Tof! Eerdere jaren ook geweest?quote:Op zondag 13 januari 2008 01:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja ik dus.
Vorig jaar en twee jaar geleden, leuk festival, altijd stom dronken en ergens vooraan te vinden. Braveheart pitquote:
Beetje jammer wel, dat ik na 4 dagen nog geen bevestiging van m'n registratie heb, en nog niet kan inloggenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:03 schreef JDude het volgende:
Het forum op groezrock.be is new en improved, zie ik.
Niet meer zoals vorige jaren stukjes tekst zoeken tussen de signatures in lettergroote 72 en de avatars van 640x480.
Klinkt allebei wel tof.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:35 schreef Kuukske het volgende:
En Hot Water Music én 59 Times the Pain zijn inmiddels toegevoegd aan het rijtje komers.
Jij was ook bij Dribbel toch?quote:Op maandag 4 februari 2008 15:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben aanwezig!
A wilhelm scream.
Groezrock juicht.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou vooruit, hij gaat op de serieus overwegen festivals
Ik bel ze gelijk even.quote:
Op de afterparty!quote:
Jawel, ik zie dit topic nu pas. Ik ben er elk jaar.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:08 schreef Kuukske het volgende:
Maar verder gaat er dus niemand naar Groezrock dit jaar?.
Tof! Wie weet lopen wij elkander tegen het lijf.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:53 schreef Snakey het volgende:
Jawel, ik zie dit topic nu pas. Ik ben er elk jaar.
Dat zou op het Immens Grote Groezrockterrein zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:10 schreef Kuukske het volgende:
Tof! Wie weet lopen wij elkander tegen het lijf.
Je weet maar nooit. Jij liep mijn ex collega tegen het lijf.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:10 schreef JDude het volgende:
Dat zou op het Immens Grote Groezrockterrein zomaar kunnen.
Teh horror.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:11 schreef Kuukske het volgende:
Je weet maar nooit. Jij liep mijn ex collega tegen het lijf.
Ze post hier ook toch? Zou ze weten van dit topic? Zou ze mij nu.. hm. NM.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:11 schreef JDude het volgende:
Teh horror.
Ik zal m'n haar geel verven, dan kun je me herkennen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tof! Wie weet lopen wij elkander tegen het lijf.
Ik kom meestal de backstage niet uit, lekker rustig daar.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga anoniem
En ik dacht daar anoniem te gaan zittenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kom meestal de backstage niet uit, lekker rustig daar.
Gast, vergelijken jullie muziekjournalisten-organisatoren-en-ander-megalomaan-grut nu elkaars piemel die evenredig gegroeid zijn met iedere keer dat jullie even móesten opmerken dat jullie een beetje aan nuffige biertjes kunnen lurken met wat verdwaalde bassisten van bands die daar helemaal niet wíllen zijn, omdat ze ook nog een concert te spelen hebben in een gebied dat níet drassig en smerig is?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En ik dacht daar anoniem te gaan zitten
Hoe moeten tes en ik je dan herkennen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga anoniem
Spiegeltentquote:Op zondag 10 februari 2008 22:49 schreef JDude het volgende:
Backstage is geen flikker te doen, op lowlands althans.
Vorig jaar heb ik de mijne op 24 februari online besteld. En toen viel Groezrock zelf 10 dagen eerder.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wanneer gaan ze nou kaartje verkopen?
Er staat niks op internet.
Denk dat ze daar wel binnen een maand op staan.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:12 schreef JDude het volgende:
Kaartverkoop verliep vorig jaar overigens via 'ticket4u.be', en niet via de Nederlandse Ticketservice (GWK etc.)
Ik zou het niet wetenquote:Op maandag 11 februari 2008 20:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Denk dat ze daar wel binnen een maand op staan.
Verloopt de verkoop snel?
Dat hoopte ik al toen ik zag dat ze op pinkpop stonden.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:38 schreef botar het volgende:
Bad Religion komt nu ook officieel
En tot dusver kan ik dit alleen maar bevestigen.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:55 schreef Ixnay het volgende:
Bad Religion is bevestigd door Groezrock en wordt waarschijnlijk samen met The Offspring headliner.
quote:Op zondag 17 februari 2008 02:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
En tot dusver kan ik dit alleen maar bevestigen.
quote:Op zondag 17 februari 2008 02:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
En tot dusver kan ik dit alleen maar bevestigen.
Dat zijn geen dingen om grappen over te maken hè DA. Dat weet je!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Komt wel, komt wel.
Ik maak nooit grappen joh, ben niet grappigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zijn geen dingen om grappen over te maken hè DA. Dat weet je!!
Goed idee.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Al moet ik toch nog even uitzoeken of die bevestiging daadwerkelijk correct was, maar dat doen we na de film wel even
duuuuude Silverstein is supervet en nog best bekend ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:33 schreef Kuukske het volgende:
Silverstein, The Audition en The Blackout zijn bekend gemaakt door de organisatie. GIsteren ofzo.
Blackout stond er vorig jaar ook volgens mij, en ik geloof dat we toen etenspauze hadden. De rest ken ik niet.
De webzijde zegt dat The Audition lijkt op Fall Out Boy en Alkaline Trio. Dus./info.
Lange film?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Al moet ik toch nog even uitzoeken of die bevestiging daadwerkelijk correct was, maar dat doen we na de film wel even
Dudette. Voor jou.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:46 schreef cleany het volgende:
duuuuude Silverstein is supervet en nog best bekend ook.
Ohw, okéquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:52 schreef =HellFire= het volgende:
Silverstein is pretentieuze emo-meuk geloof ik. Not my stein of tea.
Goed plan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw, oké. Ik ga dit weekend maar eens een myspace rondje maken langs al die onbekende dingetjes.
Fashion-core? Ik heb weer iets gemistquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:46 schreef =HellFire= het volgende:
Goed plan.Ik skip sowieso al die emo-dingen. Die hedendaagse muziek wat voor emo door moet gaan is echt om te janken. Not in a good way. Zelfde geldt voor fashion-core trouwens.
haha ja dat vind ikquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:41 schreef Kuukske het volgende:
Vind je? Ik vind het, in vergelijking met vorig jaar, eigenlijk een beetje tegenvallen. Op BR, Finch en AntiFlag na dan.
Ik denk dat de beste Belg het er gewoon boven geplakt heeft na de toevoeging van SOTY gisterquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:21 schreef Ixnay het volgende:
Story Of The Year, dat is een echte headliner als je Bad Religion op de line-up hebt staan.
Dat moet toch wel een Belg zijn geweest die dat bedacht heeft.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:54 schreef Ixnay het volgende:
Dat kan ook.
nou 100x liever SOTY dan BR voor mij. Heb ze alleens live gezien en zij weten wat echt SHOW isquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:21 schreef Ixnay het volgende:
Story Of The Year, dat is een echte headliner als je Bad Religion op de line-up hebt staan.
Dat moet toch wel een Belg zijn geweest die dat bedacht heeft.
Ik denk dat we er een avondje over in beraad moeten met bier.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:00 schreef Kuukske het volgende:
Nah, ik ga wel voor Finch hoor. En Strike Anywhere. Jeugdsentimentje..
Enneuhm, Anti Flag. Yay! En en en Bad Religion natuurlijk.
Maar je hebt wel een punt D_A. Ik ben nog niet in compleet euforische staat.
Spa rood danquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik denk dat we er een avondje over in beraad moeten met bier.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik denk dat we er een avondje over in beraad moeten met bier.
quote:FRIDAY : MAYDAY PARADE
Mayday Parade is a rock band from Tallahassee, Florida. Before choosing the name Mayday Parade they were known as the "Supergroup." Their first EP "Tales Told By Dead Friends" was basically just a collection of demo songs. However, this would not stop these fashion-rockers from making a name for themselves.
SATURDAY : THE TOASTERS
The Toasters are a third-wave ska band formed in the early 1980s by Robert 'Bucket' Hingley. Many consider them the first true band of the third-wave era, as they were from the United States (as opposed to the British Two Tone movement) and had a sound much more influenced by the still-young punk music.
Ik hoop niet dat het van die enge onzin is, zoals laatst dat ene bandje bij Emerganza/Dribbel's party.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:41 schreef JDude het volgende:
Wat is fashion rock?
Ska is dan wel weer tof.
Ga je ook naar GR dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:45 schreef Nosh het volgende:
The Toasters! Vét! Ook al in april, dus dat wordt twee keer dit jaar.
Mjoah, financieel moet ik nog even zien hoe ik uitkom, maar de line-up is leuk genoeg om zwaar te overwegen. Neem ik het hoge vergane glorie-gehalte op de koop toe.quote:
Ow wat stoer. Dan kan ik weer naast je staan en je na een kwartier hupsen op één been herkennen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:49 schreef Nosh het volgende:
Mjoah, financieel moet ik nog even zien hoe ik uitkom, maar de line-up is leuk genoeg om zwaar te overwegen. Neem ik het hoge vergane glorie-gehalte op de koop toe.
Tot voor vorig jaar bij de postkantoren/GWK vorig jaar alleen bij ticket4u.bequote:Op woensdag 27 februari 2008 17:18 schreef Mtijn het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe ik aan een kaartje kom?
Ik teken wel weer voor de 30 graden en bijbehorende stofbak van vorig jaar.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:21 schreef Kuukske het volgende:
Best aardige meuk! Ik heb er echt weer zin in. Nu maar hopen dat het weer een beetje mee zit.
quote:face to face is a punk rock band from California. Formed in 1991, the group was initially signed by Dr. Strange Records, later moving to Fat Wreck Chords. Their first big hit "Disconnected" was played by KROQ and appeared in the movies Tank Girl and National Lampoon's Senior Class Trip. Their song "Devil You Know (God is a Man)" appeared in an episode of Buffy the Vampire Slayer.
During the break various members collaborated on projects such as Viva Death, The Legion of Doom and Trever Keith's solo record. The group recently reformed after disbanding in 2003.
wtf? ik wist niet dat ze niet zouden komen!quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:02 schreef Kuukske het volgende:
Belgische band The Setup is ook bevestigd.
En Walls Of Jericho heeft de boel afgezegd. Maar dat was al een tijdje bekend.
.quote:LAATSTE BAND OP VRIJDAG : HEAVEN SHALL BURN
Zelfde vraag die hier ook opgerezen is. Hoe snel moeten er kaarten gehaald worden? Iemand?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:52 schreef Ascendancy het volgende:
Hoe groot is de kans dat dit festival uitverkocht raakt?
Nah, niet zo heel lang geleden kwam Lit (selftitled) uit. En daarna een Greatest Hitsquote:
Waarom ga je niet naar het concert van BR in Amsterdam dan? Als je verder niets op GR als tof ervaart?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:23 schreef djangoxxxx het volgende:
Wat haat ik Groez rock, echter vanwege Bad Religion genoodzaakt te gaan.
Nu onverwachts Face to face erbij en er bestaat een kans dat ik me nog ga amuseren ook.
De keren dat ik er ben geweest wel. Nooit gezeik gehad met wat dan ook. In 2007 merkte ik wel voor het eerst dat het 'groot' begint te worden, met een wachtrij van anderhalf uur voor de camping, idiote regeltjes met een touw waar je achter moet wachten voor je je tent op kunt zetten etc. En de douches vlogen in de fik, maar daar heb ik het verhaal nooit precies van gehoord. Maar goed. Small details. Groezquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:01 schreef Ascendancy het volgende:
Prijs is goed te doen. Van de week maar even bestellen dan
Is de sfeer op groezrock goed?
Idem. Erg vroeg dat jaar, maar meteen het mooiste weer van het hele festivalseizoen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik teken wel weer voor de 30 graden en bijbehorende stofbak van vorig jaar.
Als ze Paris Hilton en Nicole Richie maar thuislatenquote:Confirmed, Sat, 10th May.
Good Charlotte is an American Pop Rock band that formed in 1996. They have released four albums in total, most notably 2002's multi-platinum seller The Young and the Hopeless, which spawned the singles, "Lifestyles of the Rich & Famous", "The Anthem", and "Girls & Boys".
From the opening sounds of their fourth album Good Morning Revival -which launches with an artful, innovative sound collage that slides into the irresistible 'Misery'-it's evident that the world-famous band has revolutionized its sound for 2007. And by the time the optimistic parting shot 'March On' rolls around, it's evident that this is the vibrant, adventurous and unexpected rock album that has redefined the group.
Jep. Onzin.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:07 schreef Crack_david het volgende:
En de roddels voor All Time Low zijn onzin gebleken? daarmee had ik nog wel een kameraad meegekregen
Als je hard genoeg gooit, kun je Paris Hilton misschien ook wel rakenquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:29 schreef Nosh het volgende:
Ik ga alleen al voor de kans om een fles halflauwe pis richting Good Charlotte te kunnen slingeren.
Dat is zeker een poging waard.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:22 schreef Kuukske het volgende:
Als je hard genoeg gooit, kun je Paris Hilton misschien ook wel raken.
Ik ben vorig jaar ook niet geweest om dezelfde redenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:45 schreef Retro het volgende:
Welnee, het is nu een stuk minder erg dan vorig jaar.
Tof voor je. Ik heb me prima vermaakt vorig jaar. Maar goed, ik kan dan ook niet echt wakker liggen van termen als "commercieel"quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:08 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben vorig jaar ook niet geweest om dezelfde reden
Ik vermaak me best prima, overal, altijd... maar je gaat toch in eerste instantie voor de bands die komen. Als de sugababes en paris hilton als headliner komen ga je toch ook nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Tof voor je. Ik heb me prima vermaakt vorig jaar. Maar goed, ik kan dan ook niet echt wakker liggen van termen als "commercieel".
Meh, makkelijk. A-F speelt ook.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:29 schreef Nosh het volgende:
Ik ga alleen al voor de kans om een fles halflauwe pis richting Good Charlotte te kunnen slingeren.
Ik weet niet hoe dat precies met deze tickets zit, maar over het algemeen staat er gewoon een streepjescode op o.i.d.quote:Op maandag 7 april 2008 23:41 schreef Ascendancy het volgende:
Zo, gisterenavond kaartjes besteld. Heb er zin in![]()
Commercieel of niet, er komen genoeg leuke bands.
Ik voel me op de 1 of andere manier niet zo prettig bij dat e-ticket gedoe. Je kaartje hoort toch niet het hele a4'tje in beslag te nemen toch?
Jah, maar of het dan wel allemaal groot genoeg geprint is enzo.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat precies met deze tickets zit, maar over het algemeen staat er gewoon een streepjescode op o.i.d.
Ach top 40 acts kunnen ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:58 schreef Retro het volgende:
Ja, het hangt even af van het weer, aan de lineup kan het in ieder geval niet liggen (afgezien van wat top40 acts).
Helaas, ik pak de trein. Auto rijden mag nog nietquote:Op zondag 13 april 2008 11:19 schreef JDude het volgende:
http://users.pandora.be/chadknight/groezrock2008.zip
Vorig jaar reden al die Duitsers al met zo'n plakkaat achter de ruit. Als Nederland nou ook gezellig meedoet, kunnen we op de weg naar België al gezellig naar elkaar toeteren ende zwaaien.
Dan plak je 'm tegen het treinraamquote:Op zondag 13 april 200812:40 schreef Ascendancy het volgende:
Helaas, ik pak de trein. Auto rijden mag nog niet
Zou de politie moeilijk doen over graffiiti?quote:
Jah,quote:Op woensdag 16 april 2008 18:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Waarom overlappen de speeltijden van bad religion en SOTY, finch en anti-flag.
Kaartje binnen trouwens. 2x geprint, een keer met een mac (kleine e-ticket) en een keer met een windows(grote e-ticket). Voor het geval dat.
Ah, dan gaan we elkaar tegen komen bij het rennen van Finch naar Anti-Flagquote:Op woensdag 16 april 2008 18:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Waarom overlappen de speeltijden van bad religion en SOTY, finch en anti-flag.
Kaartje binnen trouwens. 2x geprint, een keer met een mac (kleine e-ticket) en een keer met een windows(grote e-ticket). Voor het geval dat.
Ach the sugababes, good charlotte, kelly osbourne en Avril Lavigne heb ik allemaal al live mogen aanschouwen... Lijkt me best een goed idee om Paris Hilton daar ook maar aan toe te voegen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik vermaak me best prima, overal, altijd... maar je gaat toch in eerste instantie voor de bands die komen. Als de sugababes en paris hilton als headliner komen ga je toch ook niet
Same. Leukere punk/hardcorenamen.quote:Op zondag 13 april 2008 12:01 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb gekozen om naar Dour te gaan en niet naar Groez... veel plezier allen!
Heh verdulleme Nosh. Ik had me zo op onze minimeet verheugd.quote:Op donderdag 17 april 2008 23:45 schreef Nosh het volgende:
Same. Leukere punk/hardcorenamen.
Edoch, geniet!
Nah veel plezier dan, ik zou voor 3/4 bands gaan, dus ik passquote:Op donderdag 17 april 2008 17:24 schreef botar het volgende:
[..]
Ach the sugababes, good charlotte, kelly osbourne en Avril Lavigne heb ik allemaal al live mogen aanschouwen... Lijkt me best een goed idee om Paris Hilton daar ook maar aan toe te voegen...
Ergens heb je natuurlijk wel een punt.... Maar zoals eerder gepost was t vorig jaar erger imo.. Ik heb echt weer een hele buts bands die ik zien wil dit jaar... en ach GC en Billy Talent en SOTY... Ja van die 3 groepen kan ik ook niet wakker liggen
Kom ook naar de blubberpoel die Dour heet dan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heh verdulleme Nosh. Ik had me zo op onze minimeet verheugd.
Mijn koffer is nog steeds niet schoon weet je dat?quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
Kom ook naar de blubberpoel die Dour heet dan.
Om je feestje te laten vergallen door zo'n ticket is ook weer zo wat hequote:Op maandag 21 april 2008 12:14 schreef Magereheinus het volgende:
Ik vind die A4tjes ook maar niets. Toch heb ik er wel zin in. Er staan weer leuke bandjes en die top40 namen kunnen me niet echt deren. Ik vermaak me toch wel
Commercieel of niet... het zal mij aan mijn anus oxiderenquote:Op donderdag 17 april 2008 23:30 schreef Ascendancy het volgende:
Is story of the year nu opeens ook commerciele meuk dan?
*Zonnebrandcrème inpakt.quote:The bad news : Good Charlotte just canceled their show at GR08. Official statement from the band : "Joel has a family emergency that has come up that will require him to stay in the states for the next few weeks." We wish Joel and his family all the best.
As you all know, this is beyond our control and with less than a week to go, it's not an easy job to find a replacement, but we're doing our best. On the other hand, there are 36 other cool bands worth seeing it, so tickets will not be taking back.
The good news : During the whole week it becomes rather warmly with regular maxima of 24 or 25 degrees.
Nou ontzettendquote:Op maandag 5 mei 2008 16:39 schreef JDude het volgende:
Good Charlotte heeft afgezegd. Héél vervelend.
Tranen met tuiten huilen.quote:
Ach... zo vaak zit je toch niet op die camping? En zaterdag begint het alweer om 10:00... best druk programma nogquote:Op maandag 5 mei 2008 21:32 schreef Ascendancy het volgende:
Ach, ik ging toch niet voor GC.
Heerlijk met dit weer zeg. Nu nog een goede manier om het bier koud te houden.
Ja, maar je moet toch vrijdag en zaterdagavond goed bier hebben. En festival bier is niet te zuipen dusquote:Op maandag 5 mei 2008 22:45 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ach... zo vaak zit je toch niet op die camping? En zaterdag begint het alweer om 10:00... best druk programma nog![]()
Had er nog nooit van gehoord, maar Set your goals klinkt wel vet eigenlijk
Jammer... had me al verheugd op een lekker glas Jupiler bij de concertenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, maar je moet toch vrijdag en zaterdagavond goed bier hebben. En festival bier is niet te zuipen dus
Bekertje klinkt ook weer alsof ik met een glas ranja in de hand ga staan...quote:
quote:Important Announcement - May 5, 2008
Friends,
We are sad to have to be writing you all this letter. Our brother, Allen Shellenberger, is currently in the hospital undergoing testing and treatment for a brain tumor that was just discovered. We are still not sure what his prognosis is and we are all standing by and waiting for test results to come in. Please say a prayer and keep him in your thoughts.
Unfortunately, we will not be able to make the shows this week in the UK and Europe. We were all so excited to come. At this point we have to just stay put and be by Allen while he goes through this difficult time. We will make it up to you as soon as we can. We know some fans who made travel plans from other countries to see us and we apologize for the inconvenience.
Our West Coast dates right now are on hold until we know what is going on.
We will post another update soon. Allen sends his thanks for the well wishes and he's sorry we had to cancel these shows. We'll be showing Allen the Lit myspace page with your comments of support.
Thanks for your understanding.
Lit
Dit jaar aanwezig :quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:52 schreef Ascendancy het volgende:
Welk bier schenken ze eigenlijk op het festival?
Kriek noem me een wijf, /carequote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dit jaar aanwezig :
-> PRIMUS HAACHT
-> JAGERMEISTER
-> REDBULL
-> SPECIAL BEERS with : DESPERADO's, TONGERLO, KEIZER KAREL, MYSTIC (kriek)
Zeg alsjeblieft dat Thursday komt spelenquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:48 schreef botar het volgende:
bron± groezforum:
1: THE PLANET SMASHERS ARE MOVING INTO THE SLOT OF LIT.
2 : HOPING TO TELL YOU SOME COOL INFO within the next 2 hours.
if everything goes OK - it's really WORTH TO WAIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WE ARE FUCKING EXITED ABOUT THEM !!!!!!
Loop je me nou ontzettend te neppen...quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:17 schreef botar het volgende:
Nou vooruit:
Thursday en the Bouncing Souls zijn geboekt
staat gewoon bij download schedulequote:Op donderdag 8 mei 2008 17:45 schreef Magereheinus het volgende:
Ik heb er ook zin in. Kan misschien iemand het nieuwe schema posten?
Geloofde je me nou echt niet?quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:15 schreef Doodkapje het volgende:
Whaa... Thursday!
* Doodkapje heeft er zin in!
Nou ik dacht niet dat ik meteen zou raden wie er zou komen... aangezien er tig andere bands voor Groezrock in aanmerking zouden komen... (Coheed and Cambria was ook goed geweest)... dus niks ten nadele van jouquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:05 schreef botar het volgende:
[..]
Geloofde je me nou echt niet?
als ik 2 namen verzonnen had was ik wel voor Nofx en Rancid gegaan ofzo
Nee. Maar ik ben te herkennen aan een Eastpak met Jimmy eat World patch (Don't ask). Een streepjesshirtje (beide dagen, andere kleurenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:05 schreef Doodkapje het volgende:
Is er een Fok!meet geregeld btw?
Da's al vroeg! Succes. Enjoy!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:19 schreef Ascendancy het volgende:
Er komen ook zoveel fokkers he![]()
Ik ga nu weg![]()
Niet iedereen woont er maar 60 km. vandaanquote:
Ik ben in 2004 van Groningen naar Groez gereisd. 5,5 uur over gedaan of zo, waarvan 58 minuten in de zon liggen op Rotterdam Centraal (trein gemistquote:
Oja.quote:
Waar moet jij vandaan vertrekken?quote:
Arnhem/Nijmegen... vanaf hier is het 1u45m naar Meerhout... We vertrekken rond 13:30 dus dan zijn we daar redelijk op tijd... Ik wil Set your Goals eigenlijk wel zienquote:
Hé, ik kom van halverwege Arnhem/Nijmegen vandaan... Bemmelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:09 schreef Doodkapje het volgende:
Arnhem/Nijmegen... vanaf hier is het 1u45m naar Meerhout... We vertrekken rond 13:30 dus dan zijn we daar redelijk op tijd... Ik wil Set your Goals eigenlijk wel zien
Zooo... ook weer terugquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:20 schreef fs180 het volgende:
ik wou ook gaan, eindelijk tent gereld.. komt dr ewat belangerijks tussen
hoere! ik wil this is hell zien, en hopend at thusday nog oude nummer speelt
Mijn wens is uitgekomen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:15 schreef JDude het volgende:
Ik teken wel weer voor de 30 graden en bijbehorende stofbak van vorig jaar.
Het was wel veul stof zeg. Damn.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:48 schreef JDude het volgende:
Mijn wens is uitgekomen.
Oh mèhn, dat is kut.quote:
Ander woord voor de Groezrockweide na 2 dagen (dat, of: afvalbak).quote:Op zondag 11 mei 2008 13:50 schreef fs180 het volgende:
stofbak?
Het is óf lenzen óf niet mee vooraan in de pit... lastige keuze...quote:Op zondag 11 mei 2008 13:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh mèhn, dat is kut.. Wijze les voor volgend jaar?
.
Ik vraag me alleen af waarom er geen toegift van Thursday was... :squote:Op zondag 11 mei 2008 15:49 schreef Ascendancy het volgende:
Geweldig echt![]()
Met als hoogtepunt Story of the year, Zowel ik als mijn vriendin hebben een handoek gevangen![]()
Ook goed waren the blackout, Silverstein, Finch, Billy Talent, The toasters en Thursday. Echt gaaf, alleen de wall of death bij thursday was nou niet echt wauw.
Alles doet hier pijn.![]()
Stofbak werd op gegeven moment wel vervelend. En lekker al dat zwart wat uit je neus komt
T was vanaf hier trouwens iets van 2 uur rijden en me vader wilde graag vroeg brengen. Hadden daardoor wel een perfecte plek voor de tent
Damn wat kwamen daar gehavende mensen uit die wall of death vandaanquote:Op zondag 11 mei 2008 19:51 schreef Crack_david het volgende:
Ik heb echt een topweekend gehad! Heerlijk weer, heerlijke muziek en heerlijke pils!
Hoogtepunten waren voor mij heaven shall burn, a wilhelm scream, finch en wederom sick of it all.
Wel aardig... maar ik kwam net na Story of the Year binnen, dus het was voor mij meer een cooling down dan een climaxquote:Op maandag 12 mei 2008 11:24 schreef Ixnay het volgende:
Hoe was Bad Religion?
Nah,... niet mijn ding,... die zang vind ik niet echt mooi... heb ze nu al drie keer gezien (Deconstruction 1873 oidquote:Op maandag 12 mei 2008 13:12 schreef DerMeister het volgende:
Bouncing Souls een beetje kunnen boeien? Tering zeg, wat wou ik daar bij zijn.
Die waren tofquote:Op maandag 12 mei 2008 13:12 schreef DerMeister het volgende:
Bouncing Souls een beetje kunnen boeien? Tering zeg, wat wou ik daar bij zijn.
Ja, ik wil hem lang houden, maar dat plastic gaat het echt geen jaren doen. Pinkpop enzo zijn veel sterker met dat ijzeren plaatje.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:05 schreef Kuukske het volgende:
Zo, zonder het bandje te molesteren een polsbandje afgekregen. Wat een slap systeem dit jaar.
Ik vind het maar een link systeem... je zult in je slaap maar verkeerd liggen en dat ding aantrekken... voor je het weet is je pols afgekneldquote:Op maandag 12 mei 2008 22:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, ik wil hem lang houden, maar dat plastic gaat het echt geen jaren doen. Pinkpop enzo zijn veel sterker met dat ijzeren plaatje.
En minder groot dus prettiger.
Ja, die van vorig jaar was veel beter. Maar die had ik ondergekotst dus ja, die heb ik toen maar afgekniptquote:Op maandag 12 mei 2008 22:01 schreef Ascendancy het volgende:
Ja, ik wil hem lang houden, maar dat plastic gaat het echt geen jaren doen. Pinkpop enzo zijn veel sterker met dat ijzeren plaatje.
En minder groot dus prettiger.
Thursday vond ik al niks, en dan moet je 2 uur wachten op Bad Religion na Face to Face.. Dat vonden we te lang duren, dus BR hebben we ook geskipt. Als Good Charlotte niet had afgezegd, was ik wel blijven kijken. Puur voor het middelbare school gevoelquote:Op maandag 12 mei 2008 22:31 schreef RandomMoron het volgende:
Ik heb voor het eerst een stukje thursday gehoord en vond het niet echt mijn ding, hoewel ik een paar mensen erg heb zien genieten.
SOIA was ook leuk en gezellig en bad religion heb ik geskipt. Stiekem was dat hetgeen waar ik het meest naar uitkeek maar na een dagje zon was ik gewoon kapot.
Story of the Year was zeker niet saai dus dan heb je toch goed gekozen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Thursday vond ik al niks, en dan moet je 2 uur wachten op Bad Religion na Face to Face.. Dat vonden we te lang duren, dus BR hebben we ook geskipt. Als Good Charlotte niet had afgezegd, was ik wel blijven kijken. Puur voor het middelbare school gevoel. Maar goed. Van wachten werd ik alleen maar vermoeider.
Ik heb over BR ook wisselende reacties gelezen, maar vooral dat het saai was. Dus ik zit er niet zo mee.
Nja,.. het moet je inderdaad liggen... combinatie van Hardcore/Metal... (vooral dat "H2O go!" stukje op Page Avenue is wel een geinige tribute).quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:27 schreef Kuukske het volgende:
SOTY vond ik eigenlijk sowieso al niet echt klinken als iets wat ik tof vind. Dus. Mja. Ook niet gezien.
Geen excuus! Thursday was afgelopen en toen zijn we meteen naar SOTY gegaan... beetje omgelopen en toen stonden we links vooraan 5e rij ofzo (en op tijd omdat de soundcheck zo lang duurde)... Lekker optreden was dat ja! Veel energie, setlist met snelle nummers... heb flink mee lopen screamenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Story of the Year was zeker niet saai dus dan heb je toch goed gekozen.
Ik vond thursday wel heel lekker klinken eigenlijk, maar Story ging voor
Wat bedoel je met dat H2O go?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nja,.. het moet je inderdaad liggen... combinatie van Hardcore/Metal... (vooral dat "H2O go!" stukje op Page Avenue is wel een geinige tribute).
ng duurde)..
Luister maar naar Falling Down op Page Avenue... voor het eindstukje hoor je ineens dat de zanger schreeuwt "H2O go!" Da's ook iets wat de band H2O vaker schreeuwtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat H2O go?
Ik zie de connectie tussen water er hardcore/metal niet echt.
Falling down is wel een geweldig nummer echter
Wist ik van te voren... genoeg geld pinnen voor je in Gestel terecht komt...quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:12 schreef Eix het volgende:
Nog meer mensen die gek werden van 'geen maestro/visa' en het gebrek aan een pinautomaat?![]()
Verder vond ik het toppie.
Nah,... wat JDude zegt... gewoon genoeg geld meegenomen... mijn pin-pas heeft ook zo'n Cirrus logo... misschien dat dat wel had gewerkt...quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:12 schreef Eix het volgende:
Nog meer mensen die gek werden van 'geen maestro/visa' en het gebrek aan een pinautomaat?![]()
Verder vond ik het toppie.
Yups.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:29 schreef JDude het volgende:
Waar probeerde je te pinnen dan? Bij de Spar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |