag 20 december 2007 07:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar uitzonderingen geweest, maar de laatste jaren inderdaad veel die het jaar niet redden.
Ik wil 'm ook wel mee uit eten nemen, maar blauw maken is goedkoper.quote:
ach met voetballers toch hetzelfdequote:Op woensdag 19 december 2007 20:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het was ook wel weer tijd he. Wat is de gemiddelde levensduur van een mod op VBL?
bedankt jongens. Ik denk dat alleen het KLB topic zwaarder is, deze komt op tweede plaatsquote:Op woensdag 19 december 2007 19:45 schreef Dagonet het volgende:
Eend, haske bedankt voor de gedane moeite in één van de lastigste fora met de zwaarste 'aanwezigheidverplichting'. Zolang je dat verzuurd zijn maar laat..
Dndiek, succes natuurlijk met tags zetten en users najagen op betalingen. Jullie laten beiden een VBL na waar je met een goed gevoel op terug kan kijken.
Wil je me weghebben?quote:Op zondag 23 december 2007 12:37 schreef WeebI het volgende:
maar waarom konden jullie Ray niet gewoon ook meenemen
Alsof dat niet reden genoeg isquote:Op zondag 23 december 2007 12:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wil je me weghebben?. Alleen maar omdat ik voor
Barca
ben hè
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |