Big dealquote:Op zondag 4 mei 2008 16:50 schreef McGilles het volgende:
Er zijn hier inderdaad mensen mee rijk geworden, maar dat zijn alleen de dikke negerts die vanuit Afrika deze spammailtjes rondsturen naar de grootste debielen ter wereld, die hebben ondertussen al zoveel geld binnen gehaald en hebben Madagascar gekocht.
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:53 schreef Seneca het volgende:
[..]
Big deal
[ afbeelding ]
Voor 20 euro ligt ie in de Free Record Shop. Als dat het enige is wat ze konden kopen dan zal het met dat rijk zijn ook wel meevallen.
daarbij worden ponden nooit euro's...quote:Op woensdag 19 december 2007 17:52 schreef Maarten02 het volgende:
HAHAHA fucking mongooltje. natuurlijk krijg je niet 10.000 pond terug als je 6 euro investeert, noob. ze willen juist sukkels als jij die investeren zodat zij lekker veel geld verdienen.
En waarom zal dit niet kunnen? Hij kan toch straks vrolijk een x aantal ponden op z'n rekening krijgenquote:Op zondag 4 mei 2008 17:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daarbij worden ponden nooit euro's...
Nou....quote:Op zondag 4 mei 2008 17:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daarbij worden ponden nooit euro's...
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:18 schreef DJKoster het volgende:
De TS is niet zo slim...
Hij stuurde mij een PM:
[..]
Antwoord:
[..]
Vervolgens op de mail:
[..]
![]()
TS, als je echt geld hebt overgemaakt, het gaat meteen weer retour
quote:Op woensdag 19 december 2007 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb dit ook gedaan.
Zwem nu letterlijk in het geld. En het blijft binnenstromen! Echt een aanrader dus!
Anders hoor je er gewoon niet meer bij tegenwoordig...quote:
Heeft geen zin, ik ga die 25M al winnen.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:13 schreef Metro2005 het volgende:
dat herinnert mij eraan. Ik moet nog een staatslot kopen.
nee hoor, alle tekenen zijn gunstig voor mij. Het wordt 30 graden, ik stapte vanochtend met mijn linkerbeen uit bed ipv rechter en de gel was op.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:19 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Heeft geen zin, ik ga die 25M al winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |