abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55388996
Zwangerschap en geboorte deel 345

De aanstaande papa's en mama's :

13 december 2007: nanalune
14 december 2007:_Lotje_ (jongetje)
*** 21 december 2007: Brighteyes en stinkie*** (jongetje)

**2008**

05 januari 2008: Ardenlyn
07 januari 2008: Tan
07 januari 2008: Tearsong
09 januari 2008: wenneke1
17 januari 2008: vamperotica (jongetje)
17 januari 2008: Mirage en Oversight
21 januari 2008: Renda (jongetje)
31 januari 2008: Pruk
06 februari 2008: Ticootje (meisje)
07 februari 2008 hestria en grim reaper (jongetje)
07 februari 2008: Randa_V en Magneet (meisje)
14 februari 2008: Suerte (jongetje)
20 februari 2008: Webkim
25 februari 2008: Maneki.Neko
28 februari 2008: Icicle
05 maart 2008: donnahvh (meisje)
15 maart 2008: vrouwtje-theelepel
17 maart 2008: k_i_m (meisje)
24 maart 2008: Macka66 (vh Hello_Dolly) (meisje)
27 maart 2008 Popples en Prowl
*** 02 april 2008: ET en Swets ***
*** 15 april 2008: Sjak en Schanulleke***
26 april 2008: FoN
27 april 2008: flowerbox
30 april 2008: pinkelmeisje
06 mei 2008: Wennie
22 mei 2008: R81
25 mei 2008: Grijs
27 mei 2008: Mammietje
*** 11 juni 2008: Silmarwen en Knut***
18 juni 2008: Mrien
19 juni 2008: KD-fotografie
26 juni 2008: rusketier (papa)
27 juni 2008: Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Libel
07 juli 2008: Lunastar
07 juli 2008: --Eveliene--
20 juli 2008: Bright (papa)
09 augustus 2008: Kaar

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 21-12-2007 14:05:14 ]
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_55389100
hoop dat het zo goed is, anders verander het maar

mijn berichtje:

net telefonische intake gehad van de thuiszorg, ik krijg gewoon 49 uur kraamzorg!! heb echt zoiets van wow, is gewoon 13 uur meer als bij miesje. Afhankelijk van hoe de bevalling verloopt krijg ik vanwege mijn bekkeninstabiliteit ook nog eens extra uren als het niet gaat, maar verwacht dat het niet echt nodig is!
  woensdag 19 december 2007 @ 15:25:28 #3
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55389178
Oh, dat is goed geregeld Hestria! Waarom die extra uren? Omdat het de tweede is?
Lekker douchen!
pi_55389208
Borstvoeding

Standaard 44 uur, borstvoeding is 5 uur extra

(Ik zat gisteren in bad tijdens de telefonische intake en krijg hetzelfde )
pi_55389236
49 uur schijnt vanaf januarie standaard te zijn, bij miesje was ik destijds(oude zorgstelsel) particulier verzekerd en kreeg ik maar 36 uur vergoed.
  woensdag 19 december 2007 @ 15:28:54 #6
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55389244
Oh, ik gaf ook borstvoeding maar kreeg toch gewoon 44 uur. Dat werd uiteindelijk 36 uur, maar dat was niet zo'n probleem.
Heb je al gebeld Pruk?
Lekker douchen!
pi_55389273
en idd, omdat ik van plan ben om BV te geven krijg je 5 uur extra, als het zo gaat als bij miesje heb ik die 5 uur extra heel hard nodig
pi_55389319
Nee

Als ik nu bel weet ik zeker dat ik naar het ziekenhuis moet komen en ik wil nu eigenlijk gewoon alleen zijn
pi_55389346
ja, maar ook maar is het maar 11 uur, is wel beter voor die kleine he!
pi_55389442
Ik denk niet dat het heel erg veel verschil maakt hoor. Ik ga er niet vanuit dat als he tnu inderdaad begonnen is dat het kind er vandaag nog uitkomt, daar zullen ze daar ook niet vanuit gaan, dus ze zullen niet remmen (sowieso remmen ze dan maar tot 12 uur vannacht). Nu nog longdingen geven doen ze niet meer.
  woensdag 19 december 2007 @ 15:44:57 #11
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55389644
Ben net bij de vk geweest .

Ze heeft mijn baarmoedermond gevoeld en ze wees met haar vingers nog een cm. of drie aan. Dus hij ( zij? haha) is niet verweekt. Dus ik kon nog niet gestripped worden.
Ze schat het kind op nog geen 7 pond ( Danïel was 8 en een half met 5 dagen overtijd) Ik hoef dus niet eerder ingeleid te worden. Het wordt dan de dag ná kerst.
Maandag hartfilmpje laten maken in het zh ( standaard)

[Ik had ook niet het idee dat ik voorwerk had dus het klopt wel dat het nog niet verweekt is..wacht dus vóóral niet op mij Lotje!
  woensdag 19 december 2007 @ 15:57:31 #12
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_55389919
Pruk, spannend hoor. Ik denk ook niet dat ze voor de laatste 12 uur nog echt wat zouden gaan doen, maar weet je zeker dat je niet wil bellen? Kan mij er ook wel wat bij voorstellen hoor.

Van wat ik had begrepen over de telefoon met de kraamzorg, nog geen intake maar gewoon even gebeld, is dat het normaliter 44 uur is over 10 dagen, exclusief de uren van de bevalling. Maar tijdens de intake kon dat veranderen, aldus de kraamzorg. Ik ben benieuwd. Ben aamvullend verzekerd en moet uiteindelijk helemaal niets betalen, ook niet van de eigen bijdrage, dat is wel erg fijn. En deze kraamzorg is WHO gecertificeerd met iets over borstvoeding. Ze zijn in ieder geval erg borstvoeding gericht en allemaal getraind op het helpen geven van borstvoeding.
  woensdag 19 december 2007 @ 16:45:13 #13
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55391265
@Pruk, duren die pijnlijke krampen langer of korter dan 40 seconden?

Ik heb al dagen- en nachtenlang zeer regelmatige (om de acht tot tien minuten), pijnlijke 'weeën', maar omdat ze nog steeds maar rond de 40 seconden duren weet ik dat het echt valse weeën zijn. Op zich wel nuttig voorwerk hoor en kan echt wéken duren en zegt ook niks over vroegtijdig bevallen. Maar ze nemen ook niet in kracht toe, het blijft al dagenlang hetzelfde.

Bij Junah had ik het echt erg, het begon al met 28 weken maar ze is pas twee dagen voor de uitgerekende datum geboren. Diegenen hier met een goed geheugen weten dat volgens mij nog wel, want ik heb al een paar keer gehoord van 'oh ja, dat herinner ik me nog goed'

Als ze een minuut of langer duren en echt in pijnlijkheid toenemen, naarmate je meer weeën krijgt dan mag je toch wel eens aan de bel gaan trekken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 16:46:16 #14
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55391295
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:32 schreef Pruk het volgende:
Nee

Als ik nu bel weet ik zeker dat ik naar het ziekenhuis moet komen en ik wil nu eigenlijk gewoon alleen zijn
Meis toch... veel weet ik niet te zeggen maareh
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_55391503
pruk..je weet zelf denk ik het beste wanneer het 'serieus' is
Ik heb wel veel harde buiken, ook met regelmaat maar tot nu toe nog wel steeds het idee gehad dat er niets aan het gebeuren was. Ik ben alleen de klok vooruit aan het kijken..als ik die 34 weken grens maar gepasseerd ben!
Saartje
  woensdag 19 december 2007 @ 17:01:09 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55391752
*ook nog maar even zwaait...
Heb net heerlijk liggen slapen op de bank.
pi_55391868
Vandaag de mevrouw van Moeders voor Moeders op visite gehad. Allemaal leuke cadeautje gekregen waaronder het blad " 9 maanden magazine". Daarin staat een bel & win-spelletje waarmee je een Koelstra wandelwagen met reiswieg kan winnen. Ik bellen natuurlijk en wat denk je....IK WIN!!
Er worden 6 wagens weggegeven, 1 per 2 maanden.

Ik ben echt blij.
  woensdag 19 december 2007 @ 17:06:15 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55391922
Jeetje Kaar, dat is leuk! Gefeliciteerd!
  woensdag 19 december 2007 @ 17:11:08 #19
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55392060
Goh wat leuk zeg... ik dacht altijd dat die bel en win dingen nep waren
pi_55392176
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:45 schreef Tan het volgende:
@Pruk, duren die pijnlijke krampen langer of korter dan 40 seconden?
Ze houden wel behoorlijk lang aan (ik denk tot ongeveer een minuut), maar de regelmaat is ver te zoeken op dit moment Dat maakt het ook allemaal weer zo makkelijk voor jezelf om te begrijpen. Wat dat betreft ben ik het echt wel gewoon goed zat, ik kan er gewoon geen peil op trekken en dat maakt het ook allemaal niet echt veel makkelijker. En langsgaan in het ziekenhuis heb ik al helemaal geen zin in, het liefst kruip ik gewoon lekker in een warm bad.

Mijn lichaam is me gewoon al een week lang voor de gek aan het houden (nouja, vrijdag waren ze wel echt even bang, maar dat is afgezakt), maar dat niet overgeven, de overdaad aan emoties die nu vrijkomen, ik weet het gewoon niet

[ Bericht 49% gewijzigd door Pruk op 19-12-2007 17:23:32 ]
  woensdag 19 december 2007 @ 18:00:44 #21
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55393520
Ik zou toch het zekere voor het onzekere nemen Pruk, dan kan je jezelf achteraf iig nooit iets verwijten
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 19 december 2007 @ 18:20:03 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55393907
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom je niet gewoon even belt Pruk.
Better safe than sorry toch? Of ze nou gaan remmen of niet, stel dat het wel zou komen dan kan dat toch niet thuis...
pi_55394500
Even een * voor Tan!

Pruk, spannend....

Sjak, hoe gaat het met jou?

Heeft iemand iets van Icicle gehoord? Ik heb haar laatst nog gePM'd, maar nog geen reactie dat vind ik niets voor haar. Ik zal eens even op haar eigen site reageren, mss leest ze die wel.

BE, ik ben bijna jarig he...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_55395489
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:45 schreef Moonah het volgende:
Even een * voor Tan!

Pruk, spannend....

Sjak, hoe gaat het met jou?

Heeft iemand iets van Icicle gehoord? Ik heb haar laatst nog gePM'd, maar nog geen reactie dat vind ik niets voor haar. Ik zal eens even op haar eigen site reageren, mss leest ze die wel.

BE, ik ben bijna jarig he...
Moonah, je bent gewoon 1 dag ouder dan ik
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55396828
pruk, spannend... maar ik denk wel dat je even moet bellen hoor...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55396883
Spannend Pruk. Ik zou ook gewoon bellen hoor.
  woensdag 19 december 2007 @ 20:08:23 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55397152
stinkie heeft vandaag bij de prenatal 2 auto'tjes gekocht.
Ik zei namelijk gisteren dat het arme jochie nog niet eens een auto'tje zou hebben als hij geboren werd.
Hij heeft er 2 uitgekozen waar een geluidje en een tril-dingetje in zit. Een brandweer-auto en een ziekenwagen.
Dus we zetten er net eentje tegen mijn buik met de sirene en dat trillertje aan en toen ging de baby terug schoppen.
Zo lief.
Wrsch omdat het geluidje irritant was maar toch was het wel even heel leuk.
pi_55397216
Spannend Pruk, ik zou toch zelf ook even bellen..
Inderdaad, beter safe then sorry...
pi_55397298
Sterkte Pruk!
Mama van Floris, Leonore en ?
  woensdag 19 december 2007 @ 20:34:48 #30
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55398124
Be, Dean heeft daar het ziekenwagentje van, hij is er trouwens bang voor
  woensdag 19 december 2007 @ 21:19:56 #31
74310 nanalune
pi_55399353
Pruk, sterkte!

Hier nog nog steeds alles rustig.. ben toch wel een beetje down van het bericht dat er nog helemaal geen voorwerk heeft plaatsgevonden... ik voel nu nog steeds niets en ben best wel een beetje bang dat ik dat allemaal in 1 keer tijdens de bevalling moet doen.
Ik ben het nu dus echt wel een beetje zat!
De dagen lijken zo opelkaar en ik kijk gewoon een beetje op tegen de dag smorgens omdat thuis zitten met Danïel zwaar is en ik het verder ook wel allemaal gezien heb in de stad en bij mijn schoonouders
- klaagmodus uit-
pi_55399387
Kaar, wat leuk!!

Heb je al gebeld Pruk??

voor de LLM
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55399473
nanalune: dat voorwerk hoeft echt niet altijd wat te zeggen hoor. Bij de zwangerschap van Tomas heb ik niet 1 harde buik gehad, de hele zwangerschap niets...geen voorweeen, geen krampen in de weken voor de bevalling...en toch had ik voor het strippen al 3 cm 'cadeau' gekregen.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 19 december 2007 @ 21:26:42 #34
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55399582
Ik had de andere variant . Vanaf 30 weken allerlei gerommel, van weeen tot gewone harde buiken. En geen millimeter ontsluiting .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 19 december 2007 @ 21:27:12 #35
74310 nanalune
pi_55399603
quote:
Op woensdag 19 december 2007 21:23 schreef TearSong het volgende:
nanalune: dat voorwerk hoeft echt niet altijd wat te zeggen hoor. Bij de zwangerschap van Tomas heb ik niet 1 harde buik gehad, de hele zwangerschap niets...geen voorweeen, geen krampen in de weken voor de bevalling...en toch had ik voor het strippen al 3 cm 'cadeau' gekregen.
Dat is lief gezegd van je.. ik hoor wel meer verhalen over bevallingen die erg snel gingen met 0 voorwerk.. hopelijk ben ik er ook zo één Maar ik had het fijner gevonden als ze me vanmniddag gewoon had kunnen strippen.. ( maar niet zo klagen nana, alles is verder gezond )
pi_55399795
hmm ja van 3 naar 10 ging het verder inderdaad ook snel dus dat wens ik je van harte toe hoor!
Aan de andere kant vond ik het net zo vervelend als jij het nu vindt dat er 'niks' leek te gebeuren. En dat wachten is gewoon niet leuk dus je mag er best over klagen Ik hoop dat je toch snel je kleintje in je armen mag houden
It's all up to you
pi_55401364
quote:
Op woensdag 19 december 2007 17:11 schreef Tan het volgende:
Goh wat leuk zeg... ik dacht altijd dat die bel en win dingen nep waren
Niet altijd... mijn moeder heeft eens een pc gewonnen .
Kinderwagen winnen is ook gaaf!
Fake it till you make it...
pi_55401626
Ik moet morgen langskomen.
pi_55402694
quote:
Op woensdag 19 december 2007 21:19 schreef nanalune het volgende:

Hier nog nog steeds alles rustig.. ben toch wel een beetje down van het bericht dat er nog helemaal geen voorwerk heeft plaatsgevonden... ik voel nu nog steeds niets en ben best wel een beetje bang dat ik dat allemaal in 1 keer tijdens de bevalling moet doen.
ach dan doe je het toch allemaal dan, heb je ook niet 2 dagen gedoe en gerommel en begin je lekker uitgerust aan de bevalling Kop op meid komt allemaal goed, je gaat straks gewoon als een speer.
Misschien wel net als mij, alleen de nacht ervoor een raar gevoel niet kunnen slapen en dan ineens water weeen, en binnen 2,5 uur 10cm ontsluiting... lekker snel dus Komt goed. Heb begrepen dat dat gerommel nou ook niet alles is van diverse dames hier.

Pruk meid succes morgen hoop echt dat jullie beeb nog ff blijft zitten waar die zit. Dikke (K)
Mama van Isa en Ties
pi_55402726
Spannend Pruk!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55403924
hallo allemaal,
zo genoeg gebeurd hier allemaal, ik heb af en toe wel mee zitten lezen maar niet heel erg veel tijd gehad
maar allereerst gefeliciteerd aan alle nieuwe moeders!
en wat een leuke kamertjes hebben jullie allemaal gemaakt
in de kerstvakantie gaan we eindelijk ook ff goed beginnen want t word nu toch wel tijd
hier is alles qua zwangerschap tot week 26 vrij rustig verlopen, maar toen zat er ineens een heleboel bloed bij mn urine en na een middag ziekenhuis ( half uur apparaat , inwendig onderzoek, echo) kwam er gelukkig uiteindelijk toch uit dat er niets aan de hand was
behalve een bacterie in afscheiding en daar heb ik nu anti biotica voor...dus rustig verder zwangeren nu
alhoewel ik nog 11 weken moet ben ik lekker al wel met verlof tenminste ik was eigen baas en sinds vandaag is mn kapsalon officieel niet meer bestaand toch ook wel lekker
maneki liep jij vandaag nou in naaldwijk trouwens? op de markt?
en pruk spannend joh wel een beetje vroeg mja afwachten maar
nou dit was t eigenlijk alweer
ben de helft vergeten maar zwangerschapsdementie heeft aardig toegeslagen weer dus wie weet komt er straks weer meer uit
pi_55404190
Kreeg vanmiddag terwijl ik aan het werk was een sms van Faja Lobie
Dat NAthan en Faja Lobie zijn opgenomen in het ziekenhuis, waarschijnlijk ivm een infectie...

Voor de rest weet ik momenteel ook niks meer, zodra ik meer weet houd ik jullie op de hoogte

groetjes Barbara
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 23:30:19 #43
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55404263
Oeh, beterschap voor Faja en Nathan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_55404428
Ah gos....
pi_55404618
Goed dat je gebeld hebt Pruk. Succes morgen.

Bar, heeft Faja (waarschijnlijk) een infectie of de kleine?
pi_55404924
Ach wat vervelend voor Faja.
Gaat de bevalling zo vlot en goed krijg je dit een paar dagen later
Faja sterkte, hopelijk valt t mee!
  woensdag 19 december 2007 @ 23:50:32 #47
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55405008
oef Faja

Pruk ik brand een kaarsje voor je morgen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_55405026
donna nee ik was niet in naaldwijk Klinkt niet goed zo`n infectie..gelukkig gaat alles nu weer goed!

Faja wat rot zeg! Hoop dat jullie snel weer naar huis mogen!
Saartje
pi_55405195
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:21 schreef donnahvh het volgende:
hallo allemaal,
zo genoeg gebeurd hier allemaal, ik heb af en toe wel mee zitten lezen maar niet heel erg veel tijd gehad
maar allereerst gefeliciteerd aan alle nieuwe moeders!
en wat een leuke kamertjes hebben jullie allemaal gemaakt
in de kerstvakantie gaan we eindelijk ook ff goed beginnen want t word nu toch wel tijd
hier is alles qua zwangerschap tot week 26 vrij rustig verlopen, maar toen zat er ineens een heleboel bloed bij mn urine en na een middag ziekenhuis ( half uur apparaat , inwendig onderzoek, echo) kwam er gelukkig uiteindelijk toch uit dat er niets aan de hand was
behalve een bacterie in afscheiding en daar heb ik nu anti biotica voor...dus rustig verder zwangeren nu
alhoewel ik nog 11 weken moet ben ik lekker al wel met verlof tenminste ik was eigen baas en sinds vandaag is mn kapsalon officieel niet meer bestaand toch ook wel lekker
maneki liep jij vandaag nou in naaldwijk trouwens? op de markt?
en pruk spannend joh wel een beetje vroeg mja afwachten maar
nou dit was t eigenlijk alweer
ben de helft vergeten maar zwangerschapsdementie heeft aardig toegeslagen weer dus wie weet komt er straks weer meer uit
Ik had dat ook een paar weken geleden....
urine ingeleverd bij de huisarts want gevoel van een blaasontsteking...
Zat wat bloed in zei de assistente.... of ik misschien ongesteld moest worden...
pi_55406162
ahh faja , shit zeg maar wel goed dat ze er meteen bovenop zitten
@vamerotica whehe sommige mensen letten echt niet op he
maar was het niets vervelends bij jou?
@maneki gelukkig heb ik haar niet aangesproken ik dacht echt dat je het was
zo lekkere tijd nu trouwens maar ik durf niet te gaan liggen nu ....het zuur
naja toch maar ff proberen weer
doeidoei
pi_55406424
Jeetje Faja.. meid ik schrik er helemaal van.. Ik hoop dat je snel weer ok bent en Nathan ook natuurlijk,
pi_55408007
quote:
Op donderdag 20 december 2007 00:32 schreef donnahvh het volgende:
ahh faja , shit zeg maar wel goed dat ze er meteen bovenop zitten
@vamerotica whehe sommige mensen letten echt niet op he
maar was het niets vervelends bij jou?
@maneki gelukkig heb ik haar niet aangesproken ik dacht echt dat je het was
zo lekkere tijd nu trouwens maar ik durf niet te gaan liggen nu ....het zuur
naja toch maar ff proberen weer
doeidoei
nee, was te verwaarlozen, de hoeveelheid...
Paar dagen later wel eenflinke bloeding, met bezoekje ziekenhuis gehad, maar of dat verband met elkaar had...?
Toen wilde de gyn eveneen uitstrijkje maken en verbaasde zich erover hoe snel ik bloedde, dus ik denk dat daar al die grote en kleinere bloedinkjes tot nu toe aan te wijten zijn! Een monstertje wat zijn moeder tot bloedens toe in elkaar aan het trappen is!
pi_55408012
Goeiemorgen!

Beterschap Faja en Nathan. Gelukkig houden ze jullie goed in de gaten.

Volgende week donderdag worden de babykamer en de bugaboo hier bezorgd.
Hardloper.
IG @webkim
pi_55408044
faja en nathan heel veel beterschap !!!
mama van 3 kids!
pi_55408242
faja en nathan beterschap!

nanalune, ook hier was er (bij miesje) vanaf geloof 36 weken, veel voorweeen en zelfs 3 keer een valse start. al met al was de dag voro ik bevallen ben alles nog pot dicht, zelfs nog niet verweekt. toch was miesje er in 6 uur, dus voorwerk heeft helemaal niks te betekenen.
pi_55408254
Gefeliciteerd nog met de geboorte van Nathan. Leuke naam. En beterschap.

Goed dat je naar het ziekenhuis gaat Pruk. De donderdag heb je alvast gehaald.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 20 december 2007 @ 07:57:13 #57
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55408321
Faja en Nathan, Sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55408337
Beterschap Faja en Nathan!!!
quote:
Op woensdag 19 december 2007 17:04 schreef Kaar het volgende:
Vandaag de mevrouw van Moeders voor Moeders op visite gehad. Allemaal leuke cadeautje gekregen waaronder het blad " 9 maanden magazine". Daarin staat een bel & win-spelletje waarmee je een Koelstra wandelwagen met reiswieg kan winnen. Ik bellen natuurlijk en wat denk je....IK WIN!!
Er worden 6 wagens weggegeven, 1 per 2 maanden.

Ik ben echt blij.
Wow, gefeliciteerd ook. (Moet toch even kijken of er nog iets bij zit... vrouwlief is ook pas begonnen met MVM)

We zijn gisteren naar de gyn geweest voor een echo. Kees is nu 2,67cm groot en dat komt overeen met 9 weken en 5 dagen zwanger!!
Kees was lekker wakker en was heerlijk met z'n armpjes en beentjes (nou ja, stompjes dan) aan het slaan en bewoog z'n ruggetje ook zo lekker. Hoofdje is ook al te zien en het bot van de kaak begint zich te vormen, dus we konden zelfs zien aan welke kant het gezicht zit
Kees ligt lekker hoog in de baarmoeder en de placenta zit op een goede plaats.

En we hebben weer een mooie echofoto mee gekregen (waarop door een geoefend oog wel wat te zien is)
We zijn zo blij!!
pi_55408475
Pruk, goed dat je gebeld hebt. Succes in het ziekenhuis.

Faja en Nathan, ik hoop dat het niets ernstigs is en jullie snel weer samen thuis zijn. Beterschap!

Bright, fijn dat de echo goed was en jullie hebben genoten van Kees!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55408498
Faja en Nathan, sterkte. Hopelijk zijn jullie snel weer thuis.

Pruk ook sterkte vandaag.

Bij de eerste bevalling heb ik niet echt iets van voorwerk gehad. Af en toe eens een harde buik, maar dat had voornamelijk te maken met een stevige blaasontsteking. Pas de avond voor ik ben bevallen ( ik ben overigens ingeleid nav te lang gebroken vliezen) heb ik een uurtje of wat krampjes gehad, wat me ik dacht een cm of 2 a 3 heeft opgeleverd. Het kan heel snel gaan als je lichaam er klaar voor is. ( I know, klinkt zweverig en zo, maar het is wel echt zo.)
pi_55408741
Faja en Nathan heel veel sterkte!!

Pruk jij ook!!

Wij zitten momenteel weer met een zieke kat, blaasgruis. Het had weinig gescheeld of ik was nog een kat verloren... Maar gelukkig waren we optijd bij de dierenarts. De kat slaapt voortaan 's nachts bij ons op de kamer, met zijn eigen voer. Gelukkig hadden de andere 2 katten vrij snel door dat ik ditmaal de deur niet kwam opendoen als ze gingen krabben...
pi_55408807
Ach dat is zo zielig, als ze daar last van hebben. Gelukkig is het bij mijn "katertje" ook goed gegaan en heeft hij er gelukkig geen last meer van gehad.
Geef hem maar een extra knuffel.
pi_55408858
quote:
Op donderdag 20 december 2007 08:50 schreef wenneke1 het volgende:
Ach dat is zo zielig, als ze daar last van hebben. Gelukkig is het bij mijn "katertje" ook goed gegaan en heeft hij er gelukkig geen last meer van gehad.
Geef hem maar een extra knuffel.
Ja ik doe al lekker met m knuffelen!! Ik ben er zo van geschrokken. Mijn lieve knuffelkat.. Ik zou echt heel verdrietig zijn als hij het niet zou redden. Maar het lijkt nu goed te gaan!
pi_55409068
quote:
Op donderdag 20 december 2007 07:58 schreef Bright het volgende:
Beterschap Faja en Nathan!!!
[..]

Wow, gefeliciteerd ook. (Moet toch even kijken of er nog iets bij zit... vrouwlief is ook pas begonnen met MVM)

We zijn gisteren naar de gyn geweest voor een echo. Kees is nu 2,67cm groot en dat komt overeen met 9 weken en 5 dagen zwanger!!
Kees was lekker wakker en was heerlijk met z'n armpjes en beentjes (nou ja, stompjes dan) aan het slaan en bewoog z'n ruggetje ook zo lekker. Hoofdje is ook al te zien en het bot van de kaak begint zich te vormen, dus we konden zelfs zien aan welke kant het gezicht zit
Kees ligt lekker hoog in de baarmoeder en de placenta zit op een goede plaats.

En we hebben weer een mooie echofoto mee gekregen (waarop door een geoefend oog wel wat te zien is)
We zijn zo blij!!
Echo's en goed groeiende \keesjes zijn oke!!

Maaruh.... wat zou er te zien zijn dan?

Toch niet of het een vrouwelijk of mannelijk Keesje is?

(Da's volgens mij nog nie "aangelegd" rond de 9 weken...)
  Jubileum moderator donderdag 20 december 2007 @ 09:18:28 #65
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55409154
Faja en Nathan, heel veel sterkte en beterschap
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55409214
Beterschap voor Faja en Nathan! Hoop dat jullie snel naar huis mogen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55409287
Faja en Nathan in het ziekenhuis, beterschap!
pi_55409295
Faja en Nathan, wat een schrik! Beterschap
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55409651
Och wat sneu, Nathan en Faja. Hopelijk gaat het snel beter en mogen jullie weer naar huis.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_55409676
Be??

Lotje??

Nanalune ??
pi_55409800
Nathan en Faja veel beterschap toegewenst vanuit het witte ZuidHolland.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55409839
Faja en Nathan beterschap en hopelijk gauw weer gezond naar huis
pi_55409849
BE ging uitslapen zei ze gister
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 20 december 2007 @ 10:02:24 #74
74310 nanalune
pi_55409955
nanalune checkt in

Nog steeds niets... Maar we houden goede moed

Faja en Nathan, heel veel beterschap! Hopelijk is het niet ernstig!

Bright: gefeli met je echo!

Kaar, wow !!! ( /amerikaanse tell-sellmodus aan/ ) Het WERRRKT ECHTTT! (/ uit) een nieuwe activiteit is geboren tot de bevalling
pi_55409962
Pruk, succes/sterkte vandaag!
pi_55410035
Ah Faja beterschap!

Donnahvh dan ben je vast wel ff geschrokken ...fijn dat het "niks" bleek te zijn

Bright, fijn om te zien dat alles beweegt en in orde is he

Pruk Succes vandaag
pi_55410143
quote:
Op donderdag 20 december 2007 09:57 schreef Vicky het volgende:
BE ging uitslapen zei ze gister
Of misschien zei ze dat omdat haar weeën al begonnen waren [/stookmodus]
pi_55410144
Ik heb trouwens een tickertje voor in de openingspost:

Uitgerekende datum: 28 juni 2008
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_55410297
quote:
Op donderdag 20 december 2007 10:11 schreef leonieke het volgende:

[..]

Of misschien zei ze dat omdat haar weeën al begonnen waren [/stookmodus]
Die gedachte kwam hier ook opzetten
pi_55410385
Alweer een baby in het ziekenhuis. Faja, heel veel sterkte en succes. Jullie zijn daar op de goede plek. (En wat verdrietig dat je kraamtijd nu helemaal anders loopt. Maar ook dat komt goed. Ik denk aan jullie.)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_55410511
Faja en Nathan, ik hoop dat het snel allemaal in orde is!

Ik mag me zo gaan melden, dus als er nieuws is en ik kan het zelf niet komen brengen, dan vraag ik een ander
pi_55410643
Pruk succes! Ik hoop voor jullie dat het nog niks is.
pi_55410745
succes pruk. ik hoop dat 't toch nog wat te rekken is. en tan, jij ook sterkte. spannend allemaal...

arme nathan & faja, ik hoop dat het snel beter gaat met ze.
  donderdag 20 december 2007 @ 10:51:14 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55411049
Wat een schrik van Faja en Nathan... Beterschap voor jullie!

Hier niks, gewoon stil.
Ik ben de afgelopen week steeds rond 10 uur mijn bed uit gekomen, op mijn gemakje douchen en aankleden, ontbijt maken etc. etc.
Dus voor die tijd hoeven jullie echt geen zorgen te maken.
Het zou pas verdacht zijn als ik om 7 uur zou posten.
pi_55411156
quote:
Op woensdag 19 december 2007 17:14 schreef Pruk het volgende:

[..]

Ik kan er gewoon geen peil op trekken en dat maakt het ook allemaal niet echt veel makkelijker.
Ik zit hier eens bij te lezen, maarre ....

wen er maar aan dat je ergens geen peil op kan trekken, dat heb je nou eenmaal met kinderen

De drama
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_55411244
quote:
Op donderdag 20 december 2007 10:55 schreef easy-going het volgende:

[..]

wen er maar aan dat je ergens geen peil op kan trekken, dat heb je nou eenmaal met kinderen

De drama
Dat begint vroeg dan

--------------------------------------------------------

Nanalune -> check
Be -> check

Lotje???
pi_55411440
kheb rotje inderdaad nog niet gezien vandaag..maar ze ging laat naar bed dus wellicht slaapt ze uit
Saartje
  donderdag 20 december 2007 @ 11:13:36 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55411609
Rotje?
Al in Oud & Nieuw sferen Maneki?
pi_55411623
quote:
Op donderdag 20 december 2007 11:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
kheb rotje inderdaad nog niet gezien vandaag..maar ze ging laat naar bed dus wellicht slaapt ze uit
Maneki!

Bright wat heerlijk dat Kees zo goed groeit!
pi_55411640
quote:
Op donderdag 20 december 2007 10:55 schreef easy-going het volgende:

[..]

De drama
Als je compleet niet weet waar je het over hebt, kan je dan niet beter gewoon je mond dichthouden? Dank je.
pi_55411641
Och Faja en Nathan, ik hoop dat het snel weer beter gaat!
Weten we ook hoe laat pruk naar het ziekenhuis moet?
nog niet dus, wanneer moet je heen pruk?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_55411664
quote:
Op donderdag 20 december 2007 11:14 schreef --Eveliene-- het volgende:

[..]

Maneki!

Bright wat heerlijk dat Kees zo goed groeit!
Ze weet van wie het komt
Saartje
pi_55411706
quote:
Op donderdag 20 december 2007 11:14 schreef Jelief het volgende:
Och Faja en Nathan, ik hoop dat het snel weer beter gaat!
Weten we ook hoe laat pruk naar het ziekenhuis moet?
nog niet dus, wanneer moet je heen pruk?
Begin van de middag
pi_55411722
Spannend Pruk, hoop dat alles goed is en je urretje nog minimaal 3 weken blijft zitten!
Saartje
pi_55411736
quote:
Op donderdag 20 december 2007 11:14 schreef Pruk het volgende:

[..]

Als je compleet niet weet waar je het over hebt, kan je dan niet beter gewoon je mond dichthouden? Dank je.
Je onderschat me
pi_55411811
Pruk, sterkte vanmiddag! Ik denk aan je
pi_55412216
Ik steek een kaarsje aan!
pi_55412285
quote:
Op donderdag 20 december 2007 11:36 schreef Jelief het volgende:
Ik steek een kaarsje aan!
Ik ook, bijna kerst
  donderdag 20 december 2007 @ 11:39:43 #99
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55412302
Laat maar.

[ Bericht 96% gewijzigd door Vivi op 20-12-2007 11:48:24 ]
pi_55412693
Beterschap Faja en Nathan!

En Pruk: je leest dit waarsch. niet meer maar succes zo in het ZH.

Ticootje: Ja het kan hard gaan als je kat blaasgruis heeft. Gelukkig waren jullie er op tijd bij!
It's all up to you
  donderdag 20 december 2007 @ 12:01:56 #101
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_55412856
Faja en Nathan, beterschap!

Pruk, succes!

Gister 20w-echo gehad. Alles is goed en we weten wat het wordt
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  Jubileum moderator donderdag 20 december 2007 @ 12:06:08 #102
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55412925
Wil je het met ons delen Wennie? Ah toe....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 20 december 2007 @ 12:06:36 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55412930
quote:
Op donderdag 20 december 2007 12:01 schreef Wennie het volgende:
Faja en Nathan, beterschap!

Pruk, succes!

Gister 20w-echo gehad. Alles is goed en we weten wat het wordt
Nou? En? Doe eens vertellen dan!!!!!
pi_55412947
ik heb het ook al geprobeerd.. maar ze wil het neit zeggen...:(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 20 december 2007 @ 12:19:54 #105
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_55413129
Goedemiddag dames

Hier vandaag 5 jaar getrouwd en ja mijn zus is vandaag bevallen van haar 3de dochter, lily, 50.5cm en 3,700kg. Ze was 7 dagen overtijd
pi_55413166
quote:
Op donderdag 20 december 2007 09:12 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Echo's en goed groeiende \keesjes zijn oke!!

Maaruh.... wat zou er te zien zijn dan?

Toch niet of het een vrouwelijk of mannelijk Keesje is?

(Da's volgens mij nog nie "aangelegd" rond de 9 weken...)
Er is nu een klompje te zien met daarop een bolletje dat aan 1 kant wat lichter is dan de andere kant. Aan het klompje zitten duidelijk 4 uitsteekseltjes en alles hangt aan een soort van draadje (dat in het niets verdwijnt, maar dat komt doordat je eigenlijk maar 2d kunt kijken)

edit: en nee, nog niet te zien wat voor een type het wordt
  donderdag 20 december 2007 @ 12:24:11 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55413232
Gefeliciteerd lunastar!
pi_55413367
quote:
Op donderdag 20 december 2007 12:19 schreef lunastar het volgende:
Goedemiddag dames

Hier vandaag 5 jaar getrouwd en ja mijn zus is vandaag bevallen van haar 3de dochter, lily, 50.5cm en 3,700kg. Ze was 7 dagen overtijd
Wauw, Luna, gefeliciteerd!! Wat bijzonder, 2 leuke dingen op 1 dag
  donderdag 20 december 2007 @ 12:35:28 #109
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_55413486
idd, maar vind het wel straf.. mijn oudere zus bevalt vorig jaar op ons meisje haar verjaardag en nu bevalt mijn andere zus op onze dag
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2007 @ 12:41:07 #110
43556 miss_dynastie
pi_55413612
quote:
Op donderdag 20 december 2007 12:35 schreef lunastar het volgende:
idd, maar vind het wel straf.. mijn oudere zus bevalt vorig jaar op ons meisje haar verjaardag en nu bevalt mijn andere zus op onze dag
En zijn er voor jullie nog mogelijkheden om 'wraak' te nemen, of is er niemand jarig/getrouwd/weetikhet in die tijd Van harte gefeliciteerd met je nichtje
pi_55413704
quote:
Op donderdag 20 december 2007 11:39 schreef Vivi het volgende:
Laat maar.
Waarom? Je had een punt
  donderdag 20 december 2007 @ 12:48:05 #112
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55413782
Nou ja, ze staat op bevallen enzo he

Maar iig, met 34 weken mag je toch ook bevallen, het kindje is al af, het zou alleen nog wat zwaarder kunnen/mogen toch.
  donderdag 20 december 2007 @ 12:49:55 #113
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_55413822
Even een update hier, alles gaat goed, ben niet meer misselijk en voel me zelf niets eens meer echt zwanger, het is dat mijn buik me verraad.
Maar daarom deze tijd maar aangegrepen om al het achterstallig werk en wat klusjes te doen, nu voel ik me lekker.

Ik ben nu overigens 14 weken zwanger!

Luna, gefeliciteerd!!!
pi_55413838
Luna gefeliciteerd
  donderdag 20 december 2007 @ 12:52:50 #115
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55413894
Gefeliciteerd Luna, hoe krijgen ze het voor mekaar he om op jullie dagen te bevallen haha!
pi_55413975
Ik mis nog steeds 1 van de LLM's...

Ik ben echt toe aan vakantie.. Ik voel me echt zo vreselijk moe!!!

Maandag maar even ijzer laten controleren, want ik denk niet dat het helemaal goed gaat. Toch maar weer aan de ijzertabletten dan..
  donderdag 20 december 2007 @ 12:58:37 #117
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_55414030
ja mijn oudste zus haar dochtertje verjaard op onze uitgerekende datum
pi_55414897
quote:
Op donderdag 20 december 2007 11:07 schreef Maneki.Neko het volgende:

maar nee... nog steeds totaal niks hierzo. behalve n ritme wat totaal nergens meer op lijkt voor 12 uur schijn ik mn nest niet meer uit te kunnen komen

nanalune.. we maken er gewoon een wedstrijdje van
k ben erg benieuwd of t strippen bij mij dan wel wil lukken :|
  donderdag 20 december 2007 @ 13:51:17 #119
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_55415447
Luna, gefeliciteerd!

KD, fijn dat je je zo goed voelt!

En nee, ik ga het niet vertellen Zelfs Robin weet het niet Hij snapt trouwens wel dat er een baby in mijn buik zit (of soms in mijn borsten denk hij ) en dat het hartje van de baby als een treintje klinkt en hij herkent de echo beelden
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  donderdag 20 december 2007 @ 13:54:47 #120
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_55415553
dank je wel wennie!
pi_55415864
Pruk, sterkte ermee!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55416288
Zo, hier weer de wekelijkse apk keuring gehad. En we zijn weer goedgekeurd voor een weekje.
Ook nog eens even bij de VK mijn hart kunnen luchten over het manspersoon in mijn huis. Dat heeft toch wel behoorlijk opgelucht.
  donderdag 20 december 2007 @ 14:23:04 #123
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55416363
Pruk sterkte in het ziekenhuis!
En Faja en Nathan sterkte en beterschap!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_55416415
Volgens mij is Ardenlyn nog niet wezen melden...

Wenneke, heerlijk he even klagen over manlief...
pi_55416657
Dat lucht zo enorm op. Wat niet wegneemt dat ik nog steeds niet weet wat ik moet, maar ik heb ff lekker kunnen schelden.
  donderdag 20 december 2007 @ 14:42:38 #126
74310 nanalune
pi_55416846
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:34 schreef wenneke1 het volgende:
Dat lucht zo enorm op. Wat niet wegneemt dat ik nog steeds niet weet wat ik moet, maar ik heb ff lekker kunnen schelden.
ik leef met je mee! hopelijk is er snel wat mee zekerheid!

Pruk , veel sterkte in het zh!

Hier geen bijzonderheden , geen voorwerk.. heb net de douche schoongemaakt... nog meer dames met een vuile douche? ik pak ze zo even mee
pi_55416934
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:42 schreef nanalune het volgende:

[..]

ik leef met je mee! hopelijk is er snel wat mee zekerheid!

Pruk , veel sterkte in het zh!

Hier geen bijzonderheden , geen voorwerk.. heb net de douche schoongemaakt... nog meer dames met een vuile douche? ik pak ze zo even mee
Nope, ik heb het laatst nog staan doen.. Alleen mn afvoer zit wel verstopt... Maar ik heb even geen zin om het gootje los te halen en de zooi eruit te plukken...

De was mand zit ook alweer vol, en ik kan de kracht niet vinden om dat 's morgens ook nog te doen.... Dus ik laat de was de was... (ik vind dat al heel wat!!)

Ook ligt heel mn huis onder de dennennaalden... pfff...
pi_55417593
Nog niets gebeurd hier Ticootje
Al mag het van mij wel

Wil hem zien en gewoon beginnen met mamma zijn
Ook raak ik lichamelijk op. Hou onwijs veel vocht vast te houden en de kilo's komen erbij niet normaal en dat is ook erg vermoeiend.
Overdag kan ik erg weinig en doe ik iets dan ben ik meteen bekaf.
Enige moment van relaxen is als een boedha beeld op de douchevloer zitten en dan het water over mij heen laten lopen maarja kan moeilijk een paar uur eronder blijven.

Valt mij alleen wel erg op irl dat als je soms klaagt ook bij sommige vk's dat ze je aankijken alsof je niet gelukkig bent en dat je gewoon blij moet zijn omdat je zwanger bent
Ik ben dus onwijs gelukkig met ons mannetje en kan niet wachten om hem te zien en te kijken naar z'n voetjes die al maanden in mijn rechterzij trappelen en z'n minibipsje die al maanden aan de linkerkant aan het wiebelen is
Mijn man vebaasd zich enorm dat ik nog kan lachen met al die klachten (maar ik huil soms ook hoor )

Faja veel beterschap!!

Pruk onwijs veel succes!

Nanalune als je wil dan uhhh ga je gang hier in de douche

Ticootje hier probeer ik 1 wasje per dag te doen en helaas lukt het niet elke keer. Vooral de handoeken gaan hier snel omdat ik elke dag douche

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2007 15:19:40 ]
pi_55417679
Ik zou juist nog helemaal niet willen bevallen. Al ben ik soms de buik wel flink zat. Maar ik geniet echt nog even van de rust die we nu hebben. Straks even lekker er tussenuit... Ik kan me gewoon zo moeilijk voorstellen dat er over een week of 6 gewoon een baby is...
pi_55417822
Ik heb lang genoeg genoten van de rust en heb er onwijs veel zin in
Van mij mogen mijn vliezen nu breken! Kan echt niet wachten.
Vooral omdat ik hem wil zien maar ook omdat het lichamelijk steeds slechter gaat.

Ik zeg al af en toe PING!! tegen hem maw je bent klaar af en mag eruit hoor
Kamertje is helemaal af en we willen je zien.
pi_55417830
Ik verschrok me net, lijkt wel of ik urine heb laten lopen terwijl ik net naar de wc ben geweest. Mijn broek is een beetje nat geworden. Niet leuk.

Verder heb ik nu dus ook erg veel last van dikke enkels, die met de dag dikker lijken te worden. Op mijn werk waren mijn voeten maar aan het tintelen. Willen bevallen, liever nog niet veels te druk .
pi_55417966
Ik draag nu voor de zekerheid inlegkruisjes omdat soms het hoofdje tegen mijn blaas drukt.
Is inderdaad niet leuk als je een natte broek hebt.

Tintelen gelukkig niet maar mijn voeten doen pijn als je erop drukt. Ik heb vannacht geprobeerd een verhoging onder mijn benen te doen maar kreeg alleen maar meer last van mijn heupen en lies.
pi_55418019
Ik mag me om 5 uur weer melden en dan word ik opgenomen in het ziekenhuis.

Ga nu dus maar spullen inpakken
pi_55418129
Sterkte Pruk!
  donderdag 20 december 2007 @ 15:41:28 #135
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55418139
Pruk sterkte joh.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 20 december 2007 @ 15:45:36 #136
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_55418247
Pruk toch..

En dat net voor de 'feestdagen'.. sterkte!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_55418321
Pruk sterkte! Het zal allemaal wel niet voor niets zijn maar leuk is het allemaal niet...
It's all up to you
pi_55418415
Onwijs veel sterkte Pruk!!
pi_55418449
Ach Pruk wat vervelend nou, lijkt mij niet leuk al is het wel goed voor je baby.
pi_55418510
Veel sterkte Pruk! Mag je 'gewoon' in Hengelo of toch Nieuwegein (en dus verder van familie af ws)?
pi_55418572
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:36 schreef Pruk het volgende:
Ik mag me om 5 uur weer melden en dan word ik opgenomen in het ziekenhuis.

Ga nu dus maar spullen inpakken
Veel succes Pruk. Zelfs in België wordt er voor jou geduimd
pi_55418820
Pruk sterkte!
pi_55418863
Pruk, veel sterkte gewenst!!!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_55418866
Pruk..jammer nou! Wat gaan ze nu doen?
Saartje
  Jubileum moderator donderdag 20 december 2007 @ 16:27:13 #145
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55419329
Ach Pruk toch, dat is niet fijn. Gaat het niet goed met jou? Of gaat het niet goed met de baby? Wat gaan ze met je doen?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55419371
balen pruk. maar 't beste voor de baby moet je maar denken. sterkte! welk ziekenhuis wordt 't?
  donderdag 20 december 2007 @ 16:29:46 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55419392
Sterkte Pruk!
pi_55419599
Sterkte Pruk.
pi_55420520
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:33 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik draag nu voor de zekerheid inlegkruisjes omdat soms het hoofdje tegen mijn blaas drukt.
Is inderdaad niet leuk als je een natte broek hebt.

Tintelen gelukkig niet maar mijn voeten doen pijn als je erop drukt. Ik heb vannacht geprobeerd een verhoging onder mijn benen te doen maar kreeg alleen maar meer last van mijn heupen en lies.
Inlegkruisje heb ik net ook gedaan, nu weet ik weer waarom ik die nooit draag, het raakt daarbeneden altijd verschrikkelijk geirriteerd al draag ik zoiets maar een uurtje.
Tintelen gelukkig allleen op het moment dat ze dikker worden, 's nachts niet gelukkig. Ook geen moeite gedaan gisteren om er iets aan te doen in bed. Op het werk heb ik een kruk geprobeerd, maar het zit niet makkelijk. Nog maar een dag of 5 werken hoop ik.
  donderdag 20 december 2007 @ 17:14:16 #150
74310 nanalune
pi_55420595
Sterkte Pruk! Kop op en blijf positief!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')