*kuch ketting brief e-mail. *kuchquote:Op woensdag 19 december 2007 15:34 schreef mcDavid het volgende:
Weleens gehoord van een piramidespel, TS?
je hoeft niet gelijk te beledigen hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 17:52 schreef Maarten02 het volgende:
HAHAHA fucking mongooltje. natuurlijk krijg je niet 10.000 pond terug als je 6 euro investeert, noob. ze willen juist sukkels als jij die investeren zodat zij lekker veel geld verdienen.
én je bent strafbaar. Twee vliegen in één klap!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:49 schreef stekemrt het volgende:
ik wil niet lullig doen maar t werkt best wel goed
kheb 6 euro geinvesteerd, en ik heb nu al 21 euro winst. njahdas best dope ik hoop dat t nog meer wordt de komende dagen :p kga best wel out ^^
Nog niet kunnen vinden inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is de klacht eigenlijk?
ansichtkaarten zijn zo 1985, tegenwoordig gaat het met vrouwenslipjesquote:Op woensdag 19 december 2007 15:34 schreef Zjummie het volgende:
Dude, vroeger nog nooit meegedaan aan die kettingbrief dingen ? Als je 5 ansichtkaarten verstuurde, kreeg je binnen 3 weken 20.000 kaarten terug. Je mocht blij zijn als je 1 kreeg
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op donderdag 20 december 2007 18:42 schreef mcintosh het volgende:
Mijn God TS, ben je niet op het idee gekomen dat 'mailtje' te kopiëren en je eigen email adres op nummer 6 te zetten, en het vervolgens te verspreiden... zonder te betalen..
Zoals de rest dat doet..
Antwoord:quote:Wed 19 December 2007 17:47u door stekemrt
yoow
¤100.000 zei je?
Vervolgens op de mail:quote:Dat is ook mogelijk
Maak 15 euro over op banknr. ************ (tnv. D.J. Koster) en stuur een mail naar *****@*****.nl, je zult dan binnen 3 werkdagen bericht krijgen of je geselecteerd bent voor mijn speciale marketingproject.
Indien je niet geselecteerd bent (dit gebeurd doorgaans bij slechts 5% van de gevallen) ontvang je uiteraard je geld terug.
Groeten,
DJKoster
quote:goedenavond,
ik doe mee, ik heb 15 euro overgemaakt.
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:18 schreef DJKoster het volgende:
De TS is niet zo slim...
Hij stuurde mij een PM:
[..]
Antwoord:
[..]
Vervolgens op de mail:
[..]
![]()
TS, als je echt geld hebt overgemaakt, het gaat meteen weer retour
HAHAHAHAH deze post maakt m'n dag weer goedquote:Op donderdag 20 december 2007 19:18 schreef DJKoster het volgende:
De TS is niet zo slim...
Hij stuurde mij een PM:
[..]
Antwoord:
[..]
Vervolgens op de mail:
[..]
![]()
omgquote:Op donderdag 20 december 2007 19:18 schreef DJKoster het volgende:
De TS is niet zo slim...
Hij stuurde mij een PM:
[..]
Antwoord:
[..]
Vervolgens op de mail:
[..]
![]()
Tuurlijk zijn er dan mensen die geld gaan overmaken, kijk maar naar TSquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:06 schreef Florian_ het volgende:
Stel je stuurt geen geld (duh) maar je zet gewoon je eigen email ertussen en gaat dan keihard spammen, zouden er dan echt van die mensen zijn die geld gaan overmaken
niet dat ik het van plan ben trouwens![]()
De TS is niet zo slim...
Hij stuurde mij een PM:
[..]
Antwoord:
[..]
Vervolgens op de mail:
[..]
![]()
Je ziet daar 6 e-mailadressenquote:Op woensdag 19 december 2007 15:36 schreef stekemrt het volgende:
[..]
misschien wel, maar het punt is. het hoeven geen 10.000 man te zijn :S als je even had gelezen had je onderaan een rekensommetje zien staan waarbij het mogelijk is om 15000 te verdienen nadat 5 mensen je tekst lezen.
dat vond ik best wel tof![]()
maar, ik weet niet of t werkt :s dit is mn eerste "newgroup" overigens :p
Big dealquote:Op zondag 4 mei 2008 16:50 schreef McGilles het volgende:
Er zijn hier inderdaad mensen mee rijk geworden, maar dat zijn alleen de dikke negerts die vanuit Afrika deze spammailtjes rondsturen naar de grootste debielen ter wereld, die hebben ondertussen al zoveel geld binnen gehaald en hebben Madagascar gekocht.
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:53 schreef Seneca het volgende:
[..]
Big deal
[ afbeelding ]
Voor 20 euro ligt ie in de Free Record Shop. Als dat het enige is wat ze konden kopen dan zal het met dat rijk zijn ook wel meevallen.
daarbij worden ponden nooit euro's...quote:Op woensdag 19 december 2007 17:52 schreef Maarten02 het volgende:
HAHAHA fucking mongooltje. natuurlijk krijg je niet 10.000 pond terug als je 6 euro investeert, noob. ze willen juist sukkels als jij die investeren zodat zij lekker veel geld verdienen.
En waarom zal dit niet kunnen? Hij kan toch straks vrolijk een x aantal ponden op z'n rekening krijgenquote:Op zondag 4 mei 2008 17:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daarbij worden ponden nooit euro's...
Nou....quote:Op zondag 4 mei 2008 17:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daarbij worden ponden nooit euro's...
De TS is niet zo slim...
Hij stuurde mij een PM:
[..]
Antwoord:
[..]
Vervolgens op de mail:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb dit ook gedaan.
Zwem nu letterlijk in het geld. En het blijft binnenstromen! Echt een aanrader dus!
Anders hoor je er gewoon niet meer bij tegenwoordig...quote:
Heeft geen zin, ik ga die 25M al winnen.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:13 schreef Metro2005 het volgende:
dat herinnert mij eraan. Ik moet nog een staatslot kopen.
nee hoor, alle tekenen zijn gunstig voor mij. Het wordt 30 graden, ik stapte vanochtend met mijn linkerbeen uit bed ipv rechter en de gel was op.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:19 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Heeft geen zin, ik ga die 25M al winnen.
quote:Op woensdag 19 december 2007 15:49 schreef TheChemeng het volgende:
[..]
WTF?![]()
Het is inderdaad gewoon de simpelste versie van een piramidespel ooit, maar ja daar zijn ook mensen rijk mee geworden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |