abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38664595
Hoi!
Ik heb van een vriendin een onderbroeken kettingbrief gehad. Dit werkt dus ongeveer als een gewone kettingbrief, maar alleen moet je een slip/string/boxershort naar het adres sturen bovenaan de brief. Daarna krijg jij dus op z'n minst 36 onderbroeken, want je moet de brief naar minstens 6 personen doorsturen (meer personen mag!). Op de brief duid je je maat aan, en of je een slipje, string of boxershort wilt ontvangen (of als het niks uitmaakt).
Samengevat: Je moet de brief dus doorsturen naar op z'n minst 6 personen, en 1 onderbroek sturen naar degene bovenaan de lijst.
(Aan het slipje/string/boxershort moet nog een kaartje hangen, als bewijs dat het nieuw is.)

Één tip: vraag op voorhand aan de mensen of ze willen meedoen, want als ze de brief niet doorsturen krijg je natuurlijk geen onderbroeken . Een paar vriendinnen van me doen ook mee, maar we willen allemaal veel personen om de brief naar te sturen (dan krijgen we veel onderbroeken :d) maar we willen er ook zeker van zijn dat die mensen de brief doorsturen.

Ik zoek dus meisjes naar wie ik of één van m'n vriendinnen de brief mag doorsturen. Wel mensen in België, als je van Nederland een onderbroek naar België moet opsturen wordt het iets te duur denk ik . Ik weet dat er hier niet zoveel mensen uit België zijn, maar ik hoop dat ik toch wat reacties krijg!
(Als je wilt meedoen, mag je je naam & adres PM'en ).
pi_38664634
Ik dacht aan een typfout in 'Onderbroken kettingbrief' maar dit is nog erger
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_38664679
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:11 schreef Thetallguy het volgende:
Haha, ja maar het is gewoon grappig
pi_38664744
Ik wil je best een onderbroek sturen, maar kom je hem dan ook showen?
When there is no more room in hell, the dead will walk the earth
pi_38664752
Succes met PM'en
  donderdag 8 juni 2006 @ 18:16:59 #6
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_38664794
Heb je zelf geen vriendinnen? Daar is zo'n brief toch voor bedoeld?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_38664840
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:16 schreef Molluck het volgende:
Heb je zelf geen vriendinnen? Daar is zo'n brief toch voor bedoeld?
Tuurlijk wel, maar niet zoveel mensen die willen meedoen, ik denk dat ik maar een stuk of 5-6 mensen ken die meedoen. En ik wil gewoon zoveel mogelijk personen hebben . Plus dat ik ook een paar van de adressen die ik (hopelijk ) verzameld ga hebben, aan vriendinnen doorgeef zodat zij ook meer brieven kunnen versturen.
pi_38664882
Wat moet je in hemelsnaam met 36 willekeurige onderbroeken?
pi_38664923
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:20 schreef Syytön het volgende:
Wat moet je in hemelsnaam met 36 willekeurige onderbroeken?
Dat heb ik al gezegd: het is gewoon grappig! Nuja, ik vind het grappig. Misschien heb ik wel een heel raar gevoel voor humor ofzo
pi_38664928
stuur mij maar een mooie string. (voor aan de binnenspiegel van auto)

zulke piramide spellen bestaan al lang. was ook eerst met 5 euro toezenden, etc etc..
pi_38665069
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:21 schreef erwinrt het volgende:
stuur mij maar een mooie string. (voor aan de binnenspiegel van auto)

zulke piramide spellen bestaan al lang. was ook eerst met 5 euro toezenden, etc etc..
Ja, ik weet wel dat ze al lang bestaan hoor. Maar ze werken natuurlijk alleen als alle personen meewerken. En dat probeer ik te bereiken met o.a. dit bericht...
pi_38665343
gier, ga lekker naar de zeeman of de wibra!
probeerd hier gratis onderbroeken te scoren!
pi_38665373
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:35 schreef rival het volgende:
gier, ga lekker naar de zeeman of de wibra!
probeerd hier gratis onderbroeken te scoren!
Zulke reacties had ik al verwacht .
En het is probeerT.

Maar zijn er nog mensen die willen meedoen of niet?
pi_38665472
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:27 schreef Saarah het volgende:

[..]

Ja, ik weet wel dat ze al lang bestaan hoor. Maar ze werken natuurlijk alleen als alle personen meewerken. En dat probeer ik te bereiken met o.a. dit bericht...
Kan je het niet naar mannen sturen en dat die dan damesondergoed voor je kopen en omgekeerd?

Niet dat ik interesse heb maar dat vroeg ik me af.
pi_38665492
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:40 schreef Wolter het volgende:

[..]

Kan je het niet naar mannen sturen en dat die dan damesondergoed voor je kopen en omgekeerd?

Niet dat ik interesse heb maar dat vroeg ik me af.
Dat zou in principe wel kunnen denk ik, maar niet met deze kettingbrief, want er staat uitdrukkelijk in dat het voor meisjes is
pi_38665614
toen ik las dat het over België ging probeerde ik niet eens meer om het te snappen
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_38665686
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:40 schreef Saarah het volgende:

[..]

Dat zou in principe wel kunnen denk ik, maar niet met deze kettingbrief, want er staat uitdrukkelijk in dat het voor meisjes is
Wat vaag, kan me voorstellen dat een mix veel leuker is omdat je natuurlijk ondergoed koopt voor jezelf (wat lekker draagt) en wat leuk staat (voor mannen in veel gevallen).

Al zou je dan wel steeds rood of zwart ondergoed krijgen van mannen ben ik bang.
  donderdag 8 juni 2006 @ 18:52:18 #18
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_38665887
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:10 schreef Saarah het volgende:
Hoi!
Ik heb van een vriendin een onderbroeken kettingbrief gehad. Dit werkt dus ongeveer als een gewone kettingbrief, maar alleen moet je een slip/string/boxershort naar het adres sturen bovenaan de brief. Daarna krijg jij dus op z'n minst 36 onderbroeken, want je moet de brief naar minstens 6 personen doorsturen (meer personen mag!). Op de brief duid je je maat aan, en of je een slipje, string of boxershort wilt ontvangen (of als het niks uitmaakt).
Samengevat: Je moet de brief dus doorsturen naar op z'n minst 6 personen, en 1 onderbroek sturen naar degene bovenaan de lijst.
(Aan het slipje/string/boxershort moet nog een kaartje hangen, als bewijs dat het nieuw is.)

Één tip: vraag op voorhand aan de mensen of ze willen meedoen, want als ze de brief niet doorsturen krijg je natuurlijk geen onderbroeken . Een paar vriendinnen van me doen ook mee, maar we willen allemaal veel personen om de brief naar te sturen (dan krijgen we veel onderbroeken :d) maar we willen er ook zeker van zijn dat die mensen de brief doorsturen.

Ik zoek dus meisjes naar wie ik of één van m'n vriendinnen de brief mag doorsturen. Wel mensen in België, als je van Nederland een onderbroek naar België moet opsturen wordt het iets te duur denk ik . Ik weet dat er hier niet zoveel mensen uit België zijn, maar ik hoop dat ik toch wat reacties krijg!
(Als je wilt meedoen, mag je je naam & adres PM'en ).
Ik zou het nogmaals proberen op www.fok.be
pi_38666060
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:46 schreef Wolter het volgende:

[..]

Wat vaag, kan me voorstellen dat een mix veel leuker is omdat je natuurlijk ondergoed koopt voor jezelf (wat lekker draagt) en wat leuk staat (voor mannen in veel gevallen).

Al zou je dan wel steeds rood of zwart ondergoed krijgen van mannen ben ik bang.
Ik denk dat het vooral is omdat de meeste mannen toch niet zullen meedoen .
Er staat in de brief ook iets in van "Jij zal dit wel doorsturen, want we zijn tenslotte allemaal MEISJES en houden van ondergoed!" ofzoiets
pi_38666131
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:21 schreef Saarah het volgende:

[..]

Dat heb ik al gezegd: het is gewoon grappig! Nuja, ik vind het grappig. Misschien heb ik wel een heel raar gevoel voor humor ofzo
Onderbroekenlol
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:11:43 #21
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_38666526
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:58 schreef Saarah het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral is omdat de meeste mannen toch niet zullen meedoen .
Er staat in de brief ook iets in van "Jij zal dit wel doorsturen, want we zijn tenslotte allemaal MEISJES en houden van ondergoed!" ofzoiets
Laat het Ad van de Berg niet lezen
pi_38666754
Gebruikte zijn toch veel leuker?
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_38674072
Dikke sjaak ik ga er een beetje een onderbroek van 30 tientjes instoppen.
pi_38675105
Die Belgen lopen ook 20 jaar achter he!!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 00:19:10 #25
129288 ErXtiO
Uberr Sexeh!
pi_38678692
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:11 schreef Thetallguy het volgende:
Dat dacht ik serieus ook!
- Dat is geen vraag op mijn antwoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: