Tof! Eerdere jaren ook geweest?quote:Op zondag 13 januari 2008 01:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja ik dus.
Vorig jaar en twee jaar geleden, leuk festival, altijd stom dronken en ergens vooraan te vinden. Braveheart pitquote:
Beetje jammer wel, dat ik na 4 dagen nog geen bevestiging van m'n registratie heb, en nog niet kan inloggenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:03 schreef JDude het volgende:
Het forum op groezrock.be is new en improved, zie ik.
Niet meer zoals vorige jaren stukjes tekst zoeken tussen de signatures in lettergroote 72 en de avatars van 640x480.
Klinkt allebei wel tof.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:35 schreef Kuukske het volgende:
En Hot Water Music én 59 Times the Pain zijn inmiddels toegevoegd aan het rijtje komers.
Jij was ook bij Dribbel toch?quote:Op maandag 4 februari 2008 15:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben aanwezig!
A wilhelm scream.
Groezrock juicht.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou vooruit, hij gaat op de serieus overwegen festivals
Ik bel ze gelijk even.quote:
Op de afterparty!quote:
Jawel, ik zie dit topic nu pas. Ik ben er elk jaar.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:08 schreef Kuukske het volgende:
Maar verder gaat er dus niemand naar Groezrock dit jaar?.
Tof! Wie weet lopen wij elkander tegen het lijf.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:53 schreef Snakey het volgende:
Jawel, ik zie dit topic nu pas. Ik ben er elk jaar.
Dat zou op het Immens Grote Groezrockterrein zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:10 schreef Kuukske het volgende:
Tof! Wie weet lopen wij elkander tegen het lijf.
Je weet maar nooit. Jij liep mijn ex collega tegen het lijf.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:10 schreef JDude het volgende:
Dat zou op het Immens Grote Groezrockterrein zomaar kunnen.
Teh horror.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:11 schreef Kuukske het volgende:
Je weet maar nooit. Jij liep mijn ex collega tegen het lijf.
Ze post hier ook toch? Zou ze weten van dit topic? Zou ze mij nu.. hm. NM.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:11 schreef JDude het volgende:
Teh horror.
Ik zal m'n haar geel verven, dan kun je me herkennen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tof! Wie weet lopen wij elkander tegen het lijf.
Ik kom meestal de backstage niet uit, lekker rustig daar.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga anoniem
En ik dacht daar anoniem te gaan zittenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kom meestal de backstage niet uit, lekker rustig daar.
Gast, vergelijken jullie muziekjournalisten-organisatoren-en-ander-megalomaan-grut nu elkaars piemel die evenredig gegroeid zijn met iedere keer dat jullie even móesten opmerken dat jullie een beetje aan nuffige biertjes kunnen lurken met wat verdwaalde bassisten van bands die daar helemaal niet wíllen zijn, omdat ze ook nog een concert te spelen hebben in een gebied dat níet drassig en smerig is?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En ik dacht daar anoniem te gaan zitten
Hoe moeten tes en ik je dan herkennen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga anoniem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |