quote:Op woensdag 19 december 2007 10:48 schreef bukgeit het volgende:
Dat is net King Cole!
Ik vind de popquizvragen makkelijkerquote:Op woensdag 19 december 2007 10:52 schreef bukgeit het volgende:
Er zijn nog al wat Kool/Cole/Coal bands en artiesten. Noem er wat zullen we zeggen... 10. Geen Cool!
Ok, maak er maar zeven van.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:31 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik vind de popquizvragen makkelijker
Net op tijdquote:Op woensdag 19 december 2007 11:39 schreef ranja het volgende:
Coal Chamber
Lloyd Cole
Nathalie Cole
Kool Moe Dee
Kool & the Gang
Paula Cole
Civilles & Cole
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:59 schreef ranja het volgende:
Welke noten horen bij de strepen van een notenbalk met een bas-sleutel?
kan even duren voor ik antwoorden controleer
een notenbalk heeft 5 lijnen, dus die laatste E hoort er niet bij. Verder klopt het.. (al wordt meestal van onder naar boven geteld)quote:Op woensdag 19 december 2007 13:20 schreef brother52 het volgende:
Van boven naar beneden: A, F, D, B, G, E als ik goed geteld heb
De bas-sleutel ook wel F-sleutel genoemd geeft aan dat de F op de 4e lijn (van onder, 2e van boven dus) staat, dan is de rest gewoon simpel doortellen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:09 schreef MadMaster het volgende:
Een notenbalk met een bassleutel kan elke noot op/tussen elke streep bevatten, alleen speel je deze lager en klinkt die dus ook lager dan wanneer er een vioolsleutel staat...
Ja, strepen, lijnen, dat dusquote:Op woensdag 19 december 2007 13:34 schreef MadMaster het volgende:
O, op die manier, je wilde de noten 'op' de lijnen benoemd hebben...
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sack heeft z'n voorliefde voor het Husky Rescue-meisje toch al eerder laten merken..en nog steeds staat 'ie open
En ik probeer je nog wel langs Bukgeit te komen...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef ranja het volgende:
Neil Tennant?
Evenmin...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:54 schreef ranja het volgende:
oh wacht, Holly Johnson?
Ebenezer 'Not' Good..quote:Op woensdag 19 december 2007 14:14 schreef knars het volgende:
Mr C van The Shamen?
Waar 2 koplopers strijden om een been, gaan de topper van de popquiz er mee heen...quote:Op woensdag 19 december 2007 14:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Phil Oakey
heel goed, geen risico nemen de volledige ofoon erbij te typenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:56 schreef knars het volgende:
sax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |