quote:Op woensdag 19 december 2007 20:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ray is een rood kruisje, wat ben je weer complimenteus Sjimz.
Daar komt het wel op neer jaquote:
Modje worden?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Heren, super bedankt voor de tijd die jullie in VBL hebben gestoken. Ik kom nog steeds met plezier hier en dat heb ik mede aan jullie te danken.
uiteraard vergeet ik die netquote:
Die moest ik nog even apart vermelden, maar die blijft blauw dus ik was het vergeten.quote:
Beestenbende, die crew.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:31 schreef sjimz het volgende:
Gaat er een eend weg, komt er een slang voor in de plaats
Een slang in het kippenhok erbij, dat gaat leuk wordenquote:
Ik blijf geen VBL-MEDjes tikken, hé?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:38 schreef RayMania het volgende:
Oach, de ratten zitten een treetje hoger in de rangorde, toch shmoop? Daar hebben wij geen last van.
ik wil ook wel blijven maar dan moet je ff een mod op een leuk subforum eruit gooienquote:Op woensdag 19 december 2007 22:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Die moest ik nog even apart vermelden, maar die blijft blauw dus ik was het vergeten.
Diekske, tof dat je blijft.![]()
Op VBL is nog een plekkiequote:Op woensdag 19 december 2007 22:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wil ook wel blijven maar dan moet je ff een mod op een leuk subforum eruit gooien
20 maanden VBL is voor mij wel genoegquote:
Je hebt het prima gedaan hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:58 schreef rubbereend het volgende:
20 maanden VBL is voor mij wel genoeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |