T-Spoon - A part of my life 2007 rework?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:44 schreef pberends het volgende:
Ik zoek een "vrolijk dancenummer", vrij recent en bekend volgens mij. Via Google word ik niet echt wijs.
Hij gaat zo:
"I'mmmmmm lovingggg you foreverrrrrrrrrrr and more... "
"I will be a part of your life"
Ofzoiets.
Yelle - "A Cause des Garçonsquote:Op woensdag 19 december 2007 15:53 schreef Thrilled het volgende:
ik ben op zoek naar een liedje waarvan ik alleen de videoclip ken. Het is een clip waarin je 3 jongens ziet dansen, op een hele aparte manieren.. hij zwaait zn armen rond zn hoofd, doet rare moves met zn benen .. 3 jongens op een rij, 1 in het midden vooraan en de 2 achteraan doen hetzelfde dansje.. de scene is gewoon een of ander binnenpleintje met een woord in grote letters (die ze aan het begin van de clip tegen de muur zetten)..
De kleding is best apart, ik geloof dat hij een wit shirtje aan had met horizontale gekleurde strepen.. een hele smalle/strakke zwarte spijkerbroek en best grote schoenen (ook wit met kleuren?)
geen idee welke muziek / clip / dans dit is dus misschien dat iemand me kan helpen?
Lijkt me sterk eigenlijk...quote:Op woensdag 19 december 2007 15:45 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
T-Spoon - A part of my life 2007 rework?
Give it a shot..quote:
Klinkt als Iggy Pop/Stooges.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:07 schreef Ballistic het volgende:
http://www.werkenbijdemar(...)mercials/KM7060.html
wie weet welk nummer eronder zit? bvd!
Nee, is het niet.quote:
Het nummer lijkt in ieder geval door Sophie Ellis Bextor gezongen te zijn, maar ze is het volgens mij nietquote:Op woensdag 19 december 2007 14:44 schreef pberends het volgende:
Ik zoek een "vrolijk dancenummer", vrij recent en bekend volgens mij. Via Google word ik niet echt wijs.
Hij gaat zo:
Ofzoiets.
Supahfly Inc. - Moving Too Fastquote:Op woensdag 19 december 2007 18:47 schreef paaskannekoekje het volgende:
weet er iemand dat vrolijke zomerplaatje.. van die bob marley look-a-like met die hele lange rasta's ? van vorige zomer of die daarvoor ?
nee het is echt veel meer laid back.. en in de clip worden allemaal jamaicaanse mensen gefilmd enzo.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Supahfly Inc. - Moving Too Fast
thx uquote:Op woensdag 19 december 2007 17:19 schreef n0r het volgende:
[..]
Klinkt als Iggy Pop/Stooges.
Ohja ik weet het al: The Stooges - Down On The Street
http://youtube.com/watch?v=88Ps9iztCxU
damian marley - welcome to jamrock ?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:47 schreef paaskannekoekje het volgende:
weet er iemand dat vrolijke zomerplaatje.. van die bob marley look-a-like met die hele lange rasta's ? van vorige zomer of die daarvoor ?
Bij gezellig sjalalala moet ik meteen denken aan I'm From Barcelona - We're From Barcelona. Goed nummerquote:Op woensdag 19 december 2007 19:25 schreef Ballistic het volgende:
[..]
thx u
ow ja.. en weet iemand ook toevallig hoe dat nummer heet wat ongeveer rond 19.00uur werd gedraaid bij 3FM Serious Request? Was een heel 'gezellig' meezing nummer en op het einde werd zo sjalalalala gezongen![]()
![]()
scorpions - wind of change ?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:25 schreef IMWeasel het volgende:
Hoi,
Iemand die weet welk rock nummer begint met gefluit? beetje rustig nummer met een enkele gitaar geloof ik, doet me denken aan Guns & Roses, als het die al niet zijn.
Alvast bedankt..
Guns N' Roses - Patiencequote:Op woensdag 19 december 2007 21:25 schreef IMWeasel het volgende:
Hoi,
Iemand die weet welk rock nummer begint met gefluit? beetje rustig nummer met een enkele gitaar geloof ik, doet me denken aan Guns & Roses, als het die al niet zijn.
Alvast bedankt..
Dat is em, toppiequote:Op woensdag 19 december 2007 21:48 schreef n0r het volgende:
[..]
Guns N' Roses - Patience
Edit: Heel gaaf nummer
best een aardig nummer ja, maar dat is hem nietquote:Op woensdag 19 december 2007 20:45 schreef n0r het volgende:
[..]
Bij gezellig sjalalala moet ik meteen denken aan I'm From Barcelona - We're From Barcelona. Goed nummer![]()
Edit: Èn een gave clip
"Dove" van Moony?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:44 schreef pberends het volgende:
Hij gaat zo:
Ofzoiets.
quote:Op donderdag 20 december 2007 01:04 schreef Bravebart het volgende:
Meezoek-post.
Of je leest gewoon de OP.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:06 schreef F04 het volgende:
Ik ben opzoek naar de eindtune van De miniplaybackshow van RTL4 jaren ''90.
Henny Huisman - Met Z'n Allenquote:Op donderdag 20 december 2007 20:06 schreef F04 het volgende:
Ik ben opzoek naar de eindtune van De miniplaybackshow van RTL4 jaren ''90.
Bij slalala en meezingen moet ik denken aan Is this the way to Amarillo, van Tony Christyquote:Op woensdag 19 december 2007 22:39 schreef Ballistic het volgende:
[..]
best een aardig nummer ja, maar dat is hem nietiemand anders een idee? sjalala.. werd rond 19.00uur gedraaid op serious request. en ook geen robbie williams
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:02 schreef F04 het volgende:
Ja, maar is bijna nergens te downloaden.
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Of je leest gewoon de OP.
Wat cafca hierboven zegtquote:Op vrijdag 21 december 2007 03:00 schreef OudFruit het volgende:
Ooh shit, had een heel apart topic gemaakt..kan ik het hier ook gewoon vragen
Ik ben op zoek naar de electro remix van Audio Bully's - We don't care. Hij wordt nu heel vaak in discotheken gedraaid, alleen kan ik hem nergens vinden
Wie mij helpt, krijgt een plekje in mijn hart
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoorde vandaag tot twee keer toe op Caz een r&b nummer wat verdomd veel weg had van Babyface & Stevie Wonder - How come, how long... Ze hebben geen playlist online, iemand die me kan helpen?
Dat weet ik dus niet meer... Het piano melodietje in het nummer heeft veel weg van How Come, How Long...quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
ws het ook een duet? Ik luister regelmatig naar CAZ, dan zal ik eens opletten.
Ik gok dat je Valensia - Gaia bedoelt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:13 schreef BB-Pieter het volgende:
Ik heb eerlijk waar gekeken in de laatste 2 topics, maar zie het er niet tussen staan. dus hier mijn vraag.
Ik zat vandaag glazen huis te luisteren/ kijken (wie niet) en daar draaide ze een nummer wat door de mannen genoemd werd als: [ Fletcha ] met het nummer dat uitgesproken werd als [ gya ] . 'K heb toch redelijk lopen googlen, maar nergens dit terug kunnen vinden. Iemand een idee wie het is, hoe de titel is of iets dergelijks? Thanks.
"Two sisters" van Fiction Plane. De zanger is de zoon van Sting.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:59 schreef NRH het volgende:
Ik ben op zoek naar een recent nummer,heb het de laatste week twee keer op 3FM langs horen komen. Het is een beetje pop/rock. De stem van de zanger doet me denken aan Sting. Ik geloof dat het liedje begint met een zin waarin dit voorkomt: in love with your sister..
Het is een redelijk populair nummer op dit moment, ik kan het nummer alleen moeilijk terug voor de geest halen, vandaar deze vage omschrijving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |