Níet Final Fantasy...quote:Op woensdag 19 december 2007 15:22 schreef knars het volgende:
In 2002 bracht Sega een videogame uit op de PS2 en de Dreamcast wat destijds werd gepresenteerd als een ware synesthesie tussen beeld en geluid. Een shoot 'em up, maar zonder ingesproken teksten, zonder vaste achtergrondgeluiden. De soundtrack was een soort trancemuziek, en het meest interessante: als je als speler een schot afvuurde, werd dat verwerkt in de muziek, en waar het nogal mellow begint zit je aan het eind van een level te stuiteren op een technoparty.
Hoe heet dit spel?
quote:Op woensdag 19 december 2007 15:42 schreef Megalomaniac het volgende:
Was het geen ingebouwd iets???
quote:is a non-album track by Underworld, originally released in 1993 in the UK. It became one of their biggest club/live anthems despite the fact it could not be found on an album. However, it did appear on many compilations, b-sides, and even appeared on a bonus disc for Second Toughest in the Infants (1996). The first promo release of the single was pressed onto pink vinyl, and is highly collectible as it has another non-album track, Why, Why, Why. Due to this track's obscurity, there are, incidentally, many bootlegs of it. The more common release has "Cowgirl" on it. There is also a limited white vinyl pressing available in the US.
Dus Rez, jaquote:Op woensdag 19 december 2007 16:06 schreef MadMaster het volgende:
Rez/Cowgirl of alleen Rez?
Edit: Cowgirl staat al in de hint, dus...
Volgend jaar een remake in HD op de XBOX 360quote:The game is notable for replacing the typical sound effects found in most rail shooter games with trance music, with sounds and melodies created by the player as they target and destroy foes in the game, leading to a form of synesthesia, enhanced by an optional Trance Vibrator peripheral. Although Rez was critically acclaimed, it did not get much commercial attention in the United States, partly due to its esoteric gameplay experience.
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Rez
Level42 en OMD kan ik me zelf niet meer herinneren, maar schijnt goed te zijn, hoewel die tijdens een speciale Veronica's Rocknight t.b.v. Greenpeace gespeeld hebben. De concerten waar ik op doel waren iets eerder.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sade, OMD, INXS, Talk Talk, Level 42
Nog wat dieper gegraven en akkoord.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
INXS speelde bij mij weten ook op de Greenpeace/Veronica A-status Rocknacht..
Ik doelde eigenlijk op de eerdere serie in de Amsterdamse Jaap Edenhal met o.a. Sade, Talk Talk, Sniff 'n The Tears, Madness, The Specials en Raymond van het Groenewoud, maar die waren begin jaren '80 en niet midden jaren '80.quote:Op 26 October 1985 spelen ze in Ahoy (Veronica Rocknight for Greenpeace - met de Frank Boeijen Groep, Mai Tai, OMD en INXS).
Newbiedoobiedoo +1quote:Op woensdag 19 december 2007 17:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
radiohead - pablo honey?
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Japan - Tin Drum
(sorry voor zo snel na al die moeite)
punten naar degene die het als eerst correct gespeld heeft?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zijn privéchauffeuse
Je was erbij?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zijn privéchauffeuse
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:05 schreef bukgeit het volgende:
Turks Fruit?
Dank je, ik heb er nog eentje uit de jaren 70 klaar liggen.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:01 schreef Captain_Redbeard het volgende:
leuke vragen met die hoesdetails
batrid + 1quote:Op woensdag 19 december 2007 20:33 schreef bartrid het volgende:
fairytale of new york van the pogues met kirsty mccoll
quote:So kudos tofor donning their Christmas jumpers and penning an ode which encapsulates post 9/11 paranoia and 21st century malaise via a song about a psychotic vigilante Santa (he knows if you’ve been bad or good and he’s got a bullet for you either way). That’s my Christmas!
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:08 schreef n0r het volgende:
Sorry, had er geen klaarliggen, maar volgens hetzelfde idee als de vraag van Burnett:
Welk album en van wie?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:16 schreef cafca het volgende:
David Bowie - The rise and fall of Ziggy Stardust and the spiders from Mars
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Flaming Lips- The Soft Bulletin
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Flaming Lips- The Soft Bulletin
Met 55.900 Google-hits zou ik het geen onbekende dame durven noemen...quote:Op woensdag 19 december 2007 23:05 schreef MadMaster het volgende:
Hé, eindelijk geen platenhoes, maar wel een onbekende dame...
Nee, niet echt. Eigenlijk is deze miep niet in één genre onder te brengen.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:15 schreef peaceman het volgende:
metalmiep?
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Eigenlijk is deze miep niet in één genre onder te brengen.
Jij kent 'r niet? Had eigenlijk mijn hoop op jou gericht, aangezien jij toch wel van de vrouwelijke muzikanten bent...quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Klassiek, pop, electro, blablabla. Ik stuur je wel eens wat op.
Daarom zeg ik ook, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 19 december 2007 23:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jij kent 'r niet? Had eigenlijk mijn hoop op jou gericht, aangezien jij toch wel van de vrouwelijke muzikanten bent...
quote:Though an active performer and recording artist with a cult following of her own,first gained widespread notoriety in 2003 when she was discovered by former Hole frontwoman Courtney Love, who brought
to France to work on Love's debut solo album, America's Sweetheart (2004).
then toured with Love as part of the all-female band The Chelsea, making appearances on The Tonight Show and the Late Show with David Letterman. Through Love,
became acquainted with Smashing Pumpkins' frontman Billy Corgan.
When The Chelsea's tour was halted due to Love's multiple legal issues,returned to Chicago and began working with Corgan. "DIA", a song from his solo album TheFutureEmbrace, features her violin and backing vocals. On December 23, 2004,
performed with Corgan and Dennis DeYoung on the WGN Morning Show in Chicago. She continued to work with him until the spring of 2005. As a part of her "punktorian" fashion label WillowTech House, she designed and tailored costumes for the music video for Corgan's single "Walking Shade".
De achternaam is alvast juist.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:36 schreef bukgeit het volgende:
Nee, sorry. ......... Autumn.
Dan geef ik het antwoord maar:quote:Op woensdag 19 december 2007 23:47 schreef bukgeit het volgende:
Tja, wik en weeg.
Ze heeft inderdaad al meerdere bekende vriendjes gehad (of bedoel je dat nietquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 08:43 schreef Mark het volgende:
Ze heeft inderdaad al meerdere bekende vriendjes gehad (of bedoel je dat niet)
En nog een keertje nummer 3 zelfs...met wat anderen erbijquote:Op donderdag 20 december 2007 09:25 schreef MadMaster het volgende:
Geen Smokie, iets eerder en goed voor een #2-hitnotering (en nog een nauwelijks noemenswaardige notering in de hitlijsten)...
"oh ja"...quote:Op donderdag 20 december 2007 10:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Paper Lace? In dat geval met dank aan Gambolputty
quote:"" was the lead song from the second of two EPs by the British rock group
. The EP, titled 3 X 3 (as it featured three tracks and the band comprised three musicians), peaked at #10 on the album charts in mid-1982. The success of the EP led to an appearance on Top of the Pops. In America "
" was released as a standard single, backed by "You Might Recall".
The title came from a line in the 1973song "Dancing with the Moonlit Knight" ("
, cried a voice in the crowd"), which
rehearsed at a soundcheck, leading to the conception of the song. "
" is one of
songs that features the Earth, Wind & Fire horn section, the other being "No Reply At All"
Ik vind 't 1 van hun beterequote:Op donderdag 20 december 2007 11:29 schreef knars het volgende:
Overigens een van hun slechtste nummers, imho.
[snob-mode]quote:Op donderdag 20 december 2007 11:57 schreef knars het volgende:
Omdat iedereen wel eens de midprice bakken heeft doorgespit moet dit een eitje worden.
newbiedoobiedoo +1quote:Op donderdag 20 december 2007 10:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Paper Lace? In dat geval met dank aan Gambolputty
exact jaquote:Op donderdag 20 december 2007 12:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Fig 1; Dance into the light
Fig 2: But...Seriously
Fig 3: Face Value
Fig 4 Testify
Fig 5: No Jacket Required
Fig 6: Hello I Must Be Going
Fig 7: Both Sides
Volgorde:
Fig 3
Fig 6
Fig 5
Fig 2
Fig 7
Fig 1
Fig 4
Zoiets?
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het kleine zusje van Britney Spears is zwanger!
..maargoed, die zingt niet..
Maar van welke zangeres is 't nu bekend geworden dat ze zwanger is?
En zo gaat het maar door in dat gastenboek, maar van wie is het eigenlijk?quote:Afzender: Monique - zondag, 29 oktober 2006 om 11:07, van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel gezonde jaren toegewenst, en we hopen dat we nog lang van je kunnen genieten en wie weet mag je nog wel in meer musicals spetteren want één ding is zeker in Cats doe je dit zeker.
Een hele fijne dag en tot vanavond vanaf rij 7.
Groetjes Eugène, Monique en een hele dikke knuffel van je kleinste fan Xander.
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:51 schreef bukgeit het volgende:
Lily Allen en Britneys zus.
Dat was een goeie inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:32 schreef bukgeit het volgende:
Mijn favoriete vraag was die van ranja op 19 april om 13.07 uur.
Op dat moment had jij zelf een vraag open staan...quote:Op donderdag 20 december 2007 13:32 schreef bukgeit het volgende:
Mijn favoriete vraag was die van ranja op 19 april om 13.07 uur.
Omdat bukgeit niet zo'n grappenmaker is?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waarom neem ik dit soort posts toch altijd serieus?
Iggy +1quote:Op donderdag 20 december 2007 13:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Emily Simon
Jane Birkin
Alfa Rococo![]()
Heerlijke cd!
Tuurlijk! MadMaster +1quote:Op donderdag 20 december 2007 14:12 schreef MadMaster het volgende:
Fresh Fruit Records
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:12 schreef MadMaster het volgende:
Fresh Fruit Records
Nee, het is niet dé zuster en ook niet Sandra Kim...quote:Op donderdag 20 december 2007 14:49 schreef Mark het volgende:
Sandra Kim?
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:15 schreef Burnett het volgende:
victoria williams
All Kinds Of Everything en zo...quote:Op donderdag 20 december 2007 15:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dana
Trek er es niet zo'n chagrijnig gezicht bij..quote:Op donderdag 20 december 2007 15:28 schreef Burnett het volgende:
tremeloes...
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:36 schreef MadMaster het volgende:
Dat is die jongen die op Nevermind van Nirvana heeft gestaan als baby...
Had al een vermoeden dattie eerder gevraagd was...quote:Op donderdag 20 december 2007 15:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
hehe, het is idd best of 2007-vragen vandaag
Zo steek je hier ook nog eens wat op...quote:Op donderdag 20 december 2007 15:40 schreef Burnett het volgende:
Had al een vermoeden dattie eerder gevraagd was...
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:48 schreef Mark het volgende:
Omdat anders mensen in de midprice bakken naar Phil Collins lopen te zoeken?
Alvast een prettig uiteinde en een desondanks hopelijk een goed begin...quote:
Knars +1quote:Catwalk Criminal, de nieuwe single van Kane, gaat 1 januari gelijktijdig in premiere op radio, televisie en internet. Dat maakte platenmaatschappij Universal Music woensdag bekend.
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:12 schreef MadMaster het volgende:
ABC = Lexicon Of Love
Ik zie er 2 van The Policequote:Op donderdag 20 december 2007 20:27 schreef Burnett het volgende:
Ik parkeer 'm wel even...
Welk "Bandje"?
[ afbeelding ]
Weggever van de week inderdaad...quote:Op donderdag 20 december 2007 20:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Doet mij erg the Police-erig aan
Dat ging nu sneller dan toenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Debbie Gibson - Out of the blue
quote:Prince Mohammed (pseudoniem van George Nooks, geboren ca. 1958) is een Jamaicaanse diskjockey en zanger.
In 1978 nam George Nooks, die tot dan vooral als diskjockey aan disco-mixen had gewerkt, de artiestennaam Prince Mohammed aan. Soms noemde hij zichzelf ook George Knooks. Prince Mohammed is vooral bekend van zijn nummer 1-hit in Nederland Someone loves you honey, samen met June Lodge.
Een minder bekend verhaal is een Milli Vanilli avant-la-lettre. George Nooks is de echte zanger op 'How 'Bout Us', de grootste hit van de band Champaign.
Speelde al mee met KISS, terwijl Ace Frehley nog officieel de gitarist was en heeft ook meegespeeld op 'Relight My Fire' van Dan Hartman...quote:Op donderdag 20 december 2007 18:12 schreef Mark het volgende:
Vinnie Vincent
Dat is Steve Stevens, veelal te vinden in de buurt van Billy Idol...quote:Op donderdag 20 december 2007 18:17 schreef Mark het volgende:
En terwijl ik ga eten, laat ik een soortgelijke meneer achter:
[ afbeelding ]
Smakelijk!![]()
NB: Parkeer gerust als het te moeilijk is, maar meneer is best bekend
Correctemundoquote:Op donderdag 20 december 2007 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is Steve Stevens, veelal te vinden in de buurt van Billy Idol...
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:12 schreef ranja het volgende:
1. Staying Alive
2. Massachusets
Night fever nummer 3
How Deep is Your Love nummer 15
You make me feel like dancing (U bedoelt You Should Be Dancing?) nummer 17
die laatste weet ik wel bijna zeker van niet trouwens, maar kan even niks beters bedenken
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:15 schreef Mark het volgende:
Spicks and Specks misschien ook? nummer 2
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:15 schreef ranja het volgende:
hm, ik gooi More than a Woman er nog bij.
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:15 schreef MadMaster het volgende:
En waar Ranja 'You Make Me Feel Like Dancing' heeft gezegd (is van Leo Sayer volgens mij), zeg ik
3. 'Words'
Stop de klok...
I.O.I.O. ? misschien? nummer 9 in 1970quote:Op donderdag 20 december 2007 22:19 schreef ranja het volgende:
ik zit met een titel in m'n hoofd die er niet uit wil, iets met Ohio ofzo.
die jaquote:Op donderdag 20 december 2007 22:23 schreef Burnett het volgende:
[..]
I.O.I.O. ? misschien? nummer 9 in 1970
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:20 schreef knars het volgende:
Night Fever nummer 3
You Win Again nummer 5
How Deep is your love nummer 15
Was inderdaad een nummer 1, alleen Robin Gibb solo inderdaad..., en ook 1969!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:26 schreef knars het volgende:
bedoel je dat solonummer, saved by the bell? dat was toch een nummer 1?
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:38 schreef bukgeit het volgende:
5. Don't Forget To Remember
zou dan kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |