Meis toch... veel weet ik niet te zeggen maarehquote:Op woensdag 19 december 2007 15:32 schreef Pruk het volgende:
Nee
Als ik nu bel weet ik zeker dat ik naar het ziekenhuis moet komen en ik wil nu eigenlijk gewoon alleen zijn
Ze houden wel behoorlijk lang aan (ik denk tot ongeveer een minuut), maar de regelmaat is ver te zoeken op dit momentquote:Op woensdag 19 december 2007 16:45 schreef Tan het volgende:
@Pruk, duren die pijnlijke krampen langer of korter dan 40 seconden?
Moonah, je bent gewoon 1 dag ouder dan ikquote:Op woensdag 19 december 2007 18:45 schreef Moonah het volgende:
Even een * voor Tan!
Pruk, spannend....
Sjak, hoe gaat het met jou?
Heeft iemand iets van Icicle gehoord? Ik heb haar laatst nog gePM'd, maar nog geen reactie dat vind ik niets voor haar. Ik zal eens even op haar eigen site reageren, mss leest ze die wel.
BE, ik ben bijna jarig he...![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:23 schreef TearSong het volgende:
nanalune: dat voorwerk hoeft echt niet altijd wat te zeggen hoor. Bij de zwangerschap van Tomas heb ik niet 1 harde buik gehad, de hele zwangerschap niets...geen voorweeen, geen krampen in de weken voor de bevalling...en toch had ik voor het strippen al 3 cm 'cadeau' gekregen.
Niet altijd... mijn moeder heeft eens een pc gewonnenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:11 schreef Tan het volgende:
Goh wat leuk zeg... ik dacht altijd dat die bel en win dingen nep waren
ach dan doe je het toch allemaal dan, heb je ook niet 2 dagen gedoe en gerommel en begin je lekker uitgerust aan de bevallingquote:Op woensdag 19 december 2007 21:19 schreef nanalune het volgende:
Hier nog nog steeds alles rustig.. ben toch wel een beetje down van het bericht dat er nog helemaal geen voorwerk heeft plaatsgevonden... ik voel nu nog steeds niets en ben best wel een beetje bang dat ik dat allemaal in 1 keer tijdens de bevalling moet doen.
Ik had dat ook een paar weken geleden....quote:Op woensdag 19 december 2007 23:21 schreef donnahvh het volgende:
hallo allemaal,
zo genoeg gebeurd hier allemaal, ik heb af en toe wel mee zitten lezen maar niet heel erg veel tijd gehad![]()
maar allereerst gefeliciteerd aan alle nieuwe moeders!![]()
en wat een leuke kamertjes hebben jullie allemaal gemaakt
in de kerstvakantie gaan we eindelijk ook ff goed beginnen want t word nu toch wel tijd![]()
hier is alles qua zwangerschap tot week 26 vrij rustig verlopen, maar toen zat er ineens een heleboel bloed bij mn urine en na een middag ziekenhuis ( half uur apparaat , inwendig onderzoek, echo) kwam er gelukkig uiteindelijk toch uit dat er niets aan de hand was
behalve een bacterie in afscheiding en daar heb ik nu anti biotica voor...dus rustig verder zwangeren nu
alhoewel ik nog 11 weken moet ben ik lekker al wel met verlof tenminste ik was eigen baas en sinds vandaag is mn kapsalon officieel niet meer bestaandtoch ook wel lekker
![]()
maneki liep jij vandaag nou in naaldwijk trouwens? op de markt?
en pruk spannend joh wel een beetje vroeg mja afwachten maar
nou dit was t eigenlijk alweer
ben de helft vergeten maar zwangerschapsdementie heeft aardig toegeslagen weer dus wie weet komt er straks weer meer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |