nee, was te verwaarlozen, de hoeveelheid...quote:Op donderdag 20 december 2007 00:32 schreef donnahvh het volgende:
ahh faja , shit zeg maar wel goed dat ze er meteen bovenop zitten
@vamerotica whehe sommige mensen letten echt niet op he
maar was het niets vervelends bij jou?
@maneki gelukkig heb ik haar niet aangesproken ik dacht echt dat je het was
zo lekkere tijd nu trouwens maar ik durf niet te gaan liggen nu ....het zuur
naja toch maar ff proberen weer
doeidoei
Wow, gefeliciteerd ook. (Moet toch even kijken of er nog iets bij zit... vrouwlief is ook pas begonnen met MVM)quote:Op woensdag 19 december 2007 17:04 schreef Kaar het volgende:
Vandaag de mevrouw van Moeders voor Moeders op visite gehad. Allemaal leuke cadeautje gekregen waaronder het blad " 9 maanden magazine". Daarin staat een bel & win-spelletje waarmee je een Koelstra wandelwagen met reiswieg kan winnen. Ik bellen natuurlijk en wat denk je....IK WIN!!
Er worden 6 wagens weggegeven, 1 per 2 maanden.
Ik ben echt blij.
Ja ik doe al lekker met m knuffelen!! Ik ben er zo van geschrokken. Mijn lieve knuffelkat.. Ik zou echt heel verdrietig zijn als hij het niet zou redden. Maar het lijkt nu goed te gaan!quote:Op donderdag 20 december 2007 08:50 schreef wenneke1 het volgende:
Ach dat is zo zielig, als ze daar last van hebben. Gelukkig is het bij mijn "katertje" ook goed gegaan en heeft hij er gelukkig geen last meer van gehad.
Geef hem maar een extra knuffel.
Echo's en goed groeiende \keesjes zijn oke!!quote:Op donderdag 20 december 2007 07:58 schreef Bright het volgende:
Beterschap Faja en Nathan!!!
[..]
Wow, gefeliciteerd ook. (Moet toch even kijken of er nog iets bij zit... vrouwlief is ook pas begonnen met MVM)
We zijn gisteren naar de gyn geweest voor een echo. Kees is nu 2,67cm groot en dat komt overeen met 9 weken en 5 dagen zwanger!!
Kees was lekker wakker en was heerlijk met z'n armpjes en beentjes (nou ja, stompjes dan) aan het slaan en bewoog z'n ruggetje ook zo lekker. Hoofdje is ook al te zien en het bot van de kaak begint zich te vormen, dus we konden zelfs zien aan welke kant het gezicht zit![]()
Kees ligt lekker hoog in de baarmoeder en de placenta zit op een goede plaats.
En we hebben weer een mooie echofoto mee gekregen(waarop door een geoefend oog wel wat te zien is)
We zijn zo blij!!
Of misschien zei ze dat omdat haar weeėn al begonnen warenquote:Op donderdag 20 december 2007 09:57 schreef Vicky het volgende:
BE ging uitslapen zei ze gister
Die gedachte kwam hier ook opzettenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Of misschien zei ze dat omdat haar weeėn al begonnen waren[/stookmodus]
Ik zit hier eens bij te lezen, maarre ....quote:Op woensdag 19 december 2007 17:14 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon geen peil op trekken en dat maakt het ook allemaal niet echt veel makkelijker.
Dat begint vroeg danquote:Op donderdag 20 december 2007 10:55 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik zit hier eens bij te lezen, maarre ....
wen er maar aan dat je ergens geen peil op kan trekken, dat heb je nou eenmaal met kinderen
De drama
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
kheb rotje inderdaad nog niet gezien vandaag..maar ze ging laat naar bed dus wellicht slaapt ze uit
Als je compleet niet weet waar je het over hebt, kan je dan niet beter gewoon je mond dichthouden? Dank je.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:55 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik zit hier eens bij te lezen, maarre ....
wen er maar aan dat je ergens geen peil op kan trekken, dat heb je nou eenmaal met kinderen
De drama
Ze weet van wie het komtquote:Op donderdag 20 december 2007 11:14 schreef --Eveliene-- het volgende:
[..]
Maneki!
![]()
Bright wat heerlijk dat Kees zo goed groeit!
![]()
Begin van de middagquote:Op donderdag 20 december 2007 11:14 schreef Jelief het volgende:
Och Faja en Nathan, ik hoop dat het snel weer beter gaat!
Weten we ook hoe laat pruk naar het ziekenhuis moet?
nog niet dus, wanneer moet je heen pruk?
Je onderschat mequote:Op donderdag 20 december 2007 11:14 schreef Pruk het volgende:
[..]
Als je compleet niet weet waar je het over hebt, kan je dan niet beter gewoon je mond dichthouden? Dank je.
Ik ook, bijna kerstquote:Op donderdag 20 december 2007 11:36 schreef Jelief het volgende:
Ik steek een kaarsje aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |