of je leest de OP evenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:01 schreef mr-puta het volgende:
hallo,
ik heb binnekort een F(oud)T hollandsche avond.
er worden uit hollandse spellen gedaan. Het enige wat ik nog zoek is muziek.
ik wil niet de hele avond fransje bauer aan hebben staan.
ik zoek dus nederlandse nummers,typische kroeg nummers,gezellige nummers.
post hier uw artiest of nummer
alvast bedankt
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?) 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen. Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
niemand?quote:Op maandag 17 december 2007 19:42 schreef Bob-B het volgende:
Ik hoorde op de radio een nieuw trance achtig nummer met daarin een chinees deuntje erin, leek op een snaar instrument, iemand een idee?
Iemand?quote:Op zondag 16 december 2007 23:41 schreef Weemz het volgende:
Hoihoi,
Weet iemand welk nummer er gebruikt wordt in de nieuwe reclame van Orange ADSL? Ze maken dan van allerlei meubels een computer en daarna een telefoon...
Op ster.nl enz. kan ik hem niet vinden...
Alvast bedankt!
September - Cry For Youquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:31 schreef mstr het volgende:
Ze zingt: 'you'll never see me again' of iets in de trant.
En dan legt ze de klemtoon op 'again'.
Ik gok dat het een dance-achtig nr is.
September - Cry for youquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:31 schreef mstr het volgende:
Ze zingt: 'you'll never see me again' of iets in de trant.
En dan legt ze de klemtoon op 'again'.
Ik gok dat het een dance-achtig nr is.
quote:
Kijk zo'n fragment wil wel helpen jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:01 schreef SuperRogier het volgende:
Zo'n soort "thuum" *pauze* "thuumthuumthuum" thum *hoger* thum .. thuumthuumthuum"
Grote kans dat je het niet snaptdus hier een klein amrretje..
Ik zie nu dat ik er al een zooi remixes van heb zelfsquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:39 schreef MarBu het volgende:
[..]
Kijk zo'n fragment wil wel helpen ja![]()
Mason - Exceeder
In de herhaling dus...quote:Op maandag 17 december 2007 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zoek het muziekje onder dit 39 Jaar Homer-filmpje.
http://www.vkmag.com/videos/videos_39_jaar_homer_simpson/
Carly Comando - Everyday.quote:
Ailzee - Moi, Lolita.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:47 schreef F04 het volgende:
hoe heet dit liedje?
http://www.geenstijl.tv/2(...)k_bij_ephimenc.html#
Even een klein kickje.. Er werd een suggestie gegeven dat dit nummer van Maud zou zijn, maar dat is het helaas niet het gevalquote:Op maandag 17 december 2007 16:34 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Ik heb ooit eens via bluetooth dit nummer gekregen, maar helaas is het MP3'tje slechts 56kbit/s.. Weet iemand een titel/zanger hiervan? Op de songtekst vinden Google/Yahoo/AltaVista weinig.
Ik weet welke je bedoel, ik zoek hem zelf namelijk ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:40 schreef Bob-B het volgende:
[Ik hoorde op de radio een nieuw trance achtig nummer met daarin een chinees deuntje erin, leek op een snaar instrument, iemand een idee?]
niemand?
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Carly Comando - Everyday.
En het is prachtig.
Graag gedaanquote:
ik zag op een ander forum dat het wel eens een remix van merry christmas mr. lawrence kon zijn, kan er alleen geen remix van vinden en het origineel lijkt er in de verste verte nog niet op...quote:Op woensdag 19 december 2007 10:54 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoel, ik zoek hem zelf namelijk ookDeze plaat is net nieuw op SlamFM.. iemand die het weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |