Heb je 'm wel gelezen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:58 schreef clowncloon het volgende:
onderbroekenlol
Nee is logisch... niet heel fokkend nederland hoeft mijn adres te lezen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:00 schreef Furia het volgende:
er staat niemand op nummer 1 :|
ik wil wel meedoen hihi
Leuke mensen ken jijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:01 schreef Furia het volgende:
maar mensen die ik ken zou ik het niet toevertrouwen om mij mooi ondergoed te sturen :|
Omdat het GRATIS is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:59 schreef Andoire het volgende:
Ik kan serieus niet begrijpen waarom mensen het leuk vinden om vreemde onderbroeken per post toegestuurd te krijgen.
Wat is er zo leuk aan
Ja dat is het... maar 't moet wel werken, als iedereen mee doet!quote:
Maar het idee van een pyramide spel is altijd dat de grote groep altijd de lul isquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat het GRATIS is.
Nederlanders..je weet toch.
Zat mensen nemen echt de grootste zooi mee naar huis onder het mom "het is gratis, dat is toch zonde om te laten liggen?". En thuis weten ze niet wat ze ermee moeten. (zie bijvoorbeeld de speeltjes bij kratjes bier.)
Geen simpele onderbroek! Allerlei verschillende onderbroekjes. Grappige, sexy, mooie, etc... dat is leuk. Aldus mezelf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:59 schreef Andoire het volgende:
Ik kan serieus niet begrijpen waarom mensen het leuk vinden om vreemde onderbroeken per post toegestuurd te krijgen.
Wat is er zo leuk aan
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat het GRATIS is.
Het is niet gratis... je moet er één kopen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat het GRATIS is.
Zat mensen nemen echt de grootste zooi mee naar huis onder het mom "het is gratis, dat is toch zonde om te laten liggen?". En thuis weten ze niet wat ze ermee moeten. (zie bijvoorbeeld de speeltjes bij kratjes bier.)
Ja maar je weet nooit wat mensen ermee gedaan hebben weet je wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:04 schreef Gerja het volgende:
[..]
Geen simpele onderbroek! Allerlei verschillende onderbroekjes. Grappige, sexy, mooie, etc... dat is leuk. Aldus mezelf.
Dus we hoeven niet mee om een keuze te maken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:41 schreef HV het volgende:
Die brief heb ik ook 2 keer gekregen. Vind kettingbrieven sowieso al onzin, maar deze slaat echt alles. Als ik nieuw ondergoed wil dan koop ik dat zelf wel
.
Nee hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus we hoeven niet mee om een keuze te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |