Na bijna een jaar mod te zijn geweest ga ik weer mn zwartje jasje opzoeken.
Toen ik destijds begon hadden we als modteam een aantal dingen die we wilde bereiken (zoals het weer leefbaar krijgen van een aantal reeksen en het uitbannen van het gooien met ziektes) en voor mijn gevoel is dat redelijk gelukt. Daarbij komt ik regelmatig drukke periodes heb waardoor ik tijdens wedstrijden niet veel online kan zijn. Aangezien dat de piekmomenten zijn hier op VBL is dat niet echt handig

Tijd voor een verse kracht dus!
Zelf blijf ik nog even blauw om alles rond het jubileum mee af te handelen en het speciale jubileum topic online te gooien en dan kan ik begin januari mooi deze blauwe jas uitdoen en verder te gaan als verzuurde ex-crew

Ik wil hier in iedergeval nog wel even mn (ex) mod collega's bedanken voor de leuke modtijd

rubbereend
&
Zoals verwacht stap ik over van VBL naar V&A!
Ik heb met veel plezier een klein jaartje gemod op VBL, maar het is nu tijd om aan mezelf te denken en weer lekker in de weekenden vrij te zijn om te doen en laten wat ik wil. Zoals gewoon weer eens lekker een middagje zelf voetbal kijken zonder FOK! in de gaten te houden.
Zoals rubbereend al zegt, denk ik dat we de livescoretopics weer leefbaar hebben gemaakt en ik hoop dan ook dat de opvolgers van ons tweeën dit kunnen vasthouden.
Omdat ik het modden nog niet helemaal achter me wil laten, zal ik blauw blijven. Ik ga het Vraag&Aanbod-forum modden.
Ik wil iedereen (dus mijn blauwe collega's en alle VBL-users) bedanken voor de leuke modtijd op VBL

dndiek
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)