Meis toch... veel weet ik niet te zeggen maarehquote:Op woensdag 19 december 2007 15:32 schreef Pruk het volgende:
Nee
Als ik nu bel weet ik zeker dat ik naar het ziekenhuis moet komen en ik wil nu eigenlijk gewoon alleen zijn
Ze houden wel behoorlijk lang aan (ik denk tot ongeveer een minuut), maar de regelmaat is ver te zoeken op dit momentquote:Op woensdag 19 december 2007 16:45 schreef Tan het volgende:
@Pruk, duren die pijnlijke krampen langer of korter dan 40 seconden?
Moonah, je bent gewoon 1 dag ouder dan ikquote:Op woensdag 19 december 2007 18:45 schreef Moonah het volgende:
Even een * voor Tan!
Pruk, spannend....
Sjak, hoe gaat het met jou?
Heeft iemand iets van Icicle gehoord? Ik heb haar laatst nog gePM'd, maar nog geen reactie dat vind ik niets voor haar. Ik zal eens even op haar eigen site reageren, mss leest ze die wel.
BE, ik ben bijna jarig he...![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:23 schreef TearSong het volgende:
nanalune: dat voorwerk hoeft echt niet altijd wat te zeggen hoor. Bij de zwangerschap van Tomas heb ik niet 1 harde buik gehad, de hele zwangerschap niets...geen voorweeen, geen krampen in de weken voor de bevalling...en toch had ik voor het strippen al 3 cm 'cadeau' gekregen.
Niet altijd... mijn moeder heeft eens een pc gewonnenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:11 schreef Tan het volgende:
Goh wat leuk zeg... ik dacht altijd dat die bel en win dingen nep waren
ach dan doe je het toch allemaal dan, heb je ook niet 2 dagen gedoe en gerommel en begin je lekker uitgerust aan de bevallingquote:Op woensdag 19 december 2007 21:19 schreef nanalune het volgende:
Hier nog nog steeds alles rustig.. ben toch wel een beetje down van het bericht dat er nog helemaal geen voorwerk heeft plaatsgevonden... ik voel nu nog steeds niets en ben best wel een beetje bang dat ik dat allemaal in 1 keer tijdens de bevalling moet doen.
Ik had dat ook een paar weken geleden....quote:Op woensdag 19 december 2007 23:21 schreef donnahvh het volgende:
hallo allemaal,
zo genoeg gebeurd hier allemaal, ik heb af en toe wel mee zitten lezen maar niet heel erg veel tijd gehad![]()
maar allereerst gefeliciteerd aan alle nieuwe moeders!![]()
en wat een leuke kamertjes hebben jullie allemaal gemaakt
in de kerstvakantie gaan we eindelijk ook ff goed beginnen want t word nu toch wel tijd![]()
hier is alles qua zwangerschap tot week 26 vrij rustig verlopen, maar toen zat er ineens een heleboel bloed bij mn urine en na een middag ziekenhuis ( half uur apparaat , inwendig onderzoek, echo) kwam er gelukkig uiteindelijk toch uit dat er niets aan de hand was
behalve een bacterie in afscheiding en daar heb ik nu anti biotica voor...dus rustig verder zwangeren nu
alhoewel ik nog 11 weken moet ben ik lekker al wel met verlof tenminste ik was eigen baas en sinds vandaag is mn kapsalon officieel niet meer bestaandtoch ook wel lekker
![]()
maneki liep jij vandaag nou in naaldwijk trouwens? op de markt?
en pruk spannend joh wel een beetje vroeg mja afwachten maar
nou dit was t eigenlijk alweer
ben de helft vergeten maar zwangerschapsdementie heeft aardig toegeslagen weer dus wie weet komt er straks weer meer uit
nee, was te verwaarlozen, de hoeveelheid...quote:Op donderdag 20 december 2007 00:32 schreef donnahvh het volgende:
ahh faja , shit zeg maar wel goed dat ze er meteen bovenop zitten
@vamerotica whehe sommige mensen letten echt niet op he
maar was het niets vervelends bij jou?
@maneki gelukkig heb ik haar niet aangesproken ik dacht echt dat je het was
zo lekkere tijd nu trouwens maar ik durf niet te gaan liggen nu ....het zuur
naja toch maar ff proberen weer
doeidoei
Wow, gefeliciteerd ook. (Moet toch even kijken of er nog iets bij zit... vrouwlief is ook pas begonnen met MVM)quote:Op woensdag 19 december 2007 17:04 schreef Kaar het volgende:
Vandaag de mevrouw van Moeders voor Moeders op visite gehad. Allemaal leuke cadeautje gekregen waaronder het blad " 9 maanden magazine". Daarin staat een bel & win-spelletje waarmee je een Koelstra wandelwagen met reiswieg kan winnen. Ik bellen natuurlijk en wat denk je....IK WIN!!
Er worden 6 wagens weggegeven, 1 per 2 maanden.
Ik ben echt blij.
Ja ik doe al lekker met m knuffelen!! Ik ben er zo van geschrokken. Mijn lieve knuffelkat.. Ik zou echt heel verdrietig zijn als hij het niet zou redden. Maar het lijkt nu goed te gaan!quote:Op donderdag 20 december 2007 08:50 schreef wenneke1 het volgende:
Ach dat is zo zielig, als ze daar last van hebben. Gelukkig is het bij mijn "katertje" ook goed gegaan en heeft hij er gelukkig geen last meer van gehad.
Geef hem maar een extra knuffel.
Echo's en goed groeiende \keesjes zijn oke!!quote:Op donderdag 20 december 2007 07:58 schreef Bright het volgende:
Beterschap Faja en Nathan!!!
[..]
Wow, gefeliciteerd ook. (Moet toch even kijken of er nog iets bij zit... vrouwlief is ook pas begonnen met MVM)
We zijn gisteren naar de gyn geweest voor een echo. Kees is nu 2,67cm groot en dat komt overeen met 9 weken en 5 dagen zwanger!!
Kees was lekker wakker en was heerlijk met z'n armpjes en beentjes (nou ja, stompjes dan) aan het slaan en bewoog z'n ruggetje ook zo lekker. Hoofdje is ook al te zien en het bot van de kaak begint zich te vormen, dus we konden zelfs zien aan welke kant het gezicht zit![]()
Kees ligt lekker hoog in de baarmoeder en de placenta zit op een goede plaats.
En we hebben weer een mooie echofoto mee gekregen(waarop door een geoefend oog wel wat te zien is)
We zijn zo blij!!
Of misschien zei ze dat omdat haar weeën al begonnen warenquote:Op donderdag 20 december 2007 09:57 schreef Vicky het volgende:
BE ging uitslapen zei ze gister
Die gedachte kwam hier ook opzettenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Of misschien zei ze dat omdat haar weeën al begonnen waren[/stookmodus]
Ik zit hier eens bij te lezen, maarre ....quote:Op woensdag 19 december 2007 17:14 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon geen peil op trekken en dat maakt het ook allemaal niet echt veel makkelijker.
Dat begint vroeg danquote:Op donderdag 20 december 2007 10:55 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik zit hier eens bij te lezen, maarre ....
wen er maar aan dat je ergens geen peil op kan trekken, dat heb je nou eenmaal met kinderen
De drama
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
kheb rotje inderdaad nog niet gezien vandaag..maar ze ging laat naar bed dus wellicht slaapt ze uit
Als je compleet niet weet waar je het over hebt, kan je dan niet beter gewoon je mond dichthouden? Dank je.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:55 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik zit hier eens bij te lezen, maarre ....
wen er maar aan dat je ergens geen peil op kan trekken, dat heb je nou eenmaal met kinderen
De drama
Ze weet van wie het komtquote:Op donderdag 20 december 2007 11:14 schreef --Eveliene-- het volgende:
[..]
Maneki!
![]()
Bright wat heerlijk dat Kees zo goed groeit!
![]()
Begin van de middagquote:Op donderdag 20 december 2007 11:14 schreef Jelief het volgende:
Och Faja en Nathan, ik hoop dat het snel weer beter gaat!
Weten we ook hoe laat pruk naar het ziekenhuis moet?
nog niet dus, wanneer moet je heen pruk?
Je onderschat mequote:Op donderdag 20 december 2007 11:14 schreef Pruk het volgende:
[..]
Als je compleet niet weet waar je het over hebt, kan je dan niet beter gewoon je mond dichthouden? Dank je.
Ik ook, bijna kerstquote:Op donderdag 20 december 2007 11:36 schreef Jelief het volgende:
Ik steek een kaarsje aan!
Nou? En? Doe eens vertellen dan!!!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 12:01 schreef Wennie het volgende:
Faja en Nathan, beterschap!
Pruk, succes!
Gister 20w-echo gehad. Alles is goed en we weten wat het wordt
Er is nu een klompje te zien met daarop een bolletje dat aan 1 kant wat lichter is dan de andere kant. Aan het klompje zitten duidelijk 4 uitsteekseltjes en alles hangt aan een soort van draadje (dat in het niets verdwijnt, maar dat komt doordat je eigenlijk maar 2d kunt kijken)quote:Op donderdag 20 december 2007 09:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Echo's en goed groeiende \keesjes zijn oke!!
Maaruh.... wat zou er te zien zijn dan?
Toch niet of het een vrouwelijk of mannelijk Keesje is?
(Da's volgens mij nog nie "aangelegd" rond de 9 weken...)
Wauw, Luna, gefeliciteerd!! Wat bijzonder, 2 leuke dingen op 1 dagquote:Op donderdag 20 december 2007 12:19 schreef lunastar het volgende:
Goedemiddag dames
Hier vandaag 5 jaar getrouwd en ja mijn zus is vandaag bevallen van haar 3de dochter, lily, 50.5cm en 3,700kg. Ze was 7 dagen overtijd
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:35 schreef lunastar het volgende:
idd, maar vind het wel straf.. mijn oudere zus bevalt vorig jaar op ons meisje haar verjaardag en nu bevalt mijn andere zus op onze dag
Waarom? Je had een puntquote:Op donderdag 20 december 2007 11:39 schreef Vivi het volgende:
Laat maar.
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
kheb rotje inderdaad nog niet gezien vandaag..maar ze ging laat naar bed dus wellicht slaapt ze uit
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:34 schreef wenneke1 het volgende:
Dat lucht zo enorm op. Wat niet wegneemt dat ik nog steeds niet weet wat ik moet, maar ik heb ff lekker kunnen schelden.
Nope, ik heb het laatst nog staan doen.. Alleen mn afvoer zit wel verstopt... Maar ik heb even geen zin om het gootje los te halen en de zooi eruit te plukken...quote:Op donderdag 20 december 2007 14:42 schreef nanalune het volgende:
[..]
ik leef met je mee! hopelijk is er snel wat mee zekerheid!
Pruk , veel sterkte in het zh!
Hier geen bijzonderheden , geen voorwerk.. heb net de douche schoongemaakt...nog meer dames met een vuile douche? ik pak ze zo even mee
![]()
Veel succes Pruk. Zelfs in België wordt er voor jou geduimdquote:Op donderdag 20 december 2007 15:36 schreef Pruk het volgende:
Ik mag me om 5 uur weer melden en dan word ik opgenomen in het ziekenhuis.
Ga nu dus maar spullen inpakken
Inlegkruisje heb ik net ook gedaan, nu weet ik weer waarom ik die nooit draag, het raakt daarbeneden altijd verschrikkelijk geirriteerd al draag ik zoiets maar een uurtje.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:33 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik draag nu voor de zekerheid inlegkruisjes omdat soms het hoofdje tegen mijn blaas drukt.
Is inderdaad niet leuk als je een natte broek hebt.
Tintelen gelukkig niet maar mijn voeten doen pijn als je erop drukt. Ik heb vannacht geprobeerd een verhoging onder mijn benen te doen maar kreeg alleen maar meer last van mijn heupen en lies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |