De enige die ik weetquote:Erik Hofland
Erik de Jong
Goed opgelet tijdens de gesprekken afgelopen zondag!quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:56 schreef cafca het volgende:
Our Lady Peace?
Ik dacht dat jij hem zeker wel zou kennenquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:10 schreef Burnett het volgende:
Mark Hollis
Dank voor het in mij gestelde vertrouwen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hem zeker wel zou kennen
En dan is mijn muzieksmaak nog beterquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:24 schreef Burnett het volgende:
[..]
Dank voor het in mij gestelde vertrouwen!
Heb zojuist uw fotoboek met muzikale voorkeuren bekeken en U beschikt over een meer dan uitstekende muzieksmaak...
Kennen wij elkaar?
Dankquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:24 schreef Burnett het volgende:
[..]
Dank voor het in mij gestelde vertrouwen!
Heb zojuist uw fotoboek met muzikale voorkeuren bekeken en U beschikt over een meer dan uitstekende muzieksmaak...
Kennen wij elkaar?
Ik zie het nog niet overigens...
Mark E Smith?
nope, jonge getalenteerde singer-songwriter, stond onlangs in paradiso. Niet Nederlands trouwensquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:46 schreef peaceman het volgende:
Dj?
Sack + 1quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Justin Nozuka?
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:32 schreef Burnett het volgende:
Alle uitvoerenden, geen idee
1. Alice Cooper - Poison
2. ? -?
3. Massive attack - Teardrop
Klopt ook. Alleen nog de uitvoerenden dus nogquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Doe ik voor 2 'Hyper Hyper' van Scooter in het zakje, maar wie de cover uitvoeren?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:50 schreef bukgeit het volgende:
Je vraag wordt nu toch onvolledig beantwoord?
Oftewel voor degene die 't compleet maakt. Ik verwacht eigenlijk niet dat iemand ze namelijk allemaal in z'n eentje weet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Punt voor degene die de laatste heeft.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:52 schreef bukgeit het volgende:
Ok, voeg ik José Gonzalez toe als uitvoerende van Teardrop.
Inderdaad geen Portishead. Deze band bracht eerder dit jaar een regulier album uit (hun 2e dacht ik) en onlangs een remix en rariteiten album waar de cover op staat. Die is ook een (vast?) onderdeel van hun live-set.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:56 schreef ranja het volgende:
De versie van Poison doet denken aan Portishead maar dat lijkt me sterk. Wat lijkt op Portishead? 12 Rounds, 8mm, beide niet van dit jaar... Hooverphonic
Nummero 2 is een duo uit Berlijn, wat toch 1 van de betere elektronische albums van het jaar heeft gemaakt, wat jammer genoeg niet zo is opgepakt als de bekende hypes uit die hoek van dit jaar, maar zeker ook in die categorie hoort. Mijn grote vriend Tom Yorke doet ook een beetje mee op dat album trouwens, op deze cover worden de vocalen verzorgt door Otto von Shirach.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Nummero 2 is een beetje in de stijl van Timbaland, maar of die Scooter zou willen coveren?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:25 schreef bukgeit het volgende:
Ah, dan is dat Modeselektor.
Hij stond nog op m'n lijstje, ik ga 'm donderdag beluisteren. Tja, en Fins: Nightwish zal het niet zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Happy Birthday is een geweldig album. Blind aanschaffen
Nu 1 nog.
Verre van Nightwish. Ik zei schattig, niet: "ik krijg nachtmerries van dat mens en de band is ook ruk".quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:43 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hij stond nog op m'n lijstje, ik ga 'm donderdag beluisteren. Tja, en Fins: Nightwish zal het niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |