Haha, ja maar het is gewoon grappigquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:11 schreef Thetallguy het volgende:
Ik dacht aan een typfout in 'Onderbroken kettingbrief'maar dit is nog erger
Tuurlijk wel, maar niet zoveel mensen die willen meedoen, ik denk dat ik maar een stuk of 5-6 mensen ken die meedoen. En ik wil gewoon zoveel mogelijk personen hebbenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:16 schreef Molluck het volgende:
Heb je zelf geen vriendinnen? Daar is zo'n brief toch voor bedoeld?
Dat heb ik al gezegd: het is gewoon grappig! Nuja, ik vind het grappig. Misschien heb ik wel een heel raar gevoel voor humor ofzoquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:20 schreef Syytön het volgende:
Wat moet je in hemelsnaam met 36 willekeurige onderbroeken?![]()
Ja, ik weet wel dat ze al lang bestaan hoor. Maar ze werken natuurlijk alleen als alle personen meewerken. En dat probeer ik te bereiken met o.a. dit bericht...quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:21 schreef erwinrt het volgende:
stuur mij maar een mooie string. (voor aan de binnenspiegel van auto)
zulke piramide spellen bestaan al lang. was ook eerst met 5 euro toezenden, etc etc..
Zulke reacties had ik al verwachtquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:35 schreef rival het volgende:
gier, ga lekker naar de zeeman of de wibra!
probeerd hier gratis onderbroeken te scoren!
Kan je het niet naar mannen sturen en dat die dan damesondergoed voor je kopen en omgekeerd?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:27 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel dat ze al lang bestaan hoor. Maar ze werken natuurlijk alleen als alle personen meewerken. En dat probeer ik te bereiken met o.a. dit bericht...
Dat zou in principe wel kunnen denk ik, maar niet met deze kettingbrief, want er staat uitdrukkelijk in dat het voor meisjes isquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:40 schreef Wolter het volgende:
[..]
Kan je het niet naar mannen sturen en dat die dan damesondergoed voor je kopen en omgekeerd?
Niet dat ik interesse heb maar dat vroeg ik me af.
Wat vaag, kan me voorstellen dat een mix veel leuker is omdat je natuurlijk ondergoed koopt voor jezelf (wat lekker draagt) en wat leuk staat (voor mannen in veel gevallen).quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:40 schreef Saarah het volgende:
[..]
Dat zou in principe wel kunnen denk ik, maar niet met deze kettingbrief, want er staat uitdrukkelijk in dat het voor meisjes is
Ik zou het nogmaals proberen op www.fok.bequote:Op donderdag 8 juni 2006 18:10 schreef Saarah het volgende:
Hoi!
Ik heb van een vriendin een onderbroeken kettingbrief gehad. Dit werkt dus ongeveer als een gewone kettingbrief, maar alleen moet je een slip/string/boxershort naar het adres sturen bovenaan de brief. Daarna krijg jij dus op z'n minst 36 onderbroeken, want je moet de brief naar minstens 6 personen doorsturen (meer personen mag!). Op de brief duid je je maat aan, en of je een slipje, string of boxershort wilt ontvangen (of als het niks uitmaakt).
Samengevat: Je moet de brief dus doorsturen naar op z'n minst 6 personen, en 1 onderbroek sturen naar degene bovenaan de lijst.
(Aan het slipje/string/boxershort moet nog een kaartje hangen, als bewijs dat het nieuw is.)
Één tip: vraag op voorhand aan de mensen of ze willen meedoen, want als ze de brief niet doorsturen krijg je natuurlijk geen onderbroeken. Een paar vriendinnen van me doen ook mee, maar we willen allemaal veel personen om de brief naar te sturen (dan krijgen we veel onderbroeken :d) maar we willen er ook zeker van zijn dat die mensen de brief doorsturen.
Ik zoek dus meisjes naar wie ik of één van m'n vriendinnen de brief mag doorsturen. Wel mensen in België, als je van Nederland een onderbroek naar België moet opsturen wordt het iets te duur denk ik. Ik weet dat er hier niet zoveel mensen uit België zijn, maar ik hoop dat ik toch wat reacties krijg!
(Als je wilt meedoen, mag je je naam & adres PM'en).
Ik denk dat het vooral is omdat de meeste mannen toch niet zullen meedoenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:46 schreef Wolter het volgende:
[..]
Wat vaag, kan me voorstellen dat een mix veel leuker is omdat je natuurlijk ondergoed koopt voor jezelf (wat lekker draagt) en wat leuk staat (voor mannen in veel gevallen).
Al zou je dan wel steeds rood of zwart ondergoed krijgen van mannen ben ik bang.
Onderbroekenlolquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:21 schreef Saarah het volgende:
[..]
Dat heb ik al gezegd: het is gewoon grappig! Nuja, ik vind het grappig. Misschien heb ik wel een heel raar gevoel voor humor ofzo
Laat het Ad van de Berg niet lezenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:58 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral is omdat de meeste mannen toch niet zullen meedoen.
Er staat in de brief ook iets in van "Jij zal dit wel doorsturen, want we zijn tenslotte allemaal MEISJES en houden van ondergoed!" ofzoiets![]()
Dat dacht ik serieus ook!quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:11 schreef Thetallguy het volgende:
Ik dacht aan een typfout in 'Onderbroken kettingbrief'maar dit is nog erger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |